Ik slik en kijk bang naar Harry. 'Ik heb een voorstel!' Zegt Simon. Harry kijkt me bang aan. 'Als jullie jullie relatie geheim kunnen houden,mag het.' Zucht Simon. Ik kijk blij naar Harry en ook bij hem verschijnt een glimlach op zijn gezicht. 'Maar! Jullie moeten wel een neppe relatie hebben met een meisje zodat het echt niet uitkomt.' Zegt hij. 'Louis,voor jouw is het Eleanor.' Vult hij aan. Ik knik en probeer te glimlachen. 'Harry,voor jouw is het Taylor.' Zegt hij. 'Swift?.' Vraagt ik. Hij knikt. Ik slik en kijk Harry aan. Hij kijkt weg zodra hij ziet dan ik hem aankijk.
Pov Harry
Ik durf Louis niet aankijken. Simon loopt weer weg. Ik hoor Louis zuchten en draai me naar hem. Hij draait zich naar mij en bijt op zijn lip. 'Haylor dus.' Zegt hij met een fake glimlach. Ik zucht diiep. 'Lou, Taylor bedroog mij maar het management draaide het om! Omdat het beter was voor haar imago! Zeg ik. 'Spreek dat woord niet uit in mijn buurt!' Roept Louis. 'Taylor of management?' Vraag ik. Ik krijg een kwade blik van Louis. 'Beide.' Zegt hij en loopt dan weg. Liam komt aanlopen. 'Louis is weer eens heel fijngevoelig.' Zucht ik. 'Zayn ook.' Vult Liam aan. Ik kijk hem fronsend aan. 'Als hij een niet-erg-heel-gepaste opmerking maakt over mij doe ik dat ook.' Zegt Liam. 'Had je beter niet gedaan.' Zeg ik. 'Realiseerde ik me ook toen ik een stomp in mijn maag kreeg.' Zeg Liam droog. 'HARRY! Ik zoek je al de hele tijd!' Roept Lou die me meetrekt aan mijn arm. Ze sleurt me mee naar de visagistenruimte. Daar zie ik Louis vastgebonden op een stoel zitten en Simone ernaast. 'Mision impossible.' Zegt Simone. Ze pakt een borstel en begin aan Louis zijn haar. Louis brobeert tegen te spartelen en begint te gillen. 'Niemand komt aan mijn haar behalve Harry!' Roept Louis. 'Daarom ben jij dus hier.' Zegt Lou. 'Ow..' Zegt Louis. Simone duwt de borstel in mijn handen en loopt samen met Lou de kamer uit. Er valt een stilte. 'Sorry...' Zegt Louis die de stilte verbreekt. 'Van wat?' Vraag ik. 'Dat ik zo stom deed daarnet.' Zegt Louis. Zegt Louis die naar zijn schoenen kijkt. Ik loop naar de stoel waar hij zit vastgebonden en probeer het touw los te maken. Als het touw los is trek ik Louis uit de stoel. Hij kijkt nog steeds naar zijn schoenen. Ik duw met mijn vinger zijn hoofdeen beetje naar boven waardoor hij mij recht in de ogen kijkt. 'Ik begrijp je wel.' Zeg ik. Er verschijnt een klein glimlachje op zijn gezicht. Ik druk een kus op zijn zachte lippen. De glimlach op zijn gezicht wordt groter. 'Als het andersom was zou ik ook zo reageren BooBear.' Zeg ik. Louis glimlacht nog breder. 'Je moet mijn haar nog doen.' Zegt hij. Ik knik en pak de borstel weer. Louis gaat in de stoel zitten en ik begin zijn haar te borstelen. 'Waarom moet ik je haar eigenlijk doen? Je haar is toch perfect.' Mompel ik en leg de borstel weer weg. Louis bloost een beetje. Ik trek hem uit de stoel en we lopen samen de visagistenruimte weer uit. Hij pakt mijn hand vast en verstrengelt onze vingers. 'Beter.' Zeg ik. Louis kijkt me glimlachend aan. 'Pas op Lou is daar!' Zegt Louis die me achter de muur trekt. Ze loopt ons voorbij en haalt dan Simone. Niall,Zayn en Liam volgen. Niall kijkt ons grijnzend aan en rolt met zijn ogen. Louis gaat op de grond zitten en geeuwt. 'Moe?' Vraag ik. Hij knikt. Ik ga ook op de grond zitten en trek Louis op mijn schoot. Hij draait zich om naar mij. Ik grijns en druk mijn lippen op die van hem. 'Simon! Heb jij Harry en Louis gezien?' Hoor ik Lou vragen. 'Geen idee waar Larry is.' Zegt hij. Ik hoor Lou zuchten waardoor Louis en ik in de lach schieten. 'Simon.' Zegt Louis. Ik stop met lachen en zie Simon voorbij lopen. 'Hij heeft ons gelukkig niet gezien!' Zeg ik. 'HARRY EN LOUIS WAAR ZITTEN JULLIE?!!' Roept Liam. 'Hier.' Zegt Louis. 'Het gaat regenen dus we kunnen pas morgen met de videoclip beginnen.' Zegt Liam. 'Oké!' Zegt Louis vrolijk. 'Zullen we naar huis gaan?' Vraagt Louis. 'Ons huis.' Glimlach ik. Louis staat op en trekt me overeind. 'Waar is Jessy eigenlijk?' Vraag ik. 'Geen idee.' Zegt Louis die om zich heen kijkt. 'Wie zoek je?' Vraagt Niall die met zijn jas half aan naar ons komt. 'Jessy.' Zegt Louis. 'Die is met Lux aan het spelen.' Zegt Niall. Louis knikt en loopt verder. 'Hazza kom je?' Vraagt Louis. Ik draai me weer om naar Louis en loop achter hem aan. In een hoek zie ik Simon naar ons kijken.
KUT CHAPTER I KNOW! SORRYYYYY VOOR DE LATE UPDATE!!!
LARRY STYLINSON LINK IN LITTLE THINGS:
Louis Zingt:
You can't go to bed, without a cup of tea,
And maybe thats the reason that you talk, in your sleep.
And all those conversations are the secrets that i keep.
Though it makes no sense to me.
En Harry praat in zijn slaap.
FUCKING 10K READS!!!!!!!!! 0.0 JULLIE ZIJN:
- FABULOUIS
- BRILLIAM
- PHENOMENIALL
- AMAZAYN
- EXTRAORDINHARRY
JE LEEST
Adopted
Fiksi PenggemarJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.