30

1.5K 99 20
                                    

Pov Harry

Ik ben er echt zo klaar mee. Ik ben er zo fucking klaar mee. Ik smijt mijn koffer in mijn zwarte range rover. Kwaad stap ik in de auto en knal het portier zo hard als ik kan dicht. Ik start de motor en rij de oprit af. Ik kijk nog een keer naar het huis waar ik met Louis samenwoondde. Even laat ik het stuur los en wrijf in mijn ogen. 'Focus op de weg, Harry.' Mompel ik tegen mezelf. Gelukkig heb ik altijd mijn 2de slaapplaats nog, het oude appertement van Louis en mij. Ik verplicht mezelf om niet meer aan hem te denken, maar echt alles laat me aan Louis denken. Zuchtend tast ik in mijn broekzak naar mijn iphone. Ik ontgrendel hem en ik zie dat ik 1 smsje heb.

LittleMissMuffin_

????????????????????

Little Miss Muffin was de naam die Louis Jessy gegeven had. Elke keer als we in de starbucks waren pakte ze dezelfde muffin. Eigenlijk kon Louis Little Mister Coffee Addiction zijn. Ik schud mijn hoofd en concentreer me weer op de weg. De auto voor me vertraagd, dus doe ik dat ook. Ik sta voor het rode licht. Rood... De lievelingskleur van Louis. Voor ik het weet stromen de tranen over mijn wangen.

Pov Liam

'LAAT ME HET DAN UITLEGGEN!!!' 'ER VALT NIKS UIT TE LEGGEN!!!' Schreeuw ik. 'Lia....' 'Shut up okay!'. Zowel over haar als mijn wangen stromen de tranen. 'De fans hadden zo gelijk, je bent fake! ZO FUCKING FAKE!!!' Scheeuw ik. Ik voel me echt zo bedrogen. Sophia, het meisje waar is zo verliefd op ben, ingehuurd door het management. Sophia huilt, en het liefst wil ik haar knuffelen en troosten. Maar wat ze net vertelde, brak mijn hart. 'Liam... alsjeblie..' 'Doe me een plezier en hou je fucking kop dicht!'. Ik schrik van mijn eigen woorden en sla mijn hand voor mijn mond. 'Ik verdien dit...' Mompelt Sophia. Ik bijt op mijn lip en zie een traan op de tafel waarop ik leun vallen. Met mijn rug naar Sophia gekeerd loop ik naaronze voormalige kamer. Ik pak een koffer en trek de kleerkast open. Al haar kleren prop ik in de koffer. Alle spullen die ik in de kamer zie die van haar zijn, gooi ik er ook bij. Ik draai me om, mijn blik valt op de foto die mijn nachtkastje staat. Het is een foto van mij en Sophia. Met trillende handen pak ik de foto en leg ze bovenop de prop kleren. De koffer klap ik toe en rist ze vast. Ik til ze met moete op en loop weer naar de woonkamer. Vlak voor Sophia's voeten zet ik de koffer op de grond. 'IK heb liever dat je gaat.' Zeg ik zonder haar aan te kijken. Sophia tilt de koffer op en ik kan het niet laten om toch nog even naar haar te kijken. Haar make-up is uitgelopen, maar toch blijft ze het mooiste meisje van de wereld. Haar blik kruist de mijne. Waarschijnlijk voor de laatste keer...

Watcha think?

Kut chapter he?

Morgen voor 3 daagjes naar Londen <33

WE HEBBEN FUCKING 2K TROUWENS <3_<3

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu