23

2.1K 123 11
                                    

Bang kijk ik Harry aan. Nog geen seconde later voel ik mijn mobiel trillen.

Simon:

Los het zelf maar op.

'Wat nu?' Vraag ik met een bevende stem. Harry schud zijn hoofd. 'We hebben het verknald..' Zucht hij. Ik knik en laat me onderuit zakken in de zetel. 'Weeral...' Mompel ik zachtjes. 'Maar wat gaan we doen?'. Ik haal mijn schouders op.

*****

Zuchtend loop ik door de kamer. 'BooBear rustig!' Roept Harry. 'Nee!' Roep ik kwaad. Ik begin sneller en harder te ademen. Harry komt op me af en pakt mijn polsen vast. 'Het ko-' 'Niet!' Onderbreek ik Harry. 'IK WIL JE NIET OPNIEUW KWIJT!!!!!' Roep ik. 'Louis het komt ech-' 'NEE!!!!!!!!!!!!! IK KEN DAT ONDERTUSSEN HARRY!!! HET KOMT ALTIJD GOED VOLGENS JOUW!!!!!! ALTIJD!!! HET IS AL ZO VAAK MISGEGAAN!! EN ELKE KEER ZIJ JE DAT HET GOED KWAM!!! Maar het ging elke keer mis...'. Kwaad en verdrietig tegelijk loop ik de trap op. Snel open ik de deur van de slaapkamer en draai ik hem op slot.

Pov Harry

Ik hoor Louis de deur op slot draaien. 'Louis doe open alsjeblieft!' Zeg ik. Ik leg mijn hoofd tegen de deur aan en hoor Louis zachtjes snikken. 'Louis?'. 'Ga weg!'. Louis' stem is een beetje hees van het huilen. 'Louis... Doe alsjeblieft open...' Zeg ik zacht. '..Ga alsjeblieft weg...'

*****

Ik leun nog eens tegen de deur aan. Ik hoor niks dus veronderstel dat Louis slaapt. Zuchtend klop ik op de deur. 'Ben je daar nu nog steeds Harry?' Vraagt Louis. 'Ja...'. Louis geeft geen antwoord meer. IK zucht en leun wat harder tegen de deur. Dan hoor ik een geluid. Het geluid dat een slot maakt. 'Harry...' Zegt Louis zachtjes. Ik sta open probeer de deur open te krijgen. De deur gaat open en ik zie Louis. Zijn haar zit warrig,zijn ogen zijn rood en zijn prachtige glimlach is van zijn gezicht verdwenen. 'Louis..I-ik.. het spijt me.' Stotter ik. Louis trekt me in een knuffel. Zachtjes begint hij te snikken en ik voel mijn shirt nat worden. Ik aai over zijn rug. Hij maakt zijn los uit de knuffel en kijkt me aan. Zijn prachtige blauwe ogen staan dof. 'Sorry...' Zegt hij zacht. Ik pak zijn hand vast. En dan valt mijn blik op zijn polsen..

SORRYSORRYSORRY!!!!!!!

Megalate update! :(

Morgen, woensdag dus weet ik pas of ik door ben. :S

Ik had tot vorige week examens EN een gigantische writers block!

EN BAWM DE RODE DUIVELS ZIJN SOWIESO DOOR EN GAAN TEGEN ZUID-KOREA GAAN ZE 3-0 WINNEN!!! :D

EN TNX VOOR DE 13.6 K OMFG!!!

EN BIJNA 1K VOTES!!!!!

:)

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu