Pov Louis
Ik spring op en neer in de zetel en Jessy kijkt me raar aan. Harry komt er ook bijstaan. 'Louis......' Zucht hij. Ik stop met springen op de zetel en spring in zijn armen.
Pov Jessy
Ik denk niet dat Harry doorhad dat Louis in zijn armen ging springen. Harry grijpt nog naar Louis maar veel te laat. Louis knalt op de grond. 'Lou! Gaat het?!' Vraagt Harry die bij Louis neerknielt. Louis begint te grinniken. Harry lijkt opgelucht te zijn. Nu begint Louis echt heel hard te lachen. 'Wat is er grappig?' Vraagt een jongen/man met blond haar. 'Louis viel op de grond.' Zegt Harry droog. Louis begint nu harder te lachen. 'Umh Oke...IS DAT JESSY?!' Vraagt hij als hij naar me kijkt. 'Ja.' Zegt Louis. 'Hii! ik ben Niall!' Zegt hij terwijl hij zwaait. 'Wat gaan we doen?' Vraagt Liam die op de zetel neerploft. 'Eten?' Vraagt Niall hoopvol. Liam zucht en staat op. Hij pakt iets uit een kast en gooit het naar Niall. 'OREOOOOOOOOOOOOSSSS!!!!!!!!' Gilt Louis. Louis probeert het pak uit Niall's handen te treken. Ik kijk naar Harry die met zijn ogen rolt. 'Komen er nog mensjes?' Vraag ik. 'Yup!' Antwoorden Harry en Louis in koor. 'IK HEERS OVER DE OREOSS!!!!' Brult Niall die het pak koekjEs in de lucht steekt en begint te knuffelen. Louis kijkt hem aan met een pruillip. Niall begint random te lachen en geeft hem een oreo. 'Jij ook?' Vraagt hij. 'Uhmm....' Mompel ik. 'Wie wijst nu een oreo af!' Zegt Louis verbaast. Ik pak de oreo of hoe het ook heet uit Niall's hand. 'Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een oreo gegeten.' Zeg ik. Ik krijg 3 verbaaste gezichten. Snel stop ik de oreo in mijn mond. 'Omggg! Fwdit fwis lechheer!' Zeg ik met volle mond. Niall grinnikt. 'Owja jongens! Jullie weten dat You&I overmorgen wordt opgenomen?' Vraag Liam. 'Ja!' Zegt Harry glimlachend. 'Nee!' Zegt Louis die verbaast naar Liam kijkt. 'Sorry was ik vergeten te zeggen!' Zegt Harry lachend. Louis zucht diep. 'JE BENT GEK!!!!!' Hoor ik iemand roepen. Ik denk een vrouw. 'Perrie en Zayn zijn er!' Zeggen Louis,Harry,Niall en Liam in koor. Liam loopt naar de deur en doet die open. 'Hadden jullie ons horen aankomen?' Vraagt dezelfde vrouwenstem. 'Nee joh!' Zegt Liam droog. 'Pezz! De dag dat ze jouw NIET horen aankomen eet ik m'n schoenen op!' Zegt iemand,ik veronderstel Zayn lachend. 'Wedden!' Zegt de vrouw die blijkbaar Perrie heet. 'Oh jongens! Dit moesten we jullie nog laten zien!' Zegt Zayn die een kaartje een Liam geeft. Louis,Harry en Niall staan op en lopen naar de deur dus doe ik dat ook maar. 'We hebben een datum!' Zegt Perrie giegelend.
-------------------------------
Hi Peeppppsss! ^.^
Sryy Kort Stukkjj Mr Wel Vanuit Ny Geschreven! ;o
You&I Is Uit! ;D
De Clip Is Suuuuuuuuuuuuuuuuuppppeeeeeeeerrr! =)
Zeker Dan Dat Ze In Elkaar Veranderen! :)
Alleen Kijkt Louis Zo Verdrietig! :(
Maakt Mij Ook Verdrietig! ;(
Bij De Two Days To Go Lacht Hij! :D
Maar De One Day To Go Niet! :'(
En In De Video Ook Niet! ;(
In De Two Days To Go Zegt Hij Nog Dat De Song Serieus Is. :/
Maar Bij De One Day To Go Kijkt Hij Gwn Supertriest! ;'((
En In De Video Ook! ;((
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.