'Ja...Volgens mij wel!' Zegt ze en ze loopt naar de struik toe. Ik loop achter haar aan. Ze schuift de struik een stukje weg en slaakt een gil. Ze kijkt geschrokken voor zich uit. Als ik dichterbij kom zie ik dat het Zayn is,in een plas bloed. Hij heeft een grote schotwond in zijn hoofd. Zijn borst gaat zacht op en neer. 'Hij ademt nog!' Zeg ik geschrokken. Perrie barst in tranen uit. Ze pakt haar mobiel uit haar zak en geeft die aan mij. 'Bel Louis of Harry!' Snikt ze.
Louis: 'Hallo met Louis?'
Jessy: 'Pap! We hebben Zayn gevonden!!!'
Louis: 'Jessy,waar zijn jullie? Is Zayn ok?'
Jessy: 'Niet echt! Hij heeft een schotwond in zijn hoofd! En ik weet niet in welke straat maar op de hoek is er een knalgeel flatgebouw!'
Louis: 'Oké! Ik weet waar jullie zijn! Harry en ik komen eraan! We zullen ook al een ambulance bellen.
Louis heeft opgehangen dus ik geef Perrie haar mobiel terug. Ze zit nog steeds huilend naast Zayn. 'Pap en pap komen naar hier en ze bellen ook al een ambulance!' Zeg ik. Die 'pap en pap' klonk best idioot vind ik. Perrie knikt en streelt door Zayn's haar. Ze buigt naar het toe en geeft hem een kus op zijn lippen. De tranen stromen nog steeds over haar wangen. ik ga op een bankje vlakbij zitten.
Pov Perrie
Ik ga met mijn hand door Zayn's haar. Ik buig wat naar hem toe en geef een kus op zijn lippen. Enkele van mijn tranen drupellen op zijn gezicht. Ik pak zijn hand vast dat koud aanvoelt. Ik kijk naar de vinger waar zijn verlovingsring omzit en dan naar de mijne. Ik wrijf over zijn hand. 'Word alsjeblieft wakker...' Mompel ik. Ik ga naast Zayn neerliggen en sla mijn armen om hem heen. 'Jessy!!!!!' Hoor ik de stem van Harry roepen. 'Pap!' Roept ze terug. 'Waar is zijn Zayn en Perrie?!' Hoor ik nu de stem van Louis vragen. 'Hier!' Roep ik. 'de ambulance is hier over enkele minuten!' Zegt Harry. Ik probeer te glimlachen maar dat gaat niet echt. ik kijk weer naar Zayn. Zijn borst gaat langzaam op en neer. Zijn gezicht is helemaal bleek. De wind blaast zijn haar door de war. Ik wordt uit mijn ''trance'' gehaald door het geluid van een sirene.
Hey Mensjjjsss!!! Kga Proberen Sneller Te Updaten!!! :D
;( Maar Ik Moet Nog Een Hele Les Wiskut Inhalen! De Reden:
De Lerares Zei: Jullie Kennen One Direction Wel! Nu Moeten jullie Aan De Hand Van Deze Gegevens Uitrekenen Hoeveel Ze Elks Verdienen Met De Verkoop Van Alle 1D Spullen Erbij! (En nog Dat Soort Blabla...) Toen Lette ik Al Niet Meer Op Want Op Het Bord Verscheen Een Hele Hoop Cijfers Met Daarnaast Een Foto Van 1D!!! Ik Dus de hele Les Naar De Foto Staren,Naar Louis Meerbepaalt. Dus Nu Krijg Ik Bijles Van Een Goede Vriendin Over die Les,Maar Ik Weet Toch Dat We Alleen Maar Gaan Praten (Vooral Over 1D! :D) Dat Wordt Dus Buizen!!! xD
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.