'Uit het onderzoek blijkt dat Jessy en Louis een voor een groot deel dezelfde genen hebben. We vermoeden dat ze dezelfde vader hebben.' Zegt de verpleegster kalm. Mijn mond valt een stukje open van verbazing. Ik kijk naar Jessy, die een ongelovig gezicht trekt. 'Louis is mijn halfbroer?' Stamelt ze. 'We zijn er nog niet zeker van maar we gaan nog enkele DNA testen doen om het vast te stellen.' Zegt de verpleegster kalm. Jessy kijkt met grote ogen voor zich uit. 'Dit meen je niet....' Mompelt ze.
Pov Liam
'Louis neem godverdomme op!' Vloek ik. 'Dan zal ik Harry maar bellen....' Zucht ik. Ik zoek tussen de ''H'', maar vind Harry niet. Dan herinner ik me dat Louis al mijn contacten hun naam heeft omgedraaid. Harry moet ik dus zoeken onder de naam ''Yrrah''. Louis heeft echt een raar brein. Correctie: ''Siuol'' heeft een raar brein. Ik klik op ''Yrrah'' en probeer hem te bellen. Hij gaat direct over op voicemail. Ik pro eer ''Siuol'' dan maar te bellen.
'Hallo?'
'Louis! Eindelijk je neemt op!'
'Met Louis Tomlinson.'
Ik zucht en hang op. Louis heeft echt zo'n kut voicemail. Hij gaat ongeveer zo:
'Hallo?'
'Met Louis Tomlinson.'
'Hehe je bent erin getrapt! Spreek maar iets in na de piep.'
En dan kan je een halve minuut gaan wachten op de piep. Ik ben zo een persoon die elke keer weer erintrapt met dat voicemail gedoe. Maar ik weet dat Louis nooit, maar echt nooit zijn voicemail beluisterd. Tot grote ergernis van het management. Mijn iphone begint te trillen. Ik kijk naar het scherm.'Onbekend nummer'
Fronsend druk ik op het groene hoorntje.
'Als je Sophia ooit nog levend terug wil zien, dan...'
LOUIS IS 23! ❤️❤️❤️
Omg die tweet van Liam waarin hij zoiets zei van: ''Louis you are gettin old bastard'' stelde ik me Louis voor met grijs haar. Door dat woordje bastard. Oké, beeld je nu even Louis met grijs haar in. (He's still smexy) Omg en fijne Kerst allemaal! ❤️
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.