נקודת מבט של יובל:אתמול חגגנו עד הערב, זאת הייתה ברית ממש גדולה, מיכאל התרגש כל כך. אני גם מבין אותו, זה בן ראשון. הלכתי לשם עם ניקול, ידידה שלי בשביל ימים קשים שאני עובר, היא שוכבת איתי ושם הקשר שלנו נגמר.
אני ושירה כבר לא בקשר תקופה, והבנתי הרבה דברים בתקופה הזאת. אני לא בנוי לקשר עם בת אחת, אני פשוט לא יכול להישאר יציב, זה לא אני.
אני אוהב המון בנות, לא בת אחת. אני כן אדאג לשירה תמיד, אני לא אתן לה להישאר לבד, כי אני חוויתי איתה את התקופות הכי קשות שלי בחיים, ובכל מקרה, אין לה אף אחד חוץ ממני ומנעה, אח שלה נרצח מול עיני ואל מול עיניה.
היא חזרה לשוויץ, לבית שגרה בו בתקופה שהיינו בהפסקה עד לפני חצי שנה. היא לא מתקשרת הרבה, מידי פעם וגם זה כדי לשאול מה שלומי ומה המצב עם נעה, למרות שאנחנו לא מדברים, אבל שירה יודעת שאני במעקב על נעה, וגם עלייה.
אני חושב ששירה הבינה שאנחנו לא נחזור להיות ביחד כמו פעם, אבל אני יודע שאני רוצה שהיא תמשיך הלאה. למרות שקשה לי לחשוב על העובדה שמישהו אחר יהיה איתה, ויראה את מה שרק אני ראיתי. אני רוצה שיהיה לה טוב, כי איתי היא ספגה הרבה כאב.עם נעה אני כבר הבנתי שאני צריך ללכת לאט לאט. אחרי השיחה שלי איתה, הבנתי שהיא בעיקר רוצה להרגיש חופשיה ממני.
טל לא באמת אוהב את נעה, הוא לא היה רוקד כל הברית עם שיראל לוי, במקום להיות עם נעה, שהחזרתי אותה לבית בשניה שהחלה הברית. ראיתי עליה שהיא נפגעה מטל. בכללי, נעה לא אוהבת את כל האירועים האלה, היא לא אוהבת להתלבש חגיגי לכבוד אירוע מסויים. תמיד היא אומרת שהכל נראה לה מזוייף במקומות כאלו, שכולם מתלבשים יפה אבל לא נוח, היא סובלת ללבוש בגדים צמודים, או לחייך לאנשים שהיא לא מכירה. היא פשוט לא אוהבת להיות צבועה באירועים גדולים.אני אמור ללכת אליה כל רגע, אבל יש לי כמה עיניינים בעבודה לסדר. שירה התקשרה לפני שעה, רצתה לדעת איך היה בברית, כמובן שעניתי לה והסברתי לה. אחד הדברים שאני אוהב בה, זה שהיא לא שומרת טינה, היא לא מציקה לי שנחזור להיות ביחד, היא קיבלה את זה כמו שצריך והבינה. עכשיו אנחנו פשוט חברים טובים, כמו פעם.
ירדתי במעלית לחדר של טל, כדי לבדוק מה הסיפור שלו ולמה הוא פוגע ככה בנעה, למרות שאזהרתי אותו שישמור עליה, אבל הוא לא עומד בכך. אני יודע שהם רק בתחילת החיים האמיתיים שלהם, אבל זה לא נותן לו זכות ללכת עם בנות אחרות בזמן שהוא נמצא עם נעה. אם הוא לא אוהב אותה, שיפרד ממנה, זה עדיף על לבגוד.
פתחתי את דלת חדרו ומולי עמדה שיראל, ללא בגד על גופה. מאחוריה טל שכב במיטה וישן.
״חבל לא באת לפני שעתיים, היה סוער במיוחד״
שיראל אמרה לי ולבשה את התחתונים שלה בחושניות שלא פיתתה אותי בכלל.
״תתלבשי, מחכים לך בחוץ. כדאי שתחזרי לחור שממנו הגעת״
אמרתי בקשיחות ושיראל ציחקקה ללא בושה.״אני כאן בשביל מיכאל, הוא הזמין אותי״
היא אמרה לי בביטחון.
״תגידי לי רגע, בשביל מה הגעת? לא הספיק לך לסכסך בין אחיו לאישתו?״
שאלתי בקשיחות והיא חייכה אלי בבישנות.
״לא, לטל יש יותר ארוך משיש למיכאל, אתה לא מבין. והקטע הוא שטל האח הקטן מבניהם״
היא אמרה בצחוק מתגלגל.
״את ומיכאל לא שכבתם, אני יודע הכל שיראל, את רק ילדה משועממת״
קבעתי והיא לבשה את חולצתה הצמודה.
״אני ומיכאל מכירים עוד מילדות. למה שאני לא אגיע לברית של בנו? על הדרך נהנתי קצת עם אחיו״
היא אמרה ולא הפסיקה לצחוק.
״שמיכאל היה בן חמש, את רק נולדת. תעשי לי טובה, את בקושי בת שמונה עשרה, וכבר זכית בגיהנום על בגידה״
אמרתי והיא חייכה.
YOU ARE READING
מסוכן בשבילך
Actionנעה האחות הקטנה של האיש המסוכן ביותר בעולם. היא בעיקר תמימה ולא מודעת לרמות שאחיה הגדול מסוגל להגיע. היא חיה עם אח שלה יובל בבית חלומות ענק, ביחד עם טל, האח הקטן של החבר הטוב ביותר של יובל. אבל כמו בחיים יש בעיות, כי בלעדיהן הכל היה משעמם. נעה מתחי...