'Gedownload?' Vraagt Jessy. 'Ongeveer voor de helft.' Antwoord ik. 'Download nu wat sneller!' Roept Jessy in mijn oor. 'Auw?!' 'Sorry. Gedownload?' 'Bijna.'. Het cirkeltje van de download is bijna helmaal rondgedraaid. 'Nog 5 procent.' Mompel ik. 'Komaan!' Roept Jessy. Ik staar naar het scherm en mijn ogen lichten op. 'Gedownload.' Zeg ik glimlachend. 'Owyeahhhhh!' Brult Jessy. Ik open de app en zie allemaal groene toetsen en aan de linkerkant een toetsenbord. 'Okey Jess, wat moet je doen?'
*****
'Dus hier moet ik het nummer van Simon typen? 'Jep'. Okay dan. Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en scroll tussen mijn contacten. Tussen mijn contacten staat Simon bij de ''S'' ,best logisch. 'Typ jij even over?' Vraag ik. 'Sure.' Antwoord Jessy. Ze pakt de Ipad en begint te typen. 'Zullen we als hij opneemt de sexy hi knop drukken?' Grinnikt Jessy. Ik glimlach. 'Perfect plan.' Zeg ik. 'Ready?' 'Ready!'
'Hallo, met Simon Cowell. Met wie spreek ik?'
'Druk op de sexi hi knop.' Fluistert Jessy. Ik doe wat ze zegt en druk op de knop.
'Hii.'
'Alina?'
Ik sla mijn hand voor mijn mond om niet in lachen uit te barsten. Jessy facepalmt zichfelf.
'Luister Alina, ik heb nu geen tijd schatje. Past morgen voor je?'
Ik barst in lachen uit en hang op. Jessy naast me zit echt superhard te lachen. 'Wie is Alina zelfs?' Lacht Jessy. 'Secratarresse.' Lach ik. Jessy krijgt een grijns op haar gezicht. 'Ik denk dat ik een plan heb.'
Fuck School.
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.