18

2.7K 126 16
                                    

* 2 Dagen Later *

Vandaag beginnen we met de videoclip van You&I. Ik heb er best veel zin in. Harry en ik zijn stiekem weer samen dus mijn humeur kan al niet stuk. 'Paps ik ben klaar!' Roept Jessy. Ze loopt de trap af met haar iphone in haar handen en struikelt bijna. 'Let eens beter op!' Grinnik ik. ' Wie heeft die trap daar gezet?' Zegt ze geeuwend. 'De kerstman dat is je kadotje!' Zeg ik lachend. Ze kijkt me raar aan.

*****

'Louis, Jessy! Kom snel binnen het is super koud' Zegt Paul. Hij ziet er grappig uit omdat hij een veel te dikke jas aan heeft. We lopen achter hem naar binnen. 'Louis!' Zegt Lou vrolijk. 'Heeii Lou! Dit is Jessy.' Zeg ik. 'Omg je hebt zo'n mooi haar!' Zegt Lou die aan Jessy's haar begint de frullen. Dan gaat mijn blik naat een meisje in de hoek van de kamer. Ze heeft lang, blond haar. 'Hey!' Zeg ik. Ze kijk op en krijgt meteen een glimlach op haar gezicht. 'Haaii! Ik ben Simone!' Zegt ze vrolijk. 'Oh ja jij bent nu Lou haar assistent!' Zeg ik. Ze knikt. 'Het is echt een hele eer! En ik ben een grote directioner dus ik ben echt het gelukkigste meisje op de wetrld nu!' Lacht ze. Ik bekijk haar goed. 'Je bent een Niall-girl hé?' Vraag ik. Ze knikt. 'Hij is zo knap! En zijn accent is zo perfect!' Zegt Simone dromerig. Ik grinnik. ' Hou je van eten?' Vraag ik. Ze knikt hevig. Vooral van roze eten!' Zegt ze. 'Is dat lekkerder dan baw eten ofzo?' Zeg ik. 'Ooit al eens iets blauws gegeten?' Zegt ze fronsend. 'Wat dacht je van bosbessen of smurfenijs of....' 'Blauw eten is zeldzaam.' Onderbreek ze me. 'Wtf over wat zijn jullie bezig?' Zegt Harry grinnikend. 'HAZZA!!!' Roep ik blij. Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik glimlach automatisch. Harry trekt zich terug. Simone staat breed te grijnzen. 'Oh emmhhh...' 'Ik weet al van Larry Stylinson hoor.' Glimlacht ze. 'Klopt ik heb gisteren an even met haar gepraat.' Vult Harry aan. 'Wees gerust ik zal het geheim houden!'. Ik zucht van opluchting. 'Waarom mogen jullie niet samen zijn? Ik bedoel,jullie zijn zo schattig en het merendeel van de Directioners shipt Larry!' Zegt Simone. 'Simon.' Zeggen Harry en ik in koor. 'Die bitch!' Zegt ze. 'Ik kom even horen of je Simon net echt een bitch noemde want anders ben je een durfal want hij staat daar ergens!' Zegt Niall die erbij komt staan. De ogen van Simone beginnen te twinkelen. 'Ben jij niet Simone? Onze nieuwe styliste?' Vraagt Niall glimlachend. 'Klopt! Aangenaam.' Zegt ze en ze steekt haar hand uit. Niall schud lachend haar hand. 'Vertel iets over jezelf.' Zegt Niall. 'Ik ben Simone Greens,Ik ben 20 jaar. Ik hou van zingen en de kleuren groen en blauw. Ik ben een die-hard Mixtioner en hou van roze eten!'. Harry doet een teken dat ik hem moet volgen. We lopen naar buiten,er staan enkele mensen maar ze herkennen ons gelkkig niet. 'Louis ik hou echt van je!' Zegt hij. 'Ik hou ook van jouw Hazz.'. 'Ik wil eigenlijk dat iedereen het mag weten van onze relatie. Dat we niet overal moeten opletten wat we doen omdat ons dan ondekt wordt. Ik wil niet voor altijd in het geheim samen zijn omdat Simon het niet accepteerd!' Zegt hij. 'Ik wil hetzelfde maar...' Zucht ik. 'We zullen fans verliezen denk ik als het uitkomt..' Zegt Harry. Ik knik. 'Daar hebben we Larry!' Hoor ik de stem van Zayn zeggen. Ik draai me om. 'ZAYN! Hoe is het met je?' Vraagt Harry. 'Sorry ik heb het er niet graag over..' Zegt Zayn. 'Maar beter nieuws!!' Roept Perrie die naast Zayn komt staan. Zayn verstrengelt zijn vingers met die van Perrie. 'Hou 5 augustus zeker vrij!' Grinnikt Zayn. 'Oeelalaaa! Het Zerrie datumpje?' Zegt Harry. Zayn en Perrie knikken. 'Binnen enkele jaren komt er een Larry datumpje! Ben ik nu al zeker van!' Zegt Perrie. Harry kijkt me aan. Ik druk mijn lippen snel op die van hem. Op dat moment gaat een flits af...

DamDamDaaaaaaaaaahhhhmmmmmmm!

Kinderen van het lager zijn bitchie! Ik stond 2 centimeter op het speelplaatsje van hun en er komt zo een groepje. Ik zat juist op snapchat te kloten. 'Nog nooit van facebook gehoord?' zegt zo'n blonde bitch. 'Nog nooit van een kapper gehoord?' heb ik terug gezegd. 'Ik kan dat teminste betalen!' Zegt ze. Ik denk zo: Wtf?. 'Stond dat in het boekje ''Mijn eerste disjes''?' Zegt een vriendin van mij die er tussen komt staan. Die bitch neemt de iphone van mijn vriendin uit dr handen en knalt hem op de grond(!) Ik heb da kind een megaharde bitchklap gegeven en ze is megahard beginnen huilen. 'Wannabe Bitch!' heb ik geroepen. En ze moet nu die iphone (5 c) terugbetalen aan mijn vriendin+ word 3 dagen geschorst! BAWMMM!!

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu