בנות, למי שלא זוכרת ממה שקרה שתחזור לפרק הקודם ותקרא קצת. אליה- הוא עובד לפעמים אצל יובל והיה חבר טוב של טל. תהנו.
נקודת המבט של נעה:
״בוקר טוב,״
הקול הגברי של אליה נשמע והעיר אותי משנתי.
״היי, מתי קמת?״
שאלתי אותו בחיוך כאשר קרני השמש מסנוורים את עיני.
״לפני שעתיים, בערך״
אליה אמר בפשטות ואני הופתעתי לגלות שהוא משתעמם כבר שעתיים וחיכה שאתעורר.
״מה עשית כל הזמן הזה?״
שאלתי מופתעת והוא חייך אלי ברוגע.
״הסתכלתי עלייך, אל תדאגי, לא היה משעמם״
הוא אמר לי בביטחון ואני לפתע הרגשתי שקופה לידו, אני קצת מפחדת, מה הוא כבר יכול לעשות לי בזמן שישנתי.״טוב, אז אני אזוז, היה נחמד ופעם הבאה שאת מפחדת תחזרי לבית שבו גדלת, עם יובל״
אליה אמר וקם ממיטתי כשהוא מחזיר את המזרון שהנחתי לו על הריצפה, למקומו.
״אליה,״
אמרתי בשקט והתיישבתי על מיטתי. אליה הסתכל עלי בשאלה וחיכה שאדבר.
״תודה, אתה יודע, טל היה אמור להיות כאן. אז תודה״
אמרתי בבישנות והוא מיצמץ עם עיניו בגאווה ויצא מחדרי.
זהו היה לילה הזוי, טל לא ענה לי כל הלילה ואני ממש פחדתי לישון לבד. התקשרתי לאליה, הסברתי לו שאני ממש מפחדת, ואני חייבת שאגיע לישון איתי. הוצאתי לו מזרון, עם שמיכה וכרית, שמתי ליד המיטה שלי על הריצפה, שם הוא ישן. למרות שאני בטוחה שבאמצע הלילה הוא עלה למיטה שלי.אליה לא הבן אדם הכי סימפטי בעולם, לכן ביקשתי ממנו בידיעה שהוא יסרב לי, אבל להפתעתי הרבה, הוא הסכים, עם קצת שיכנועים. הוא היה קשוח, כמו שהוא רגיל להיות, אבל ראיתי עליו שהוא סתם משחק אותה, הוא רצה לישון אצלי כל כך שכבר הגיע עם פיג׳מה. לפני שנרדמנו, הוא דיבר איתי על יובל, שאני צריכה לסלוח לו כי כל המעשים שלו היו לטובתי, סיפרתי לו שאני ויובל בתהליכים של שולם, אבל גם אם נשלים, לא נהייה כמו פעם, הקשר ביני לבין יובל ישאר חזק, כי הוא האח שגידל אותי ודאג לי, אבל אני אדאג שהוא יכבד את הרצונות שלי, לחיות כמו שאני רוצה ולא כמו שהוא רוצה.
יובל אמור להגיע עוד מעט, אתמול כשהחזיר אותי מהברית, אמרתי לו שיגיע בבוקר, אבל יובל יכול גם להגיע בערב ולהגיד שבשבילו זה בוקר, אז אני לא דואגת.קמתי ממטתי, כאשר שמעתי תיקתוק בדלת, ראיתי את אליה מתכוון לפתוח את הדלת. אני מאמינה שיובל מתקתק עכשיו ואם יובל יראה כאן את אליה, אני ארצה למות. רצתי ועצרתי את אליה.
״שיט. לך לחדר שלי, תצא מהחלון. אסור שיובל יראה אותך, הוא יהרוג אותך״
אמרתי בלחץ ואליה הסתכל עלי באדישות.
״תירגעי, הוא לא יעשה לי כלום״
אליה אמר בביטחון ואז יובל צעק, ״נעה, תתעוררי״
YOU ARE READING
מסוכן בשבילך
Actionנעה האחות הקטנה של האיש המסוכן ביותר בעולם. היא בעיקר תמימה ולא מודעת לרמות שאחיה הגדול מסוגל להגיע. היא חיה עם אח שלה יובל בבית חלומות ענק, ביחד עם טל, האח הקטן של החבר הטוב ביותר של יובל. אבל כמו בחיים יש בעיות, כי בלעדיהן הכל היה משעמם. נעה מתחי...