19

2.6K 126 21
                                    

'Shit! Paparazzi's!' Roept Zayn. 'Volgens mij hebben ze een foto van de Larry-kiss.' Zegt Perrie verbaast. Ik weet echt niets te zeggen en Harry blijkbaar ook niet. Ik sta op en loop snel weer het gebouw in. Als ik binnen ben zak ik tegen de muur. 'Fuck!' Roep ik. Ik kijk naar de deur van het gebouw en zie Harry hijgend binnenkomen. 'Wat nu?' Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. Harry komt naast me zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Die foto wordt op het internet gezet,Simon komt erachter,de fans gaan ons haten en..en....' 'Stttt! Simon staat daar. Zegt Harry die weer opstaat. Hij trekt me recht. Simon loopt onze richting uit maar loop gelukkig gewoon door. Ik kijk een boos gezicht en hij draait zich natuurlijk juist om. Snel draai ik me weer om. Harry heeft een grijns op zijn gezicht. Niet grappig!' Zeg ik. Harry begint te lachen. 'Je face was hilarisch! En simon draaide zich juist om!' Lacht hij. Ik geef hem een duw,blijkbaar iets te hard want Harry verliest zijn evenwicht. 'Sorry!' Grinnik ik. 'En dat is wel grappig hé!' Zegt Harry nep-boos. ik knik lachend. 'Hey hoe gaan jullie dat oplossen met die foto?' Vraagt Zayn. Ik Haal mijn schouders op. 'Geen idee...'. 'Jullie beseffen dat Simon jullie contract kan verbreken?' Zegt Zayn. Ik kijk bang naar Harry.

Pov Liam

'Dus kan u alstublieft de foto verwijderen?' Vraag ik nogmaals. 'Weet u dan hoe dat moet?' Zegt de oude vrouw opnieuw. 'Ik zal het even tonen.' Zeg ik. Ik vewijder snel de foto waarop je Harry en Louis ziet zoenen en ik in een hoekje met een sigaret sta. Die foto zou echt een dubbel schandaal zijn. 'Vies he die 2 jongens die zaten te zoenen! Ik wou een foto nemen omdat die ene meneer op Simon Cowell leek!' Zegt de oude vrouw. 'Oh en kan u alstublieft de flits afzetten?'. Ik doe snel wat ze vraagt en geef het weer fototoestel aan haar. Ik loop snel weer binnen in het gebouw. Ik zie Harry,Louis en Zayn staan praten. Soort van. Harry heeft zijn arm rond Louis geslagen die staat te schreeuwen tegen Zayn. 'Louis rustig!' Zegt Zayn. 'Sorry....' Zegt Louis. Als ik dichter ben zie ik dat Louis gehuild heeft. 'Wat is er?' Vraag ik. 'De papz hebben een foto Harry en Louis zoenend.' Zegt Zayn. 'Oh dat heb ik al opgelost!' Grinnik ik. Louis en Harry kijken me verbaast aan. 'Het was gewoon een oude dame die een foto trok.' Zeg ik. Louis kijkt me nog steeds verbaast aan. 'Een oude dame trok een foto op het moment dat jullie zoenden en ik zag het,ik ging naar haar toe en na een heel gedoe heb ik de foto kunnen verwijderen!' Zeg ik. Louis knikt. 'Thanks Li.' Glimlacht hij en geeft me een knuffel. Louis lijkt opgelucht en kijkt blij naar Harry. Harry krijgt een glimlach op zijn gezicht. 'Maar hoe wist jij van die foto?' Vraagt Zayn opeens. 'Umm. Ik had het gewoon gezien en ik stond een klein beetje op de foto.' Zeg ik. 'En wat was je aan het doen?!' Zegt Zayn die nu kwader kijkt. 'Ehmm....'

Pov Louis

'Ik ben blij dat Liam die foto heeft kunnen verwijderen!' Zegt Harry. Ik knik en kijk Harry glimlachend aan. Harry heeft een grijns van oor tot oor. 'Wat zit jij nu zo te grijnzen?' Vraag ik. 'Hopelijk ga je met de videoclip wel je broek dichtdoen!' Grinnikt hij. Ik kijk naar beneden en rits snel mijn broek dicht. 'Tomato!' Lach Harry. Ik word nog roder. Harry begint te lachen. 'Je bent schattig als je je schaamt.' Zegt hij lachend. Ik geen hem een tik. Dan verandert zijn blik. 'Hoor jij nu ook iemand schreeuwen?' Vraagt hij; Ik luister beter en hoor inderdaad iemand schreeuwen. 'Volgens mij is het Zayn...'

2de Chap Vandaag :)

xxx

Sorry dat jullie dachten dat de vorige mededeling een chap was! dit is wel een chap. :)

Weet iemand nu hoe je een foto/video toevoegd bij je chapters?

:)

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu