Dan word het scherm van mijn iphone zwart en begint het witte cirkeltje te draaien. 'FUCK!!!' Roep ik. Ik had vanochtend nog tegen mezelf gezegd dat ik mij iphone moest opladen. 'Omg je hebt een iphone?!' Roept Alanis verbaast. Ik knik en glimlach, niet echt oprecht. Ik loop naar de keuken en zie dat de oplader nog in het stopcontact steekt. Ik sluit mijn iphone aan aan de oplader. 'Jessy? Kom je verder kijken?!' Roept Alanis. 'Jajaaaaaa!' Ik loop weer naar de woonkamer en laat me in de zetel ploffen. Ik steek mijn hand in de popcorn en kijk naar Alanis die de film weer aanzet.
*****
'Beste..Film..Ooit!' Roep ik blij. Alanis knikt instemmend. 'Wat wil je, met CHANNING TATUM!!!' Gilt ze enthousiast. 'Ik heb zin in pizza!' Flap ik eruit. 'Is er diepvriespizza?' Vraagt Alanis. 'Jup.' Ontvries hem dan.' Zegt ze alsof het de logischte zaak van de wereld is. Oke, dat is het ook eigenlijk. Oke wacht wat nu? Ik schud mijn hoofd en slenter naar de keuken. Ik trek de vriezer open en zie zonder overdrijven 20 pizzadoven staan. 'ALANIS!' Roep ik. Alanis komt de keuken binnengehuppeld. 'Holy crap dat zijn veel pizza's!' Zegt Alanis met een kleine glinstering in haar ogen. 'Pizzahemel...' Fluistert ze. 'Nee Alanis, we gaan ze niet allemaal opeten.' Zeg ik. Alanis rolt met haar ogen en neemt een doos tussen de stapel uit. Ze toont hem aan mijen glimlacht. 'Pizza Hawaii'', staat er in grote drukletters op de doos. Ik glimlach en Alanis haalt de bevroren pizza uit de doos. Ik open de oven en Alanis legt de pizza erin. Ik zet de oven aan en die dan een overwinninsdansje. Alanis begint mee te doen. 'Ik ben terug.' Hoor ik Louis lachen. Alanis en ik houden op met ons dansje en Louis grinnikt. 'Was jij dan weg?' Vraag ik fronsend. 'Boodschappen gaan doen.' Lacht Louis. 'Oké, is het goed dat we straks pizza ofzo eten? Ik heb geen zin om te koken.' Vraagt Louis. 'Je kan ook gewoon niet koken.' Flap ik eruit. 'DAT, lieve Jessy. Dat is WAAR!'. 'De pizza staat al in de oven, trouwens.' Zegt Alanis. 'Hadden we dan nog diepvriespizza?' Vraagt Louis. 'Ja, het was de laaste.' Zeg ik bloedserieus. 'Ow oke.' Zegt Louis. Hij rommelt in de zak met boodschappen en haalt er 3 pizzadozen uit. Alanis doet haar best om het niet uit te proesten. Louis opent de vriezer, en letterlijk alle pizzadozen vallen eruit. Ik begin superhard te lachen en Louis rolt met zijn ogen.
*****
'Is de pizza nog niet klaar?' Vraagt Alanis. 'Ik zal kijken.' Antwoord Louis. Hij staat op en loopt de keuken in. 'Alanis zet asjeblieft iets anders op!' Zucht ik wanneer ik de vreselijke stem van Dora hoor.
'Wat vond jij het leukste?'
'Neuken met boots!' Roept Alanis.
'Ja, dat vond ik ook leuk!''Dora neukt apen, told you.' Zegt Alanis heel trots. Ik rol lachend met mijn ogen. Ik hoor Louis' voetstappen. 'PIZZA!!!' Roept Alanis. Louis ploft in de zetel met pe pizza op een groot bord. Hij zet het bord op tafel en valt meteen aan. Alanis pakt ook meteen 3 stukken waardoor het miezerig klein gesneden stukje natuurlijk overblijft. Ik zucht en sta recht. 'Ik zet nog wel een pizza in de oven.'. Alanis steekt haar duim omhoog. 'Bwankje Mjewwsy!' Zegt Louis met zijn mond vol. Bijna struikel ik over de zwarte Vans die Louis natuurlijk in het midden van het huis gedropt heeft. Ik hoor Alanis nog lachen als ik de vriezer openmaak. Opnieuw pak ik er een pizza Hawaii uit en steek hem in de oven. 'Shit!' Roept Alanis. Ik loop naar de woonkamer en zie hoe Alanis de tomatenvlek af haar shirt probeert te halen. Ik grinnik zachtjes. 'Ik heb wel een shirt voor je liggen boven.' Grinnik ik. Alanis staat op en loopt mee naar boven. Ik open mijn kledingkast en haal er een donkergroen shirt uit met een lachende smiley op. Alanis verwisselt haar shirt voor het shirt dat ik haar gaf. 'Oke ik hou echt van dit shirt!' Lacht ze. 'Kom, misschien gaat die vlek eruit als we je shirt wassen.' Zeg ik schouderophalend. 'Goed plan!' Zegt Alanis nep verbaasd. Ik rol met mijn ogen en pak Alanis haar pizza-bevlekte shirt. Alanis volgt me naar de badkamer waar ik jaar shirt in de wasmachine gooi. Ik pak wasmiddel en giet het in bakje. Alanis klapt het bakje toe en ik zet de wasmachine aan. Niet veel daarna hoor ik een geknetter en springt het licht uit. 'Oh nee, niet weer een kortsluiting!' Zucht ik. 'JESSY!!! ALANIS!!! SNEL NAAR BENEDEN!!!' Hoor ik Louis roepen. Ik tast naar de deurklink, maar vind hem niet. Opeens verlicht de badkamer een beetje. 'Zo beter?' Vraatt Alanis die haar mobiel op de deur richt. 'Jep!' Zeg ik. Ik loop de badkamer uit met Alanis achter mij. 'Ruik jij dat ook?' Vraagt Alanis. 'Wat?' Vraag ik. 'Die brandgeur...' Mompelt ze terwijl ze de achter mij de trap afspurt. Ik haal adem door mijn neus en schrik dan. 'Ja, er staat volgens mij echt iets in brand!' Roep ik verschrikt. 'LOUIS WAAR BEN JE?!!' Brul ik. 'HIER!!!' Krijg ik als antwoord. Het geluid kwam van rechts wat betekend dat hij in de woonkamer is. 'Jessy, kijk!' Roept Alanis. Ze schijnt richting de keuken. 'HOLY SHIT!!!' Roep ik.
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.