1 (herschreven)

14.6K 187 30
                                    

'Hi Jessy!' zegt Louis vrolijk. "Hi...pap!" antwoord ik. Louis glimlacht lief. "Wie draagt de koffers?" Vraagt Harry, ook glimlachend. 'Ik niet!' Zegt Louis, die de autosleutels uit zijn zak haalt. 'Ik ook niet, ben te lui!' roep ik, waarna ik mijn tong uitsteek. Louis grinnikt en ik hoor Harry zuchten. Louis opent de koffer van een grote zwarte range rover. 'Jij rijdt!' Roept hij naar Harry. Harry rolt met zijn ogen en opent de achterdeur voor me.

**

"Oh my god", mompel ik wanneer ik mijn nieuwe huis binnenkom. Ik draai me om naar Louis en Harry, die allebei glimlachen. "Like it?" Vraagt Harry. "Duh!" Roep ik, lopend naar de zetel. Ik plof erin en merk dan dat de zetel een goede vering heeft. Ik vlieg bijna een meter omhoog. Louis komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. 'Mag ik tv kijken?!' Vraag ik een beetje ongemakkelijk. Ik ben onwaarschijnlijk blij met Harry en Louis als ouders, maar het is nog een beetje zoeken. "Als ik mee mag kijken!" zegt Louis. Ik rol met mijn ogen en Louis zet de tv aan. Wanneer ik zie dat National Geographic opstaat, zucht ik. "Sorry, daar kijkt Hazz..euhm papa Hazz dus naar!" Zegt Louis. Harry loopt naar Louis en duwt hem af de zetel. 'Mijn plek!' brult Harry in zijn oor. Louis staat op en duwt Harry uit de zetel. 'Ik heb een voorstel!' Zeg ik. 'Logisch, je bent een meisje," antwoord Harry die nog steeds op de grond ligt. Ik kijk hem verward aan maar snap dan wat hij bedoelt. Ik rol met mijn ogen en Louis lacht. "Louis gaat op Harry's schoot zitten en ik op Louis zijn schoot!" suggesteer ik. Harry staat op en gaat zitten, waarna Louis zich extra hard op Harry laat vallen. "Auw!" Roept Harry. Ik lach en klim op Louis zijn schoot. Louis pakt de afstandsbediening af van Harry en zet Nickelodeon op. "Hoe moet ik jullie nu noemen, Papa en mama?" grap ik. "Wie is papa en wie mama?" vraagt Harry. "Dat is toch duidelijk?! Papa Hazz En Mama Lou!" zeg ik. Harry lacht erom, maar Louis blijft stil. 'Mama Louise!' Roept Harry opeens. Ik schiet in de lach maar Louis lijkt het niet grappig te vinden. Na enkele seconden barst hij echter in lachen uit.

**

Pov Harry

Ik draag Jessy naar haar bed en leg haar erin. Ik dek haar onder en druk een kusje op haar voorhoofd. "Slaapwel Jess," mompel ik. Ik ga weer naar beneden en ga naast Louis zitten. Hij legt zijn hoofd tegen dat van mij aan. Pas wanneer ik enkele druppels op mijn schouder voel en een zachte skin hoor, merk ik dat Louis huilt. "Wat is er Boo?' vraag ik bezorgd. Hij antwoordt niet. 'Boo?!' vraag ik opnieuw. Ik hoor hem zachtjes snikken. "Louis! Wat is er?!' Vraag ik voor de derde keer. Hij schud zijn hoofd en gaat rechtop zitten. "Niets," zegg hij zacht. Hij kijkt naar me. Ik veeg met mijn vingers de tranen af zijn gezicht. 'Wat is er?' Vraag ik nog een keer. Opnieuw rolt een traan over zijn wang.

Pov Louis

'Wat is er?' Vraagt Harry nogmaals. Opnieuw rolt een traan over mijn wang. "Het komt waarschijnlijk niet goed met," ik slik even, "de tweeling van mijn moeder." Ik begin opnieuw te huilen. 'Oh..' stamelt Harry. Een luidere snik verlaat mijn mond. Ik voel Harry's armen om me heen. Hij geeft me een kus op mijn wang. Ik glimlach door de tranen heen. "Ik hou van je", fluister ik tegen zijn lippen. Ik voel zijn lippen tegen de mijne. Daar is het goede gevoel weer. Zijn tong tikt tegen mijn lippen.

**

Pov Jessy

Ik open langzaam mijn ogen. "Huh? Oh ja!" praat ik tegen mezelf. Ik ben in het huis van mijn nieuwe ouders. Harry Styles en Louis Tomlinson. Ik stap uit mijn bed en open de deur. Ik kijk om me heen. Echt een gigantisch huis. Wanneer ik de trap afloop, zie ik Louis en Harry liggen naast elkaar. Ze slapen. Als ik op de klok kijk zie ik dat het 1 uur s'middags is. "Papa.....andere papa", fluister ik. Louis trek een oog open. 'Goeiemorgen...' zegt hij met een hese ochtendstem. Als hij naar Harry kijkt glimlacht hij. Louis staat op uit de zetel. Hij springt op Harry en begint te roepen. "OPSTAAAAAAAAN!!" brulat hij in Harry's oor. Harry trekt zijn ogen open en geeft Louis een geïrriteerde blik. "Kom Jessy! Eten", zegt Louis droog. ' Ik loop naar de tafel en ga op de stoel zitten. Louis pakt een doos cornflakes, 2 kommetjes en een bus melk en zet deze op tafel. Ik doe de cornflakes in mij kom en kijk Louis droog aan. Hij kijkt niet begrijpend terug. Ik begin de cornflakes dat maar met mijn handen te eten. "Ow...sorry! Ik had het echt niet door!" zegt Louis lachend. "Niet erg!" antwoord ik terwijl ik mijn cornflakes verder opeet met mijn hand. Louis begint te lachen en ik zet de kom in de afwas. "Ik ga douchen!" roep ik. Ik loop de trap op en struikel over de laatste trede. 'Auw...' Kreun ik. Ik kijk naar mijn hand dat nu langzaamaan rood kleurt. Ik sta op en loop naar de badkamer. Voordat ik mijn kleren uittrek, bekijk ik mezelf in de spiegel. Zou ik op mijn echte ouders lijken?

**

Ik pak een witte tanktop, een rode skinnyjeans en schiet witte allstars aan. Ik doe wat mascara op en doe mijn haar in een staart. Wanneer ik in de spiegel kijk, zie ik dat er wat mascara onder mijn oog hangt. Ik zucht en steek mijn tong uit naar de spiegel. Oké, ik ben raar. Ik veeg de mascara weg en loop de kamer uit. 'Papa?' Roep ik als ik naar beneden loop. "BOE!" roept Louis die achter de muur vandaan springt. 'Aaahh!' Gilde ik fake. Louis keek me heel droog aan. 'Oke! Vandaag ga je Liam,Zayn en Niall ontmoeten!' Zegt Harry die erbij kwam staan. 'Oke! Leuk!' Zeg ik. Harry pakt me op,legt me in de zetel en loopt weer weg. 'Huh.....' Zeg ik verbaast. 'HAZZZZAAA!!!!' Roept louis hysterisch. Harry loopt naar hem en geeft hem een kus. Louis z'n ogen glinsteren. 'Awiiieeee!' Zeg ik. 'Dat hoefde jij niet te zien!' Zegt Harry nep boos. 'Pech!' Zeg ik als ik mijn tong uitsteek.

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu