22

2.3K 117 2
                                    

*****

'Ik ga slapen!' Roept Jessy die geeuwend de trap oploopt. 'Slaapwel..' Geeuw ik. Louis is op mijn schouder in slaap gevallen, het is echt schattig. Ik geef een kusje op zijn neus. 'Hmmmmm...' Kreunt hij.Hij opent zijn Hij wrijft in zijn ogen.'Doe je mooie blauwe oogjes eens open!' Zeg ik. 'Nee.' Zegt hij grinnikend. Ik maak een pruillip en besef dan dat hij dat niet kan zien. 'Ik wil een kusje!' Zeg ik iets harder. Louis opent zijn ogen en glimlacht. Ik druk mijn lippen zacht op die van hem.

*****

Pov Louis

Ik wrijf in mijn ogen draai me om. 'Mmmmm' Kreunt Harry. Ik open langzaam mijn ogen. Heel de kamer ligt vol met kleren. Onze kleren. 'Morning.' Zegt Harry met zijn zware ochtendstem. 'Morning..' Zeg ik zacht. Harry grijnst en loopt met alleen zijn  boxer aannaar de keuken. Pas nu merk ik dat ik in de zetel lig. 'Oh ja... Gisteren.' Mompel ik tegen mezelf. Harry komt terug met een 2 kommen cornflakes. Hij geeft er eentje aan mij en gaat dan zelf in de zetel zitten. 'Pfankje.' Zeg ik met volle mond. 'Pfaag Gedaan.' Grijnst Harry. Ik kijk hem serieus aan. 'Wat?' Zegt Harry. 'Heel misschien moet je melk bij cornflakes doen.' zeg ik. Harry kijkt in mijn kom cornflakes en grinnikt dan. 'Sorry vergeten!' Grinnikt hij. Ik lach en rol met mijn ogen. 'Oh BooBear zet de tv eens aan! Het is nieuws over enkele minuten!' 'Oke!'. Ik pak de afstandsbediening en zet de tv aan.

'Dit is de bewuste foto waarop Harry Styles En Louis Tomlinson overduidelijk aan het zoenen zijn. De foto werd gisteren genomen toen de jongens zich aan het voorbereiden waren voor hun nieuwe videoclip. De videoclip werd uiteindelijk niet gisteren opgenome...'

:O

Sorry! Ik Had Beloofd Om Gisteren Te Updaten :S

Maar ik had echt geen tijd :(

11.6K OMFG!!! :O

JULLIE ZIJN FKING AMAZAYN!!!

En ik ben echt blij dat jullie de nieuwe cover mooi vinden :D

 

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu