15

2.8K 131 12
                                    

Pov Louis

Jessy ligt echt megagrappig te slapen. Ze hangt half af haar bureaustoel met haar hoofd bijna op de grond. Ik pak haar op en leg haar zachtjes op haar bed neer. 'Slaapwel Jess.' Fluister ik. Ze glimlacht een beetje. 'Slaapwel..' Geeuwt ze. Ik glimlach en loop de kamer uit. Mijn reserve mobiel/baksteen trilt dus ik kijk maar even.

Van: Niall

Hey :s Ik hoorde dat Larry
uitelkaar is.... Sterkte Louis.

x PhenomeNiall Food-Addicted-Person

Ik zucht en steek mijn mobiel weer weg. Ik slef mijn kamer in en laat me op mijn bed vallen. Uit verveling neem ik mijn mobiel en ga op twitter. Buiten 78.5K interacties en nog wat retweets van mijn laatste tweet is er niks nieuws. Ik kijk bij de toptrends en op 1 staat: #Pray4Zaynie . Ik ga naar het profiel van Harry. Ik blijf naar zijn profielfoto staren. Hij is gewoon perfect. Die bruine krulletjes,die prachtige groene ogen,die kuiltjes in zijn wangen.... Ik zucht en leg mijn mobiel op mijn nachtkastje. Ik hoor een knal en zie dat ik mijn mobiel naast het nachtkastje heb gelegd. 'Gelukkig zijn bakstenen sterk...' Mompel ik. Ik pak de batterij en klik die er weer in. Geeuwend kijk ik nog even naar de foto's van Harry en mij aan de muur. Langzaam worden mijn ogen zwaar..

*****

Pov Jessy

Verveeld kijk ik op mijn iphone. Het is nog maar 5:15. Ik spring mijn bed uit en kijk in mijn kamer wat er te doen is. 'Tv kijken....' Mompel ik. Ik pak de afstandsbediening en die valt op de grond. 'Shit..'. Dan vliegt de deur open van mijn kamer. 'Kan jij ook niet slapen?' Vraagt Louis die in de deuropening komt staan. Ik knik en besef dan dat hij dat helemaal niet kan zien omdat het donker is. 'Jepp!' Antwoord ik. 'Perrie heeft me rond 3 uur wakker gebeld om te zeggen dat Zayn wakker is uit coma.' Zegt hij geeuwend. 'Super dat Zayn wakker is maar jij gaat weer slapen!' Zeg ik. Louis loopt de kamer uit. De afstandsbediening is niet kapot dus zet ik de tv maar aan. Een of andere Franse zender staat aan waarom een misviering te zien is. 'Zo interessant.'.  Hoor het sarcasme. Ik zap tussen de zenders tot ik bij een zender kom waarop ze de film 'Hatchiko' geven. Hij is nog maar net be!gonnen dus neem ik hem op. Ik kijk nog verder wat er op tv is tot ik bij 'Hollywood Insider'. 'Vanavond te gast is niemand minder dan Simon Cowell. Hij zal ook alle foto's van Larry Stylinson verklaren! Zet ons op vanavond om 7:30!'

 

Sorry voor dit korte kakhoofdstuk! ;s En sorry dat ik zo lang niet heb geupdate! Maar mijn inspiratie was echt op! ;O

Ow ja nog iets: Bijna alle mensjjs doen een Q&A in hun boek! :o Zou ik dat ook doen?

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu