'Wat bedoel je...' 'Ik heb een plan.' Zegt Jessy nogmaals. 'Vertel..' Zeg ik. 'Dus jij en Harry mochten van Simon niet samenzijn, maar hij wel met zijn secretarresse,' 'zo'n slecht persoon ben ik nu ook niet Jesyy.' Zeg ik. Jessy haalt haar schouders op. En dat is ook niet de reden waarom Harry wegging, we hadden ruzie.... 'Hallo?' Ik schrik op uit mijn gedachten. 'Huh?' Mompel ik. 'Waar is Harry eigenlijk?' Vraag Jessy. Shit.....Wat moet ik zeggen?
Pov Jessy
'Waar is Harry eigenlijk?' Vraag ik. Ik weet het antwoord zelf al, maar ik wil gewoon weten of Louis zou liegen tegen mij. 'Euhmmmm... I-ik.... Euhmm.... Ik... Euh...' Stottert hij. Ik rol met mijn ogen. Tuurlijk weet hij niet waar Harry is. Maar dat hij erover zou liegen... Het geeft me echt het gevoel dat hij me niet vertrouwt. 'Zullen we pizza bestellen?' Vraagt Louis. 'Is goed, zolang het pizza hawaii is.'
*****
'Zet eens een andere post op, Jess.' 'De afstandsbediening ligt naast je.' Zucht ik en neem een hap van mijn pizza. 'Ik ben lui, oké?' Zegt Louis. Ik grinnik. 'Ik ook.' Zeg ik. 'Pak gewoon de afstandsbediening en zet een andere zender op.'. 'KINDERARBEID!!!' Roep ik. Louis zucht en pakt uiteindelijk toch de afstandsbediening. Louis drukt 26 in en grinnikt dan. 'What the hell? Dora...' Zeg ik fronsend. 'Krijg je ervan als je mij de afstandsbediening niet geeft.'
''Op de kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaaaarrtttt!''
'Ik dacht dat kleine kindjes van Dora hielden!?' Zegt Louis grinnikend. 'Ze was het nooit eens met me.' Pruil ik. 'Dora is geweldig, Jessy.' Zegt Louis verontwaardigt. 'Dora is een bitch.' Zeg ik oogrollend. Louis haalt zijn mobiel uit zijn zak en glimlacht. 'Volgensmij ging de bel.' Zegt hij. Ik kijk hem fronsend aan, 'echt niet.' 'Ga gewoon de deur opendoen,' ik zucht en sta op. Deze keer hoor ik effectief de bel gaan. Welgeteld 7 keer achter elkaar. 'Jajaaaa!' Roep ik. Ik open de deur en mijn ogen worden groot. 'Suprise!'
Ik heb kapot lang niet geupdate o.o
Sorry x 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Dat is googol he mensen, 100 nullen. :) ofwel 10 tot de hondertste macht. Okay daarom heb ik dus zolang niet geupdate, SCHOOL!
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.