8

3.1K 140 5
                                    

Er rolt net een traan over zijn wang. Harry trekt hem in een knuffel. Ik besluit om even te vragen wat er is. En mijn manier van vragen is door fronsend naar een persoon te kijken. Ik kijk fronsend naar Harry. 'Leg ik straks uit.' Zegt hij. Ik hoor Louis zacht snikken. Ik ga naast hem in de zetel zitten. Hij kijkt naar mij,zijn ogen zien een beetje rood. Ik geef hem een knuffel. Een lange tijd blijft het stil. Louis maakt zich los uit de knuffel en pakt zijn mobiel. Hij houd het voor mijn neus. 'Lees maar.'

                                                                    Van: Simon

                                      Stop je relatie met Harry of je word uit de band gezet.   

'Boo,het kom..' 'NEE HET KOMT NIET GOED!!!!!!' Snauwt Louis Harry af. Louis loopt huilend de trap op. 'Ik weet ook dat het niet goed komt...' Mompelt Harry. Ik kijk hem verbaast aan. 'One Direction heeft nog een contract voor minstens 3 albums waar we niet onderuit kunnen. Alleen Simon kan die contracten verbreken. Ik heb hem daarstraks gebeld en gezegd dat ik dan uit de band stap maar dat kan dus niet. Alleen als alle jongens willen stoppen kan het contract worden verbroken. Maar dat kan ik echt niet van hen vragen! Maar ik...' Er rolt een traan over zijn wang. 'ik wil jouw en Louis niet kwijt..'

Hiii! Ik Had Gezegd: Als Ik Ga schrijven Ga Ik Mijn SoundLink Op Volume 50 Zetten En De Hele Tijd Hetzelfde Liedje Afspelen. Ik Heb Dat Dus Gedaan! Maar Ik Had Geen Inspiratie Welk Liedje Dus Klikte Ik Random-Zonder-Te-Kijken Op Een Liedje. Welk Liedje: Cannonball~Showtek. OP VOLUME 50!!!!!!!!

SHOW US WHAT YOU GOT WHEN THE MOTHERF*CKING BEAT DROPS!!!!!

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu