״איך היה?״
אחרי כמה שעות של מבחן בהיסטוריה ארוך וקשה, עברתי אותו ואני עדיין חיה.
״לא יודעת, מקווה שיהיה טוב״
אמרתי באנחה לטל ושנינו הלכנו לכיוון הכיתה שלי.
״היה את השאלות שאמרתי לך?״
טל שאל ואני הנדתי את ראשי לשלילה.
״יובל בטח דאג שישנו את הבגרות״
אמרתי בגילגול עיניים וטל צחק צחוק מתגלגל.
״זה לא מצחיק, יש לי אח חרא״
אמרתי בציניות וחייכתי אליו חיוך ביישן.״קלטי אותה,״
טל אמר לי וסימן לי להסתכל על מיתר שבדיוק עברה מולנו.
״היי מיתר מה קורה?״
שאלתי את מיתר והיא הסתכלה עלי בפרצוף מופתע לרגע, אבל לאחר מכן חייכה.
״בסדר, מה איתך?״
היא שאלה ואני פשוט חייכתי אליה והמשכנו להתקדם כל אחד לדרכו, טל הסתכל עלי לרגע בפרצוף מבולבל.
״מה?״
שאלתי את טל בבטיחון והוא שתק והמשכנו ללכת במסדרונות בית הספר.״נעה, היי את רוצה לבוא רגע לדבר?״
לפתע אמיר הופיע מולי עם הרבה ביטחון והיה נראה טוב מאוד. לא ראיתי אותו או דיברתי איתו המון זמן, הוא אחד מהאנשים שהיו הכי קרובים אלי עד לפני חודש, מאז שיובל ביטל את היציאה שלנו, הוא כבר לא מדבר איתי.
״כן בטח,״
עניתי בחיוך מאושר והסתובבתי לכיוון טל.
״אני אלך לדבר איתו, ניפגש כבר בשיעור,״
אמרתי לטל והוא אחז בידי בדרמטיות והיה נראה שהוא קצת מודאג.
״נשיקת פרידה?״
הוא לחש לי ואני הסתכלתי עליו בפרצוף מבולבל. אני ממש לא יודעת ממתי נהפכנו להיות כאלה דביקים, אני ממש לא אוהבת להיות דבוקה למישהו.
״כולם פה,״
אמרתי לו בבישנות. לא רציתי להתנשק איתו, לא מול כל המורים והילדים, ובטח שלא מול אמיר.
״אז מה״
טל אמר בביטחון ואני השתחררתי מידו וחייכתי אליו.
״ניפגש בשיעור״אמרתי והלכתי עם אמיר, משאירה את טל לבדו מבלי להביא לו נשיקה כפי שביקש.
״הרבה זמן לא דיברנו״
אמיר אמר לי ואני הינהנתי לחיוב בבישנות.
״התגעגעתי ממש״
אמרתי לו ויצאנו מבניין בית הספר, מתיישבים על ספסל.
״כן, גם אני. את האמת שעברתי המון בזמן הזה שהיינו בנתק. הבנתי על עצמי כמה דברים״
אמיר התוודא בפני ואני הייתי טיפה מופתעת.
״וואלה, מה גילת?״
אמרתי לו בסקרנות.״כל מיני דברים, כל הזמן הזה שלא דיברתי איתך, הכרתי מישהי נחמדה באותו יום שאת הברזת לי מהגלידה״
אמיר אמר לי בביטחון והמשיך לספר את סיפורו,
״אני הלכתי לשם לבד, והיא הייתה שם עם חברה, הן התחילו לדבר איתי, לאט לאט הכרנו, והשאר היסטוריה״
שמחתי לשמוע שאמיר הכיר מישהי, כי אני יודעת שהוא כן אהב אותי בצורה כולשהי, אבל פשוט לא הראה את זה בגלל יובל, אבל עכשיו שיש לו מישהי זה גם מרגיע אותי ונותן לי תירוץ טוב ליובל.
״לא נכון, איך קוראים לה?״
שאלתי אותו בחיוך גדול ולאחר מכן הבחנתי בגיל הסוכן הסמוי שיובל הכניס לבית הספר, יושב עם כמה בנים ומסתכל עלי, בודק שאני בסדר, כאילו מה כבר יכול לקרות לי.
YOU ARE READING
מסוכן בשבילך
Akcjaנעה האחות הקטנה של האיש המסוכן ביותר בעולם. היא בעיקר תמימה ולא מודעת לרמות שאחיה הגדול מסוגל להגיע. היא חיה עם אח שלה יובל בבית חלומות ענק, ביחד עם טל, האח הקטן של החבר הטוב ביותר של יובל. אבל כמו בחיים יש בעיות, כי בלעדיהן הכל היה משעמם. נעה מתחי...