Ik doe mijn ogen halfopen en zie dat ik in mijn bed lig. ' Ohja..ik was in slaap gevallen gisteren bij Liam thuis..' Mompel ik. Een kleine zonnestraal piept door de gordijn en schijnt recht in mijn gezicht. Ik trek mijn deken weer over mijn hoofd. Als ik iemand hoor grinniken kijk ik naar de deur. 'Pap...Hoelang sta je hier al?' Vraag ik geeuwend. '5 minuten ofzo...' Antwoord Harry met zijn ochtendstem. ' Ik wil slaaahaaapen!!!' Klaag ik. 'BooBear! Ze wil dr bed niet uit!!!' Roept Harry. Ik hoor al voetstappen de trap opkomen. 'Shit...'. 'OPSTAAAAAAAAAAANNNN!!!!!!!!!!!!'Wordt er in mijn oor gebruld. 'Goeiemorgen pap.' Zeg ik en ik trek het deken wat meer over me heen. Louis springt superhard op mijn bed en ik vlieg omhoog. Gelukkig wordt ik opgevangen door Harry. 'Komen jullie naar beneden?!' Vraagt Louis. Ik voel dat Harry knikt. Hij loopt mijn kamer uit, dat weet ik zeker want mijn voeten knalden net tegen de deur. 'HAZZA!!!' Roept Louis. 'Wat is er Boo?' Antwoord hij. 'We hebben alleen nog brood en kaas! Ik ben vergeten inkopen te doen.'. 'Geef hier!' Roep ik. Ik spring uit Harry's armen en loop naar de keuken. Ik oak en bord, leg er wat boterhammen op en dan kaas. Ik doe het bord in de over en zet hem aan. Ik krijg 2 vragende blikken van mijn vaders. Ik ga in de zetel liggen en hoor Harry zeggen: 'Zoyden we een stiekeme dochter van Niall jebben geadopteerd ofzo?' Ik grinnik. Ik hoor de oven piepen dus loop ik ernaartoe en maak hem open,haal mijn bord eruit en pak een mes en een vork. Ik ga weer in de zetel zitten en begin de boterhammen met gesmolten kaas te eten. Louis pakt ook een bord en leg wat boterhammen erop. Hij ploft naast mij neer op de zetel. 'Er is nog kaas over..'Zeg ik en haal mijn wenkbrauw op. 'Hawd iwk geewn ziwn iwn!' Zegt Louis die zijn boterham naar binnen propt. Ik hoor de ringtone van Harry's mobiel dus veronderstel dat hij gebeld wordt.
Pov Harry
Harry: 'Hallo? Met Harry.'
Perrie: *Snikkend* 'ZEG ALSJEBLIEFT DAT ZAYN BIJ JULLIE THUIS IS!!!!'
Harry: 'Hoezo?'
Perrie: *Snikkend* 'Hij is gisteren niet thuisgekomen...'
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.