Verschrikt kijk ik naar zijn polsen. Louis heeft het door en schuift snel de mouw van zijn trui erover. 'Waarom...' Zeg ik zacht. Louis staart naar zijn schoenen. Voorzichtig pak ik zijn arm vast en schuif zijn trui naar boven. Zachtjes ga ik met mijn wijsvinger over de sneeën. Ik kijk naar Louis die zijn ogen dichtknijpt. Hij schuift zijn mouw weer over zijn pols. 'Louis....'. Hij draait zijn hooft weg van me. 'Loui-' 'Harry, misschien is het voor jouw normaal dat je elke week een nieuwe relatie hebt en nooit verdrietig bent als je
relatie stuk gaan. Voor mij is dat dus niet zo. Volgens mij snap jij dat niet. Je doet of dit een spel is...'
Pov Louis
Harry blijft me gewoon aanstaren. 'Nog iets te zeggen?' Zeg ik geïrriteerd. Harry blijft zwijgen. Ik zucht en ga de kamer weer in. Met de kracht die ik nog over heb draai ik de deur op slot, wat echt superveelpijn doet aan mijn pols. Harry snapt me echt niet. Maar ik ben ook niet echt eerlijk geweest. Ik heb me al vaker gesneden en ben al enkele keren high geweest. Op die momenten vergeet je dat je de meest waardeloze persoon ter wereld bent. Het voelt gewoon alsof ik alles verkeerd doe.. Of nee, ik doe ook alles verkeerd. Miljoenen mensen ''geven om me''. Ja, omdat ik geld heb. Buiten Harry en de andere jongens weet niemand hoe het is. Constant liedjes schrijven en ze inzingen, duizenden meetings, cover-ups, je twitter wachtwoord geven aan je management zodat ze op je acount kunnen... Beroemd zijn is echt de hel! Maar ik denk dat niemand van de jongens, zelf Harry, begrijpt hoe ik me voel. Het word ook steeds moeilijker om te doen alsof ik blij ben. Al bijna 7 maanden zit ik in deze situatie. Het management, de haat op twitter... Het word me echt allemaal te veel.
Ik vind dit echt een slecht hoofdstuk :O
Idk wat ik heb.....
Ik ben al de hele week inspiratieloos.
Op de kermis probeerde een gast me te versieren :)
En hij was niet lelijk.
Oh ja: Als je ziet dat ik een fout maak zoals een woord dubbel schrijven ( hoofstuk 19 gebeurd(t) ) of -dt fouten maak mag je me het altijd melden!!! Ik probeer geen schrijffouten te maken.
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.