31

1.5K 82 8
                                    

Huilend laat ik mezelf op bed vallen. Eigenlijk wil ik niet dat Sophia weggaat. Ik heb heb gevoel dat ik haar nodig heb. Nee, ik heb haar echt gewoon nodig. Ik hou van haar. Maar ze is dus ingehuurd door het management. Dit is dus een perfecte reden om uit 1D te stappen. Ik heb er al vaker aan gedacht. Nooit door de boys, ze zijn echt als broers voor me. Maar door Modest!. Ze verpesten gewoon mijn fucking leven! Ik duw mijn hoofd in het witte kussen. En geloof me of niet, het kussen ruikt naar Sophia.

*****

Pov Louis

Vandaag moeten we het gezamelijke deel van You&I opnemen. Ik ga Harry zien, en daar heb ik echt geen zin in. Het ergste is dat we binnenkort op tour gaan. Harry ga ik dan echt elke dag zien, wat geweldig. Zuchtend trek ik mijn beanie over mijn haar. Ik had echt geen zin om mijn haar te doen, en voor de videoclip zouden ze het toch weer anders leggen. Geeuwend wrijf ik in mijn ogen. Ik heb hooguit een uur geslapen vanacht. Ik ben het niet meer gewoon dat er niemand naast me slaapt. Ik mis Harry gewoon. 'TELEFOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNN!!!!!' Brult Jessy. Ik schrik op van haar geschreeuw. Zuchtend slef ik de badkamer uit. Jessy loopt de trap op met de telefoon in haar handen. Ik pak hem uit haar handen en druk op het groene hoorntje.

Niall: 'Hey Louis, De opnames van vandaag zijn afgelast vanwege het weer. Bye!

Niall heeft alweer opgehangen. Enigzins ben ik blij dat ik het huis niet uitmoet. Maar ik had ook gehoopt Harry te zien. Ik mis hem, ik haat hem en ik houw van hem. Gemixte gevoelens, you know? 'Leef je nog?!'. 'Huh?' Ik schrik op uit mijn gedachten. Jessy zwaait met haar handen voor mijn gezicht. Dan realiseerik dat ik de telefoon nogsteeds tegen mijn oor gedrukt heb. 'Ow ja.. Sorry.' Zeg ik hoofdschuddend. 'Ik verveel me!' Zegt Jessy. Eigenlijk heb ik Jessy een beetje verwaarloosd door dat gedoe met Harry. 'Zullen we een prank call doen?' grijns ik. Jessy krijgt ook een grijns op haar gezicht. 'Dat is geen slecht idee.' Zegt ze met een hoog stemmetje. Ik grinnik. 'Maar wie?' Vraagt Jessy. 'Wat dacht je van Simon.' Zeg ik wenkbrauwophalend. Jessy maakt een o vorm met haar mond. 'Really?' Zegt ze lachend. Ik knik. 'Ik heb een app waarmee je als onbekend nummer kan bellen.' Zegt ze. Met haar vingers duwt ze haar wenkbrauwen omhoog waardoor ik moet lachen. 'Wat? Ik kan mijn wenkbrauwen niet optrekken zoals jij.' Zegt ze. Ik moet nog harder lachen. 'Genius.' Grinnik ik. Ze haalt haar iphone uit haar zak en facepalmt zichzelf. 'Batterij leeg?' 'Jep.' Zucht ze. 'Ik denk dat het ook met de ipad kan!' Zegt ze dan enthousiast. Ik loop de trap af en denk waar ik de ipad heb gelaten. Jessy loopt achter me de trap af en loopt meteen naar de keuken. 'Hij steek in het stopcontact!' Zegt ze. Ik volg haar naar de keuken en zie de ipad liggen. Jessy trekt de oplader eruit en zet de ipad aan. 'Wat is de code ookalweer?' 'Geef maar.' Antwoord ik. Ik pak de ipad aan en typ de code in. Als ik verbonden ben met de wifi open ik de app store. 'Hoe heet de app eigenlijk?' Vraag ik. 'Call Voice Changer denk ik.'

MHEHEHEEEE Louis en Jessy gaan Simon prankcallen :3

Heei Sweets, ik heb gezien dat mijn boek aan 38k reads zit ;o Ik had dit nooit gedacht omg! ik had hooguit 40 reads verwacht... Ik ben echt superblij hiermee! :D maar word het niet te langdradig? ;s

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu