26

1.9K 95 7
                                    

'Jess, waar is Louis?' Vraag Harry zuchtend. 'Al vertrokken.' Zucht ik. 'Oké....' Ik laat me af de stoel glijden en zet mijn hand in mijn zij. 'Wat heeft hij nu eigenlijk vandaag?' Vraag ik. '.....We hebbben weer ruzie gehad...' Zegt Harry die zijn blik van me afwend. Ik heb echtbhet gevoel dat dit door mij komt. Sinds ik hier ben, nu ongeveer een maand, hebben Harry en Louis alleen maar ruzie gemaakt.

*****

Pov Harry

'Harry, je bent laat! Ga snel in de stoel zitten.' Zegt Lou die me meesleurt. Ik ga in de stoel zitten en zie in de spiegel dat Lou een speldje in mijn haar doet. 'Waarom?' Veaag ik. 'Je haar is te lang.' Mompelt ze. 'Simone!'. Nog geen 5 seconden later komt Simone aanlopen met een koffer is haar hand. 'Harry's haar een beetje bijknippen.' Zegt ze. Simone knikt en opent de koffer, die vol zit met kapperspullen. Simone rommelt tussen de scharen en pakt er dan eentje. Ze kamt voorzichtig mijn haar en knipt de puntjes af.

*****

'Klaar!' Zegt Simone glimlachend. 'Het is echt handiger met jouw erbij!' Zegt Lou lachend. 'Oke Harry, ik ga nu met de make-up beginnen.' Zegt Lou. 'Simone jij mag Niall gaan halen.'. Lou begint met een of andere crème op mijn gezicht. Daarna voel ik haartjes van een blushborstel in mijn gezicht. Ik spartel tegen maar Lou begint al met het volgende poedertje. 'Is dat serieus nodig?' Vraag ik. 'Ja.' Antwoord Lou die gewoon verder gaat. Op,dat moment hoor ik Niall binnenkomen. Inderdaad, ik HOOR hem binnenkomen. Niall lacht zich zo'n beetje kapot. Ik draai me om om te kijken en naast hem zie ik Simone met haar hand voor haar mond lachen. 'Wat is er zo grappig?' Vraag ik. Niall schud zijn hoofd en begint weer te lachen. 'Simone, doe jij Niall's haar en make-up al?' Vraag Lou. Simone knikt laxhend en wijst naar de stoel. 'Dat is een stoel.' Zegt Niall. 'Zit!' Roept Simone lachend. Niall gaat op de grond zitten waardoor Lou en ik ook beginnen te lachen. 'Harry, je mag gaan.' Zegt Lou grinnikend. Ik sta lachend op uit de stoel en kijk hoe Simone Niall probeert recht te trekken. 'Hoeveel weeg je niet? Olifantje!' Zegt Simone. 'Maar 74 kilo.' Zegt Niall pruilend. 'De kleinste maar de dikste!' Zeg ik en steek mijn tong uit. 'Kan je 1 uur zonder eten? Vraagt Simone. 'Ja.' 'Oké, afgesproken dan eet je het komende uur niet!' 'We krijgen hier toch nooit eten. Dan komt Paul binnen met een plateau. 'Omdat het koud is krijgen jullie chocomelk en koekjes. Don't tell Simon!' Zegt Paul. Simone, Lou en ik steken tegelijk onze tong uit naar Niall. Niall zet zijn armen over elkaar. 'Aanvallen!' Roept Simone. Ik pak de plateau uit Paul's handen en begin van de koekjes te eten. Er staan 4 borden koekjes op. Lou pakt een van de borden, net als Simone. Lou en Simone gaan voor Niall staat en leggen hun hoofd in hun bord en beginnen zo te eten. 'Mwaawr fweven swerieuws, weewt iewmand wwaawr,Wlouiws iws?' Vraag Lou met volle mond. 'Wat?' Zegt Niall. 'Weet iemand waar Louis is?'. Simone en Niall knikken nee. Ik trek mijn wenkbrauwen op. Hij was toch voor mij vertrokken?

Achmed de terrorrist is tot leven gekomen!

Als voetballer!

We moeten oppassen dat hij het voetbalveld niet opblaast.

Maar mij heeft zijn kuit gebroken dus dat wordt moeilijk voor hem.

FLORIDAAAAAAA<33

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu