13

2.9K 136 10
                                    

Pov Louis

Triiiiiiiiiiiiinnnggggg!!!!! 

Verbaast kijk ik om me heen. De wekker ging af maar ik had de welker helemaal niet gezet. 'DE VIDEOCLIP!!!' Roep ik. 'Shit!'. Ik spring mijn bed uit en pak snel mijn kleren. Net als ik op het punt sta de badkamer in te spurten, komt Jessy halfslapend uit haar kamer. 'Pap....de videoclip gaat niet door vandaag. Zayn ligt in het ziekenhuis.. Renember??'. 'Ow ja..' Zeg ik. 'Ik ga eerst douchen!' Zegt Jessy die naar de badkamerdeur loopt. 'Dacht het niet!' Roep ik terug. Ik spurt naar de badkamer en steek mijn tong uit naar Jessy.

Pov Jessy

Louis steekt zijn tong uit naar mij en trekt de badkamerdeur achter zich dicht. Ik zucht en ga weer naar mijn kamer. Ik besluit om al een outfit klaar te leggen. Ik trek de kast open en rommel een beetje tussen de stapels kleren. Uiteindelijk pak ik een skinnyjeans en een wit navelshirtje. Ik leg de kleren op mijn bed en hoor de deur van de badkamer opengaan. 'Badkamer is van jouw nu!' Roept Louis. Ik loop de badkamer in en doe mijn pyjama uit. Ik stap in de douche en zet hem aan. Na 3 minuten worden de  warme stralen worden opeens koud. Snel zet ik de douche weer uit. Ik stap eruit en droog me af. Ik poets snel mijn tanden en kam mijn haar. Ik slaag mijn handdoek om me heen en loop weer naar mijn kamer.

Pov Louis

Ik zet de tv aan en kijk of er een goed programma is. Na een tijdje zappen kom ik bij een zender waarop ze This Is Us uitzenden. Het is nog maar het begin van de film want het is juist het stukje dat ik Niall is zijn gezicht sla. Ik moet lachen om dat stukje, gewoon om Niall's reactie, mijn 'ik-heb-niks-gedaan' face en het gelach van de anderen. Op dat moment komt Jessy de trap af. Ze ploft naast me neer.  Ik zap weer verder. 'Pap! Ga terug naar de vorige zender! Snel!'. Ik doe wat Jessy vraagt en ga een zender terug. Ze hebben het over Zayn.

'Dat de 21-jarige Zayn Malik is opgenomen in het ziekenhuis, is ondertussen oud nieuws. Maar de dokters zeggen dat zijn toestand erg kritiek is. Meer info over zijn toestand is nog niet bekend.

'Waarom weten wij dat niet en de papparazi's wel?' Zeg ik verbaast. 'Omdat het niet echt is.' Antwoord Jessy. 'Ik zal Perrie bellen dan weten we het!' Zeg ik en pak mijn mobiel af de tafel. Ik toets het nummer van Perrie in en hij gaat meteen over naar de bezettoon. ' We zullen nog even moeten wachten denk ik.' Zeg ik en leg mijn mobiel weer op de tafel. 'Paps?'. 'Ja Jessy?' Zeg ik. ' Rare vraag, waar is andere paps naartoe?' Vraagt ze. Ik schud mijn hoofd.  'Weet ik niet.' Zucht ik. Ik bedluit om Harry een smsje te sturen. Ik pak mijn mibiel en begin te typen.

                   Hi Hazz.

     Hoe gaat het? Heb je plek om te slapen? ;S xxx

                     Lou

Ik verstuur het smsje en krijg vrijwel meteen antwoord.

                Van Hazza

           Uhm ja ongeveer x

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu