De sms van Harry maakt me een beetje ongerust. Ik toets zijn nummer in en bel maar ik word meteen opgehangen. Als ik mijn mobiel nog maar net weer heb weggelegd belt Perrie.
Perrie: Hey Louis! Ik zach dat je belde.
Louis: Hey Perrie. Ik hoorde op het nieuws dat Zayn in levensgevaar is?
Perrie: Nee... Zijn toestand is echt verbeterd zelfs! De dokters zeggen dat hij een van de dagen uit coma zal ontwaken. Is het uitgelekt dat hij is het ziekenhuis ligt?
Louis: Waarschijnlijk he als het op he nieuws komt...
Louis: Oh veel succes met de videoclip!
Perrie: Thanx Lou! Maar ik moet ophangen want we moeten ons gaan opmaken voor de video;
Louis: Byeeee!
Perrie: ByeByeee!
Ik hang op en leg mijn mobiel weer weg. Ik ben best opgelucht dat Zayn oké is. 'En?' Vraagt Jessy. 'Zayn is oké,was maar een roddel.'. Ze knikt. 'Wat gaan we doen?' Vraagt ze. 'IK ga zorgen dat we een afspraak kunnen maken met een school want jij moet ook naar school hé!' Zeg ik met een bigsmile. Jessy kijkt me droog aan en loopt dan naar boven.
Pov Jessy
Ik loop naar boven en ga mijn kamer in. Als ik aan mijn bureau zit weet ik niet wat ik moet doen. Ik pak een pen en begin op mijn handen en armen te tekenen,die algauw vol staan. Ik begin wat op mijn iphone te spelen en besluit om twitter aan te maken. Mijn account is na 5 minuutjes gemaakt. Ik voeg snel een foto toe. Ik kijk tussen de trends en zie de populairste trend: #PrayForZaynie . Ik Ik typ bij zoeken 'Larry Stylinson' in. Mijn ogen springen open. Allemaal foto's van Harry en Louis zoenend. Sommige kun je zien dat ze gefotoshopt zijn maar de meeste zien er heel echt uit. Ik kijk tussen de foto's en zie opeens een foto. Ik herken de foto. Ik bekijk ze beter en... het is een foto van Harry en Louis,zoenend..en ik sta er vanachter op....
Woow Kut Hoofdstuk! :o
Heb Geen Inspiratie En Moet Eigenlijk Leren Voor Aardrijkskunde Maar Ik Heb Al Te Lang niet Geupdate! xxx (:
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.