'Hoezo?' Vraag ik. Harry zucht. 'Hazz...' Zegt Louis zachtjes. 'Ja?' Zucht Harry. 'Kom je even?..' Vraag Louis. Harry knikt en volgt Louis de kamer uit. Ik zet de tv in mijn kamer aan, die ik eigenlijk nu pas opgemerkt heb.
Pov Louis
'Hazza?' Vraag ik zacht. 'Ja Boo?' Zegt hij. Ik adem diep in. 'I...ik denk..dat we beter echt....uit...elkaa...uit elkaar gaan..' Mompel ik. De glimlach op zijn lippen verdwijnt. Ik voel de tranen al prikken. 'Ik denk dat we beter uit elkaar gaan. Voor een tijdje maar! Ik...ik..ik... bedoel dat misschien dan..dan...dan.. de camera's hier weg zijn en...en.. we dan weer samen kunnen zijn...' Zucht ik. Vanbinnen breek ik echt nu. 'Boo..' Zegt Harry die met zijn vingers onder mijn ogen wrijft. Ik merk nu pas dat ik aan het huilen ben. 'Als we daarnaa weer bij elkaar kunnen zijn doen we dat....' Zegt hij. Een traan rolt over zijn wang. Ik glimlach een beetje tussen mijn tranen. 'Echt?..'. Hij knikt en glimlacht ook een beetje. 'Ik ga je wel missen...' Zegt hij zacht. Ik geef hen een knuffel en laat hem een lange tijd niet los. Als Harry zich losmaakt uit de knuffel kijk ik hem aan. Zijn prachtige groene ogen staan dof. 'Ik ga mijn spullen dan maar pakken...' Zegt hij zuchtend en loopt de kamer uit. Ik zou nog vergeten zijn dat hij hier woont. Dan dringt het pas tot me door. 'Harry en ik zijn uitelkaar...'. Ik zak huilend tegen de muur. 'Harry en ik zijn uitelkaar...' Snik ik. Jessy komt de kamer inlopen. 'Waarom is paps zij.., wat is er gebeurt?' Vraagt ze.
*****
'Maar Hazz waar ga je dan naartoe?' Vraag ik. 'Boo, ik red me wel..'. Met die woorden trekt hij de deur van ons huis dicht. Eigenlijk niet echt ons meer... Zuchtend loop ik naar boven. Ik wil op het ben ploffen, maar ik zie een briefje op mijn nachtkastje liggen. Aan het handschrift te zien is het briefje van Harry.
BooBear.....
Ik hoop dat je beseft dat ik je echt ga missen. Zeker met Jessy vind ik het nog moeilijker. Maar ik wist dat dit ging gebeuren. Dat onze relatie niet geaccepteerd ging worden.... Maar ik wil echt echt dat je weet dat ik nog steeds van je hou. Al van toen ik je juist kende was je echt heel speciaal voor me... Ik weet dat het raar zal zijn als we elkaar zien bij de opnames van de videoclips en als we weer nummers moeten opnemen en op tour gaan... Verder weet ik echt niets wat ik nog kan schrijven... Behalve 1 ding: Ik hou van je.
Harry.
'Ik hou ook van jouw Hazza..' Mompel ik. Ik laat me op het bed vallen en voel mijn ogen zwaar worden
Pov Jessy
Ik zet de tv af. Ik kijkt op mijn mobiel en zie dat het 21:30 is. Nog redelijk vroeg dus, maar ik ben toch moe. Ik pak kruip onder de lakens van mij bed en val langzaam in slaap.
Sorry dit is echt kort! Sorry Sorry Sorry! Maar ik kan deze week niet zo veel op de laptop dus alles is vanop mn mobiel. En OMG ik heb 1,5K reads!!! :o Echt bedankt! :) En 165 votes!!!! :) :) :) Thaaaannnkkkkkssssssssssss!!! ;D Opdraging aan xNiallHoranFan . Ze is echt superlief ! :) Siall 4 ever! (Mwaha Niemand snapt dit!) (d)
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.