#20/מסוכן בשבילך-
״בוקר טוב נעה, יובל ביקש שתהיי בעוד עשר דקות בארוחת הבוקר״
לא הבנתי למה המזכירה המרגיזה של יובל העירה אותי במקום ברוריה. תמיד ברוריה מעירה אותי ואם לא היא אז יובל מעיר.
הנהנתי לחיוב, המזכירה של יובל יצאה מהחדר ואני חזרתי לישון עוד קצת.
אני כבר לא יודעת מה לחשוב, חצי מהלילה הייתי במחשבות על טל והחצי השני על כך שהעזתי להרים יד על מורה, אפילו לא הגעתי למחשבות על איך עכשיו הכל יחזור לקדמותו.
טל נישק אותי אתמול, רק מלחשוב על זה יש לי חשק עז להקיא, זה טל, אני מכירה אותו מגיל חמש, שעוד הוא ומיכאל אחיו היו באים אלינו לשישי שבת שעוד אמא ואבא שלי היו יציבים.
כל החיים לקחתי את טל בתור ילד מציק ומעיק, ילד שתמיד מחפש אותי על הקטנות ורוצה לעצבן אותי.
רק חודש האחרון ממש התקרבנו, אבל גם שהתקרבנו אנחנו רק ידידים טובים ולא מעבר.
אפילו לא הספקתי לחשוב על מיתר, היא חברה של טל וזה נקרא בגידה, אבל טל נישק אותי לא אני אותו, אני אפילו ברחתי מהנשיקה, אוף אני כבר לא יודעת מה לחשוב או איך לחשוב.
יש לי כל כך הרבה דברים לחשוב עליהם ולנתח אותם ואני לא עומדת בקצב.
פעם בכלל לא היה לי על מה לחשוב איך הגעתי למצב שיש לי יותר מידי על מה לחשוב.התלבשתי וסידרתי את השיער שלי לבית הספר, אני ניסיתי כמה שיותר לא לחשוב, אבל כל פעם שאמרתי לעצמי במחשבות ׳די לחשוב׳ התמונה של מיתר הופיעה לי בראש.
זה הזויי שאני שותפה לבגידה, בנשיקה הראשונה שלי, זה היה כל כך מוזר וטוב, לעולם לא חשבתי שהנשיקה הראשונה שלי תהייה בגידה ויותר גרוע לא דימיינתי שהיא תיהיה עם טל.מחר יש לי בגרות בהיסטוריה, אני לא יודעת שליש מהחומר, אין לי מושג מה לעשות ואני הולכת להיכשל ובגדול.
הגעתי לחדר אוכל, יובל ושירה וטל כבר ישבו שם ביחד עם מיכאל ומאי האחות הקטנה של טל ומיכאל.
״היי, חזרת״
אמרתי בחיוך למיכאל והוא חייך, התיישבתי ליד שירה והגישו לי חביטה עם ירקות.
״איך ישנת?״
יובל שאל אותי ואני קירבתי את עצמי עם הכיסא לשולחן.״ישנתי גרוע, כל הלילה חשבתי על הבית ספר ו״, באתי להגיד טל אבל עצרתי את עצמי מלהמשיך.
״ו?״
יובל שאל בסקרנות ואני ידעתי שאם אני אומרת טל יובל יחשוד ויבדוק את העניין לעומק.
״ועל הבגרות בהיסטוריה, היא מחר ואני לא יודעת כלום מהחומר״
התלוננתי וטל הסתכל עלי בצורה מוזרה והרגשתי אי נעימות.
״אמרתי לך ללמוד והעדפת להתעסק בשטויות, תעמדי בהחלטות שלך גם אם הן שגויות״
התשובה של יובל צפוייה במיוחד אז כבר לא החזרתי לו תשובה.״מאי איך היה עם כינר?״
מיכאל שאל את מאי.
כינר היא אישתו של מיכאל, הם התחתנו לפני שנה וכינר כבר בהריון, היא שמרה על מאי כל השבוע שמיכאל לא היה כאן.
״כיף חיים, היא שיחקה איתי בבריכה ועם הברביות״
מאי בכיתה ג׳ היא לרוב נמצאת בבית של ההורים שלה אבל מיכאל לא אוהב שהיא נמצאת אצלם אז בזמן שהוא עבד בשוייץ, היה לו חשוב שהיא תהייה בסביבה בטוחה.
״איפה כינר באמת?״
שירה שאלה ומיכאל ענה, ״היא עדיין ישנה, מאז שיש לה תינוק בבטן היא לא מפסיקה לישון״
המון זמן לא אכלנו ככה כולנו, תמיד זה רק אני יובל ושירה, ומידי פעם גם מיכאל וטל מצטרפים.
YOU ARE READING
מסוכן בשבילך
Actionנעה האחות הקטנה של האיש המסוכן ביותר בעולם. היא בעיקר תמימה ולא מודעת לרמות שאחיה הגדול מסוגל להגיע. היא חיה עם אח שלה יובל בבית חלומות ענק, ביחד עם טל, האח הקטן של החבר הטוב ביותר של יובל. אבל כמו בחיים יש בעיות, כי בלעדיהן הכל היה משעמם. נעה מתחי...