לא עצמתי עין כל הלילה, וכבר בוקר. כי קרני השמש מסנוורות את עיני, השעה שבע בבוקר, אני מרגישה כל כך עייפה. עדיין אני ללא בגד עלי, אבל כן הצלחתי לזוז, מאז שאליה הלך.
אני חושבת שהוא נמצא בחדר הצמוד אלי, בטח ישן כמו תינוק, בטוח שמה שעשה לי אתמול זה דבר נפלא ומעולה לאהבה שלנו. אני באמת מנסה להבין למה, אבל לא עולה לי לראש שום סיבה משמעותית שבגללה הוא יפגע בי בצורה כזאת. אולי הוא התעצבן שהתערבתי לו בעסקים, אבל אני לא מבינה, למה לפגוע בי בגלל שטות כל כך קטנה ולא משמעותית.קמתי, לבשתי מכנס וחולצה רגילים, לא לפני שלבשתי הלבשה תחתונה. אני מסתכל על הגוף שלי במראה ויש לי חשק להקיא, כי אני נראת נורא, הפנים שלי אדומות והעיניים נפוחות מרוב חוסר שינה. על גופי יש סימנים סגולים, בגלל שאליה חזק ממש, הוא אחז אתמול בידי בחוזק רב. עולה לי בחילה ואני רצה לשירותים ומקיאה, פשוט הכל יוצא, כל מה שלא אכלתי, יוצא. אני יודעת שעכשיו אני אצטרך לפגוש את אליה שוב, למרות הפחד שפיתחתי כלפיו במהלך הלילה. אני גם לא יודעת איך אספר ליובל, או אם אני אספר בכלל.
הטלפון שלי מצלצל, יובל מתקשר. אני לא עונה, אין בי אומץ לענות לו לאחר שאני יודעת שבתולה אני כבר לא.כל המיטה מלאה בדם, אני לא יודעת למה אבל פשוט יצא לי דם מהאזור התחתון. אני מקווה שלא קרה לי שמה משהו, רק שהוא לא עשה לי משהו שפגע בי ברחם. אני לא כל כך מבינה ביחסי מין, אני רק יודעת שהאיבר של הגבר נכנס לאזור הפרטי של האישה. מעבר לכך אני לא יודעת הרבה. שוב צילצול טלפון נשמע, זהו יובל, אני אורזת אומץ ועונה לו.
״בוקר טוב, את יכולה להביא לי את אליה הוא לא עונה לי, אני חייב לדבר איתו בקשר לעסקה שסגר אתמול״
יובל ישר מגיע לעניין, אבל אני מקבלת התקף חרדה קטן כאשר השם ׳אליה׳ נשמע בקולו של יובל.
״הוא, הוא ישן״
אני אומרת בשקט ויובל מצחקק.״אז תעירי אותו, קצת יותר דחוף משינה״
יובל אמר כמובן מאיליו.
״אי אפשר,״
אמרתי בשקט. פחדתי שיובל יבין שקרה משהו, למרות שרציתי כל כך שידע.
״הכל בסדר נעה?״
זאת ההזדמנות שלי, לספר לו, להזעיק עזרה, שיקח אותי מכאן ולא אראה יותר את אליה.
״כ, כן. פשוט קצת עייפה מאתמול״
אמרתי בקול יותר ברור למרות שגימגמתי קצת בתחילת המשפט.
״הוא מתקשר אלי עכשיו. הוא לא לידך ישן?״
יובל שאל בחשד.״לא הוא בחדר כנראה התעורר, אני פשוט במרפסת. טוב תענה לו״
אמרתי בזריזות וניתקתי את השיחה. כמעט, ממש כמעט שיובל יכל להבין שקרה משהו. חבל שלא, למרות שחששתי לספר לו, כל כך רציתי שידע מה אליה עשה.
לאחר חמש דקות שלמות, בהם שתיתי מים כדי להרגיע את הגרון והקיבה מהקיא שהקאתי. אליה נכנס לחדר.
״בוקר טוב יפיופה.״
עולה בי בחילה. גופי קופא, רק מלשמוע את קולו.
״מסתבר ששיינפלד מגיע לפגישה בבית מלון עכשיו, אבל הפעם בלעדייך. אני לא רוצה שהוא הסתכל עלייך כמו אתמול, את יודעת את שלי, לא שלו״
אליה אמר בקשיחות ונגע בידי ברוכשניות.
YOU ARE READING
מסוכן בשבילך
Actionנעה האחות הקטנה של האיש המסוכן ביותר בעולם. היא בעיקר תמימה ולא מודעת לרמות שאחיה הגדול מסוגל להגיע. היא חיה עם אח שלה יובל בבית חלומות ענק, ביחד עם טל, האח הקטן של החבר הטוב ביותר של יובל. אבל כמו בחיים יש בעיות, כי בלעדיהן הכל היה משעמם. נעה מתחי...