Pov Jessy
'Troy!! Alsjeblieft nee!!!' Roept een wanhopige vrouw huilend. 'Vaarwel Jessica!' Zegt de man grijnzend. Hij haalt een pistool boven en schiet de vrouw neer. 'NEE PAPA!!!!' Roept een klein meisje rond de 5 jaar. Ze heeft blonde krulletjes en mooie grijsblauwe ogen. Ze loopt naar de vrouw op de grond die juist door haar vader werd neergeschoten. 'Mama...' Snikt het meisje. 'Jessy....' De moeder van het meisje ademt diep. 'Mama?' Vraag het meisje. Ze pakt de hand van maar mooeder er knijpt erin. 'Mama?!' Vraagt ze nog een keer, dit keer wat harder. 'Jessy, Ik hou van je.. Onthoud dat.' Mompelt de vrouw zacht. 'Ik hou ook van jouw mama...' Snikt het kleine meisje. De moeder knuffelt het meisje met haar laatst krachten en blaast daarna haar laatste adem uit. Het witte nachthemden van het kleine meisje is besmeurd met bloed. Haar vader richt nu het pistool op haar. Ze begint harder te huilen. De vader laat zijn pistool zakken. 'Jouw neerschieten krijg ik niet over mijn hart, Jessica Austin...'. Hij laat het pistool vallen, neemt enkele fotolijstjes van de bank en gaat daarna op het salontafeltje staan. Via het tafeltje klimt hij door de raam waarbij een van de fotolijstjes uit zijn zak valt. Het kleine meisje doet hem na en gaat op het salontafeltje staan. Ze draait zich nog een laatste keer om naar haar moeder. 'Slaapwel mama...' Zegt ze met tranen is haar hemelsblauwe ogen. Met al haar kracht klautert ze door het raam. Ze laat zich vallen, maar komt niet zo zacht neer. In haar rechterbovenarm zit een dikke snee. Het bloed kuist ze af aan haar nachthemdje. Ze begint met lopen en stopt niet. Ze loopt de straat uit waar hat huis stond van haar moeder en vader....
Helemaal bezweet schrik ik wakker. Ik adem diep in en uit. 'Royal Mint Street.' Flitst er door mijn hoofd. Ik neem mijn iphone af mijn nachtkastje en zoek 'Royal Mint Street' op google maps. Wat me opeens opvalt is het litteken op mijn rechterbovenarm. Het kan haast niet anders, ik ben het meisje uit mijn eigen droom. Het was zelfs geen droom, het was een herinnering. Ondertussen is mijn zoekopdracht voltooid.
Royal Mint Street, Londen
2.4 km, 5 minutenIk kan mezelf niet bedwingen, en voor ik het weet heb ik een hoop lakens en kleren aan elkaar geknoopt. Een kant maak ik vast aan mijn bed en de andere gooi ik uit het raam. Zonder na te denken klauter ik met behulp van de dekens van het 1ste verdiep naar beneden. Ik moet en zal mijn oude huis vinden...
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.