5

3.4K 149 5
                                    

Harry: 'Wat?!! Zijn jullie niet samen naar huis gegaan?!'

Perrie: *Snikkend* 'Nee! Zayn is nog gebleven met Niall!'

Harry: 'Perrie,Louis en ik komen naar jouw en gaan helpen uitzoeken waar Zayn is!'

Perrie: *Snikkend* 'Dankje Harry!'

Harry: 'We zijn daar binnen 20 minuten!'

Perrie: *Snikkend* 'Is goed!'

Harry: 'Wat?!! Zijn jullie niet samen naar huis gegaan?!'

Perrie: *Snikkend* 'Nee! Zayn is nog gebleven met Niall!'

Harry: 'Perrie,Louis en ik komen naar jouw en gaan helpen uitzoeken waar Zayn is!'

Perrie: *Snikkend* 'Dankje Harry!'

Harry: 'We zijn daar binnen 20 minuten!'

Perrie: *Snikkend* 'Is goed!'

Ik beindig het gesprek en loop naar Louis en Jessy.

Pov Jessy

Harry beindigt zijn gesprek. Hij loopt naar Louis en mij en lijkt nogal geschrokken. 'Zayn is gisteren niet thuisgekomen en wij gaan Perrie helpen zoeken!' Zegt hij. 'Wat? Zijn Perrie en Zayn niet samen naar huis gegaan?!' Vraagt Louis geschrokken. 'Dacht ik ook! Maar hij is blijkbaar langer gebleven met Niall.' Zegt Harry. 'En waar is Niall?' Vraag Louis fronsend. Harry's ogen lichten op. Hij neemt zijn mobiel en toetst hoogstwaarschijnlijk Niall's nummer in. 'Zet op speaker!' Roept Louis.

Harry: 'Niall! Weet Jij Waar Za..

Niall: 'Praat niet zo hard....'

Harry: 'Kater?!'

Niall: 'gmmmffffff...'

Harry: 'Ja dus...'

Niall: 'Waarom belde je...'

Harry: 'Zayn is gisteren niet thuisgekomen...'

Niall: 'Echt?! Die is gisteren samen met mij nog langer gebleven bij Liam en Sophia..'

Harry: 'Daarom belde ik.. Weet jij waar Zayn is?'

Niall: 'Nee... Ik Weet wel dat hij een taxi heeft gepakt... Voor de rest weet ik niks meer.'

Harry: 'Die taxi is al een beginpunt! Ga je mee naar Perrie? We gaan haar helpen zoeken naar Zayn!'

Niall: 'Sorry hor maar het is net of er iemand met een hamer op mijn hoofd heeft geklopt..'

Harry: 'Eigen schuld! Bel als je weer wat herinnert!

Niall: 'Doe ik!'

Harry zucht en legt zijn mobiel op de tafel. 'Jessy,jij gaat mee naar Perrie want ik laat jouw niet hier!' zegt Harry. 'Is goed pap!' antwoord ik. 'We moeten maar eens vertrekken!' Zegt Louis.

*****

'Perrie!' Roept Louis. Perrie kijkt op van haar mobiel en loopt naar ons toe. Louis trekt haar in een knuffel en ze begint opniew te snikken. 'We vinden Zayn echt wel Pezz! Belooft!' Zegt Harry die zijn hand op Perrie's schouder legt. 'Dankje..' Zegt ze. Perrie's make-up is helemaal uitgelopen en haar ogen zijn helemaal rood. 'We gaan best eerst in de buurt zoeken en rondvragen en daarnaa naaar het politiebureau!' Zegt Louis. Perrie en Harry knikken. 'Opsplitsen?' Vraagt Harry. 'Ik ga met Jessy!' Zegt Perrie snel. 'Perrie,ze is wel onze dochter hé!' Grinnikt Louis. Perrie stekt haar tong uit naar Louis. 'Heeft een van jullie een mobiel bij?' Vraagt Perrie. Harry knikt en haalt zijn mobiel uit zijn zak. 'Oké! Dan beginnen we best met zoeken.' Zegt Perrie. Louis en Harry lopen langst links de straat uit dus wij maar langst rechts. Perrie zucht diep. 'Jij kent het hier het beste... Is er een plek waar Zayn veel rondhangt?' Vraag ik aan Perrie. 'Veel plekken! De plek waar hij het vaakst komt is hier 12 straten verder. Daar wonen goede vrienden van hem!' Antwoord ze. 'Dan gaan we daar best naartoe!' zeg ik. Perrie knikt. 'Goed idee!' Zegt ze. 'Je kan ook zeggen dat ik slim ben.' Zeg ik droog. 'Je bent dom!' Lacht ze. Ik kijk haar nep boos aan en ze begint te grinikken. We lopen een ander smal steegje in 'Het stinkt hier!' Zeg ik met dichtgeknepen neus. 'Daar heb ik geen last van' Grinnikt Perrie. 'Heb jij nu echt geluk!' Zeg ik. Ik kijk rond en mijn blik blijft hangen bij een struik. Ik tik op Perrie's schouder en ze draait zich om. 'Beeld ik me dat in of ligt daar een hand?'

Hiii! Echt Lieve En Grappige Comments Al Gekregen! :) Thanksss <333

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu