'Dat was Zayn!' Zeg ik. Harry knikt en staat op. 'Ik ga even kijken!' Zegt hij. Ik ga maar mee. 'Als Zayn schreeuwt tegen iemand is er iets aan de hand..' Zeg ik. Harry knikt. 'Ga je mee?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Ow ja sorry.' Zegt Harry. Als Zayn kwaad wordt kun je beter uit de buurt blijven. Heb ik al ondervonden. Ik hoor nu nog harder geschreeuw. Ik sta toch maar op. Voorzichtig loop ik naar de plek waar het gescheeuw vandaan komt. Ik hoor nu Zayn heel hard schreeuwen. 'Wat gebeurt er?' Vraag Niall die op me af komt lopen met Simone achter zich aan. Ik haal mijn schouders op. Niall loopt verder en trekt simone en mij mee. Ik zie Zayn, zijn gezicht is helemaal rood en hij heeft Liam vast. Harry staat tegen de muur met zijn handen voor zijn gezicht. Niall loopt naar Zayn en probeert hem rustig te krijgen. Ik loop naar Harry en haal zijn handen voor zijn gezicht weg. Hij grijpt meteen weer naar zijn neus. 'Gaat het?' Vraag ik een beetje bezorgd. Hij knikt voorzichtig. Simone komt naar ons en geeft harry een zakdoek. Hij pakt de zakdoek aan en mompelt iets dat op 'Dankje.' lijkt. 'Ow je hebt een bloedneus!' zeg ik. Ik ben weer de dombo die het nu pas doorheeft. Harry en Simone grinniken. 'Ik ben dom laat mij!' Zeg ik nep-boos. Harry slaagt zijn arm om me heen en trekt me naar zich toe. Met zijn andere hand houd hij nogsteeds de zakdoek tegen zijn neus. Ondertussen heeft Niall Zayn rustig gekregen. Zayn loopt naar buiten met Niall achter zich aan. Ik ben blij dat Niall hem rustig heeft gekregen. Niall is volgens mij de enige die Zayn rustig krijgt, buiten Perrie. 'Niall is buiten Perrie de enige die Zayn rustig krijgt.' Zegt Harry. 'Waarom zeg jij wat ik denk?' Vraag ik fronsend. Harry wiebelt met zijn wenkbrauwen. Ik doe hem na, althans dat probeer ik. Harry schiet in de lach. 'Het zag er idioot uit hé?' Grinnik ik. Harry knikt lachend. Ik geef hem een por in zijn zij. Hij kijkt me droog aan en begint me opeens te kietelen. 'NEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEE STOOOOOOOOOP!!!!!' Brul ik. Harry kijkt me grijnzend aan. 'Alleen als ik een kusje krijg!' Grinnikt hij. 'Never!' Zeg ik. Hij begint me opnieuw te kietelen. 'Stohhhoooop' Lach ik. 'Krijg ik dan een kusje?' Grinnikt Harry. 'JAAAHAAAA!'. Harry kijkt me grijnzend aan. Ik steek mijn tong uit en loop weg. 'Tomlinson!' Roept Harry. Ik draai me om en zie Harry achter me aan lopen. Ik probeer sneller te lopen maar Harry haalt me in. Hij pakt me vast waardoor ik struikel en hij bovenop me valt. Hij heeft een brede grijns op zijn gezicht. 'Kiss me you fool!' Grinnikt hij hij. Ik druk mijn lippen op die van hem. 'Dus Larry is toch stiekem weer samen. Ondanks dat ik het VERBODEN had!'
TamTamTaaaammmmmm!
OMG THANKS VOOR DE READS!!! WE ZITTEN OVER DE 8K! :D
Echt wauw..... :D
Sorry dat de update zo laat komt maar ik had een drukke week en de examens beginnen bijna. :(
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.