'LOUIS!!! KOM NUUUU!!!!!' Roept Harry hysterisch. 'Bijna klaaaaaar!!!' Roept Louis terug. 'Waarom heeft hij zoooooovvveeeeeel tijd voor zijn haar nodiiiig?' Klaag ik. 'Geen idee!' Zucht Harry. Louis loopt de trap af en struikelt bij de laatste trede. Hij begint te droogjes te lachen waardoor ik ook in de lach schiet. 'Ik en Louis liggen strijk en Harry snapt niet waarooooom!!' Roep ik lachend. Louis staat op en begint een idioot dansje te doen. Harry kijkt hem boos aan maar schiet in de lach door het dansje. Harry wilt iets gaan zeggen maar begint opnieuw te lachen. 'LACHPOWEEEEEER!!!!!!' Brul ik. Louis pakt zijn gsm en trok een foto van Harry en mij. 'Wat doe je?' Vraag Harry serieus. 'Iets op twitter zetten..' Zegt hij terug terwijl hij Harry niet begrijpend aankijkt. Harry schud heftig nee. Louis stopt zijn mobiel in zijn zak. Harry opent de deur van het huis en ik loop naar buiten. Louis en Harry komen achter me. 'Wie het laatste daar is krijgt geen oreo!!!' Roept Louis die naar een paal wijst. Snel begin ik te lopen. Louis loopt enkele meters voor me en Harry vlak achter me. Harry steekt me voorbij en nu ben ik laatste. Ik begin sneller te lopen maar dat heeft geen zin.Louis in al bij de paal en Harry loopt zeker 10 meter voor me. Uitgeput kom ik bij de paal aan. 'Waar staat de auto?' Vraagt Harry. 'Daar!' Zegt Louis die naar de plek wijst waar we vertrokken zijn. Harry zucht en loop t weer naar daar. 'Ik wil op je schouders zitten!' Zeg ik met een pruillip tegen Louis. Louis bukt en ik ga op zijn schouders zitten.
**
'Wie woont hier?!' Vraag ik. 'Liam, op de 19tiende verdieping!' Zegt Louis. Ik druk op het knopje waar 19 op staat en de lift gaat omhoog. De lift gaat weer open als we er zijn. We stappen uit de lift. Louis kijkt rond en loopt dan naar een deur. Er doet een meisje met lang, bruin haar open. 'Hi Sophia!' Zegt Louis vrolijk. 'Kom binnen!' Zegt het meisje dat blijkbaar Sophia heet. Harry duwt me een beetje vooruit. 'Hi! Jij bent zeker Jessy!' Zegt ze vrolijk. ' Uhm..Ja dat ben ik...' Zeg ik verlegen. 'Hi Harry!' Zegt ze. 'Hi Sophia!' Ik zie iemand opstaan uit de zetel. 'Is dat Jessy?!' Vraagt hij terwijl hij vrolijk naar me kijkt. 'Nee,de Kerstman!' Antwoord Louis droog. Die iemand is blijkbaar Liam. Liam rolt met zijn ogen en Louis grinnikt. 'Zit!' Roept Louis die op de zetel klopt. Ik laat me in de zetel vallen. 'Goeie zetel!' Zeg ik als ik weer omhoog veer. 'Goeie trampoline bedoel je!' Zegt Louis vrolijk.
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.