פרק 8:

5K 230 20
                                    


״אז קרחנה?״
טל שאל כאשר מיכאל ויובל נסעו מהבית. תכנית, אנחנו לא לבד, יש פה מליון ואחת שומרים, עובדות בית ובנוסף יש קומה שאסור לנו להכנס אליה כי יובל הסביר לי שיש שם כנס כולשהו.
״אני מציעה שנלך להכין הכל להערב ואז נדבר,״
טל נאנח. יבשתי אותו, על זה אי אפשר להתווכח.

הבאנו כמה חטיפים, שוקולדים וכל מיני ממתקים כאלו. טל הציעה שנעשה מסיבת בריכה אבל אני ישר דחיתי את ההצעה, ממש מה שאני צריכה עכשיו זה להיות בבגד ים מול בנים מסריחים מהשכבה שלי שאני בכלל לא מכירה.
״חסר לי, משהו בכיבוד.״
טל אמר לא מרוצה מעצמו בכלל. אני בחיים לא אירגנתי ישיבה אז אני לא יודעת מה בכלל צריך לארגן בשביל הכיבוד.

״אולי נחתוך פירות?״
שאלתי בהיסוס וטל ישר ענה, ״גם זה, אבל עוד משהו.״
אני לא מבינה מה הוא מחפש עוד להוציא להם. לפי דעתי הוא מגזים זו רק ישיבה מסכנה שהתכנון שלי אליה להערב היא להיות שם עשר דקות ואז ללכת עם אמיר לחדר ולאכול גלידה.
״עוגה!״
טל קבע בהתלהבות ואני גיחכתי, ממש עוגה.

״את יודעת להכין נכון?״
טל שאל אותי נרגש על כך שעלה על הרעיון. כל מה שקשור לאוכל אני לא יודעת כלום. אני רק יודעת את השמות וגם זה לא משהו. המון פעמים יובל עשה בבית מסיבות על פתיחת חנות חדשה שלו אז היה כל מיני מאכלים ולא ידעתי בכלל את השמות אבל הם היו טעימים.

״ממש לא, תגיד לרבקה״
אמרתי לו. רבקה היא זאת שאחראית בבית על כל הנושא הזה שנקרא אוכל. היא בשלנית מעולה.
״לא, אבל כל הכיף שאנחנו עושים את זה לבדנו.״
טל קבע ואני גילגלתי את עיני.

״אתה באמת מתכוון להכין עוגה עכשיו?״
שאלתי אותו בלי מצב רוח בכלל. אין לי כוח להתעסק עם כל מה שקשור לאפייה כרגע.
״אנחנו נכין. מה הבעיה, כמה ביצים להקציף וקמח?״
טל אמר בטוח בעצמו והתחיל לחפש באינטרנט מתכונים להכנת עוגה.

״אני לא משתפת עם זה פעולה.״
קבעתי בשיעמום והתקדמתי לעבר דלת היציאה שמובילה למסדרון.
״אז אמיר לא יגיע הערב,״
טל אמר לי בשיא הטבעיות. נו באמת, מה עכשיו הוא רציני איתי, מה הוא חושב לעצמו. אני פשוט לא סובלת את הילד הזה.

״אתה מאיים עלי?״
הסתובבתי לכיוונו ושאלתי בהתפאלות. אם יובל היה פה עכשיו הכל היה שונה. אבל יובל לא כאן ואני צריכה להתמודד לבד עם טיפוסים כאלו.
״לא מאיים רק אומר,״
הוא ענה לי בפשטות רבה שרק עצבנה אותי ומשום מה העלתה בי את הרצון להראות לו שאני לא מפחדת.

״טוב, אני יעזור לך. אם לא יצא לך עוגה עם הקליפה של הביצה בטח."
עניתי לו בעקיצה והתקדמתי לעבר המטבחון כאילו אני אופה עוגות מתוך שינה.
״מה צריך לשבור אותן קודם?״
טל אמר בציניות ואני המשכתי איתו , ״כן, אבל משאירים רק את החלמון והחלבון בלי הקליפה״
טל ציחקק ואמר, ״מה את אומרת.״
התחלנו לחפש מתכון באינטרנט, טל מצא משהו אבל לי זה היה נראה בתמונה ממש מזעזע.

מסוכן בשבילךWhere stories live. Discover now