25

2K 105 7
                                    

Langzaam laat ik me onderuit zakken tegen de muur. 'Waarom kan alles niet meer zijn zoals vroeger?' Fluister ik. Maar langs de andere kant had ik Niall, Liam, Zayn en mijn Harry dan nooit ontmoet. Life is hard...

*****

Ik open mijn ogen langzaam en merk dat ik nog steeds tegen de muur zit. Ik draai mijn hoofd om waardoor ik tegen de punt van het bed knal. 'Shit!' Roep ik. Met mijn handen grijp ik naar mijn hoofd. Vlak daarna hoor ik gebonk op de deur. 'Louis wat is er?' Hoor ik Harry roepen. 'Niks...' Mompel ik. 'Laat me alsjeblief binnen!'.

*****

Langzaam doe ik een oog open en kijk naar de wekker. 'Half tien...' Mompel ik en draai me weer om. 'WAT?! HALF TIEN!!!!' Ik spring mijn bed uit en pak snel wat kleren uit de inloopkast van Harry en mij. Ik haast me naar de deur van de slaapkamer en duw ze open. 'Auw! Ook goedemorgend!' Zegt Harry chagrerijnig. 'Zit dan niet voor de deur!' Snauw ik naar hem. Ik gooi de deur toe en loop zo snel mogelijk naar de badkamer.

Pov Harry

'Zit fan niet voor de deur!' Snauwt Louis naar me. Louis knalt de badkamerdeur dicht. Ik zucht diep, we lijken wel zo'n oud ruzïend echtpaar. Met moeite sta ik op, ik heb zoals vaak last van mijn rug. Langzaam mankt ik de trap af. 'Morning!' Zegt Jessy vrolijk. 'Morning!' Zeg ik glimlachend. Wat me verbaast is dat Jessy beneden zit, aangekleed, geschminkt en wakker. En het is 10 net na halftien dus dat is het vreemdste. 'Waarom slaap jij niet nog?' Vraag ik. 'Honger.' Zegt ze. 'Serieus? Alleen opstaan omdat je honger hebt. Das heel Niall achtig!' Zeg ik. 'En Louis achtig.' Vult Jessy aan. Ik knik. 'Maar Niall is een beter voorbeeld. Hij slaapt en word wakker en eet en gaat weer slapen. Okay, dus eigenlijk ben je meer Louis achtig. Dus je lijkt op Louis en Niall omdat je van allebij erop lijkt.' Zeg ik. 'Kan je er zelf aan uit, wat je net zij?' Grinnikt Jessy. 'Nee.' Zeg ik hoofdschuddend. Ik pak een appel uit de fruitschaal en neem er een hap van. 'Ik zou je klaarmaken als je nog in de videoclip meedoet.' Zegt Louis bot. Jessy kijkt me aan met de -wat-is-er-met-hem-gebeurt-. Ik schud mijn hoofd en loop dan de trap op.

Pov Jessy

'Ik zou je maar klaarmaken als je nog in de videoclip meedoet.'zegt Louis bot tegen Harry. Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk verbaast naar Harry. Harry schud zijn hoofd en loopt dan de trap op. 'Morning.' Zeg ik tegen Louis. Hij zegt niks terug, hij staar alleen maar watvoor zich uit. 'Ik vertrek al.' Zegt hij zonder om te kijken. Hij pakt zijn autosleutels en loopt dan naar de voordeur.

WOOOOOOOHOOOOW ik heb fucking lang niet geupdate! D;

Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry

Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry

Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry

Okay heel vaak sorry dus!

Duitsland heeft het wk gewonnen.

Okay.

Niet blij mee.

Sterkste speler van het wk: James Rodriguez!

Sterkste speler van het nationale elftal: kan niet kiezen tussen Courtois en van Buyten.

Courtois wordt ooit de beste keeper ter wereld! Neej wacht, is hij al.

Ma van Buyten, niet normaal hoe hij gespeeld heeft!

En omg ik vond het zo erg voor hem ;(

Zijn laatste wedstrijden voor de Duivels.

En zijn kindje van 2 weken moeten achterlaten voor het wk.

En omg medelijden met Vanden Borre en Neymar en Blind.

Wie doet Vanden Borre ook denken aan Achmed the terrorist/selfbomber?

Wooow veel woorden.

+Kheb een nieuw boekje, Zerrie verhaal.

Het heet: I'm A Bad Girl?

Volgende hoofdstuk zet ik de proloog erin :) x

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu