פרק 42:

2.8K 196 8
                                    



״תראי את הנוף המדהים הזה,״
אליה פתח את המרפסת בבית מלון והראה לי את כל הנוף המרהיב והמרשים שנגלה לעיני.
״כמעט יפה כמוך,״
אהבתי את האהבה שלו אלי, היא הייתה בדיוק במידה הנכונה, לא גדולה מידי ולא קטנה מידי, היא הייתה מושלמת. אליה יודע מתי להחמיא לי ומתי לשתוק.
״אלי, מה התוכניות שלנו לשבוע?״
נשקתי לשפתיו באהבה.
״בערב יש פגישה עם שיינפלד, תלבשי שמלת ערב. בעוד יומים יש מסיבה שהוא מארגן. אחר כך כל השבוע ריק רק לי ולך״
חייכתי אליו באושר. שבוע שלם עם אליה, זהו אושר אמיתי.

״לכי להתארגן, אני צריך לסגור כמה דברים״
אליה הודיע לי ואני עשיתי כדבריו. הוא הוציא את הטלפון שלו ועשה את שיחות העבודה שיש לו. לפתע הטלפון שלי צילצל, אליה הסתכל עלי בסקרנות ואני עניתי לשיחה מיובל.
״איך בתאילנד?״
הקול הסמכותי של יובל נשמע מהקו השני.
״מושלם, נוף מהמם מהחדר שלנו״
סיפרתי בהתרגשות.
״כן לקח לי ארבע שנים לבנות את הבית מלון הזה, איך שהתחלתי בתחום, אישרתי להתחיל לבנות אותו״
הופתעתי קצת, לא ידעתי שהבית מלון הזה שייך ליובל.

״מה? מתי? אני נמצאת בבית מלון שלך? איזה מוזר״
ציחקקתי לעצמי ואליה הסתכל עלי בפרצוף סקרן, ראיתי שהוא רוצה לדעת עם מי אני מדברת.
״יש לי מלא בתי מלון ברחבי העולם, שאת אפילו לא מודעת נעה״
כנראה שאני באמת לא יודעת מה העבודה של אחי הגדול.
״תמסרי דש לאליה, תעשו חיים. אני חייב לחזור לעבודה, רק בדקתי אם נחתתם בשלום וכזה״
נפרדתי ממנו לשלום ונכנסתי למקלחת, לא לפני שעידכנתי את אליה על הדש מיובל.

התארגנתי, לבשתי שמלת ערב, שאליה קנה לי במיוחד בשביל הערב, אבל לא סבלתי את השמלה הזאת, היא הייתה צמודה כמו דבק לגוף שלי, הרגשתי שעטפו אותי בניילון נצמד. אבל לא הייתה לי ברירה, גם לא מקום להתלונן, אליה כל כך התרגש שקנה לי שמלה, כך שלא רציתי לבאס אותו אז נאלצתי לאהוב את השמלה, למרות שלא אהבתי. אליה הביא מאפרת שתאפר אותי, כי אני לא כל כך חברה טובה של איפור. האיפור היה כל כך שחור שלא אהבתי בכלל וכאן זה היה הגבול.
״איפה יש מגבון?״
שאלתי את המאפרת ששמה שני. השפתיים שלה היו בחוץ קצת יותר מידי, והחזה, פי עשר משלי.
״למה מגבון מאמי?״
לא סובלת שלא קוראים לי בשם הפרטי.

״לנגב את הזוועה הזאת. אני דומה לסבתא שאין לי״
אמרתי ברוגז ואז אליה עמד בפתח הדלת והסתכל עלי מורידה את האיפור.
״מה נעה?״
הוא שאל בחוסר יחס ואני גילגלתי את עיני ברוגז.
״שני תעשי לה איפור יותר עדין, פחות מבגר. אבל זריז.״
אליה דיבר בקשיחות כלפי שני ולא התייחס לקיומה בכלל.
״תירגעי, זה רק איפור, אל תדברי לא יפה״
אליה לחש לי בזמן שלקח מגבון וניגב לי את הפנים.
״את הכי יפה שיש,״
הוא נשק לשפתי וחייכתי אליו.

״הטלפון אליה,״
אמרתי לו כאשר הטלפון שלו זימזם והוא ענה ישירות לשיחת הטלפון ויצא מהחדר.
״בואי שבי, אני כבר אנקה״
שני המאפרת אמרה לי בעצבים.
״נחמד שאת עושה ככה הצגות להנהתך, מההיכרות שלי עם אליה, הוא יעיף אותך מהר מאוד. הוא לא סובל שמתלוננים״
לפתע נוצר בי פחד, שהוא גם יבגוד בי, כמו טל, למרות שאליה הבטיח ליובל שישמור עלי, אבל גם טל הבטיח ולא קיים.
לא עניתי לשני המאפרת, היא סתם מנסה לעצבן אותי ואני לא מתכוונת לשתף איתה פעולה.

מסוכן בשבילךWhere stories live. Discover now