17

2.7K 141 17
                                    

Pov Harry

Ik had net het interview gekeken van Hollywood Insider met Simon. 'Die klootzak heeft godverdomme mijn leven kapot gemaakt!' Sis ik. Op twitter heeft Larry Stylinson nu echt veel haat. Heel veel haat. Mij boeit de haat niet, ik heb geleerd om er me er niks van aan te trekken doordat ik in het begin van 1D ooit een noot niet haalde. Ik dacht dat mijn carrière over was, maar de directioners hebben me gesteund. Maar ik weer dat Louis echt niet tegen haat kan. De laatste keer dat hij haat aan het lezen was heeft hij bijna 3 uur aan een stuk zitten huilen. En de haat nu is nog vele erger. Het liefst wil ik nu naar hem toe gaan en hem troosten.

Pov Louis

Met waterige ogen kijk ik naar het scherm van mijn mobiel. Ik kan echt niet tegen haat. Vroeger had ik dan Harry die me trooste en bij wie ik uren kon huilen. Vroeger. Ik kijk nog verder tussen de haat. Harry zou vroeger gezegd hebben dat ik me er niks moest van aantrekken. Vroeger. 'Paps?'. 'Ja?' Zeg ik zacht zodat ze mijn huilstem niet hoort. 'Je bent haat aan het lezen he?' Vraagt ze zacht. Ik slik en knik dan zachtjes. 'Waarom geloof je die mensen?' Vraagt ze. 'Omdat ze gelijk hebben..' Fluister ik. Opnieuw rolt een traan over mijn wang. Ik ben toch zo'n goede vader voor Jessy. Ik heb volgensmij de afgelopen dagen elke dag minstens 3 keer gehuild. Er blijven nu haatreacties binnenstromen. Ik lees ze een voor een. En elke haatreactie doet me steeds opnieuw pijn. 'Paps hoor jij dat ook?' Vraagt Jessy. Het is net alsof iemand de deur openmaakt. Dan hoor ik de deur opengaan en kijk op. 'Hey Boo.'. ' Harry?' Mompel ik. Hij knikt. 'Ik had nog een sleutel.' Glimlacht hij. De kuiltjes in zijn wangen worden zichtbaar. Hij loopt eerst naar Jessy en geeft haar een knuffel en een kus op haar voorhoofd. Harry fluisterd ook iets in haar oor. Jessy glimlacht naar Harry en loopt de woonkamer uit, de trap op. 'Hey Boo.... Je hebt de haatreacties gelezen hé?' Zegt Harry die zijn hand op mij  schouder legt. Ik knik voorzichtig. 'Niet doen.... En ze ook niet geloven. Je bent perfect hoe jij bent Louis. Ik hou van de persoon die jij bent, de persoon die haat krijgt en gelooft dat hij een slecht persoon is. Ik ben nog steeds verliefd op die persoon die jij bent...' Zegt hij. Ik kijk hem aan in zijn prachtige groene ogen. Hij glimlacht een beetje onhandig en komt wat dichter. Ik kom ook wat dichter en zijn zachte lippen raken de mijne. Daar is het goede gevoel weer, de duizenden vlinders. Zijn tong tikt tegen mijn lip. Een klein stukje open ik mijn mond. Een lange tijd laten we onze tongen een vurig spelletje spelen. Ik trek terug en kijk Harry aan. Hij ziet knalrood.  'Tomaatje.' Zeg ik. Ik prik in zijn kuiltjes en hij grinnikt. Hij gaat met zijn hand door mijn haar. 'Ik heb dit gemist Boo.' Zegt Harry. 'Ik ook Hazza.' Zeg ik zachtjes. Ik glimlach en druk mijn lippen weer op die van hem.

Larry is back! Maar hoe gaat Simon reageren? O.O Tnx voor alle votes en comments op vorige hoofdstuk! Lol ze gingen bijna allemaal over voetbal. xdd

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu