'Shit...' Mompel ik. Simone blijft me verbaast aankijken. Tot mijn grote opluchting zegt ze er niks over. Ze pakt het doekje en probeert de haarlakvlek uit. De trui te krijgen. Ze kijkt me nog een keer aan, niet verbaast... Eerder een beetje bang. 'Kan.. J-je in de st-stoel gaan zitten? I-ik moet je haar no-nog doen..' Stottert ze. Zonder iets te zeggen ga ik in de stoel zitten. Simone doet snel wat gel in mijn haar en gaat er met een borstel door. 'Klaar.'. Ik stap uit de stoel en zucht.
*****
Pov Niall
'Sim!' Roep ik. Simone draai zich om. Ze heeft iets in haar hand, ik kan niet zien wat. Als ik dichterbij kom zie ik dat het een foto is. Simone frommelt de foto snel in de achterzak van haar jeans. 'Hiya Ni!' 'Hoi!' 'Hiya!' 'Hoi!' 'Hiya!' 'Hoi!' 'Donut! 'Hoi! Wacht wat?' 'Donut!'. Ik kijk Simone fronsend aan. 'Honger.' Zegt ze heel serieus. 'donuts?' Vraag ik. Simone facepalmt zichzelf. Nope. Simone kijkt me heel serieus aan. 'Hey.' Zegt Liam die plots achter me staat. 'Liiiiiiiiiiiiiiiiii!' Roep ik. Ik spring in Liams armen. 'Niall wat doe je?' Vraagt Liam.Ik begin te lachen. 'Hug.' Lach ik. Liam schud zijn hoofd en zet me weer neer. 'Hoe laat is het eigenlijk?' Vraagt Liam. 'Tijd om een horloge te kopen.' Zeg ik. Liam kijkt me serieus aan. 'Moet je optijd thuis zijn ofzo?' Grinnik ik. 'Ja.' Zucht hij. Ik kijk hem fronsend aan. 'Eten met Sophia's ouders.' Cult hij aan. Ik knik en ga er maar nier verder op in. 'Het is halfzeven.' Zegt Simone. Liam's ogen worden groot. 'Fuck!'. Liam tast met zijn hand in zijn zak en haalt zijn autosleutels eruit. 'Moet gaan!' Roept hij nog waarnaa hij wegsprint. 'Niall, ik moet ook maar eens gaan. Mijn ouders eten ALTIJD stipt om zeven uur.' Zegt Simone. Ze staat op en zwaait. 'Bye!' Roept ze nog. Ik vind dat Liam de waarheid over Sophia moet weten. Na dat Liam en Danielle uit elkaar gingen, achja MOESTEN van modest!, hadden ze het met Liam over een cover gehad. Liam weigerde om met een cover te ''daten'' dus had het management Sophia ingehuurd. Ze is eigenlijk een cover voor Liam, maar Liam weet dat zelf niet. Hun relatie zou dus geloofwaardiger overkomen. Ik vind het zo dom, Liam komt er toch een keer achter.
Pov Sophia
Ik ben echt zo bang dat Liam er ooit achterkomt dat ik eigenlijk als cover ben ingehuurd door zijn management. Ik deed het omdat ik dringend geld nodig had, heel dringend. Maar ik ben ECHT op Liam verliefd geworden. Nooit had ik gedacht dat Liam zo lief was eigenlijk. Knap vind ik hem altijd al, dat moet ik toegeven. Maar mijn ex-beste vriendin was gedumpt door Liam, en elke dag vertelde ze opnieuw wat voor een klootzak Liam was. En hoe gemeen hij was, nooit iets met haar wou doen en altijd met andere meisjes aan het flirten was. En ik geloofde die onzin. Dat is de rede dat ik hem zeker meer dan 20 keer heb afgewezen. Maar Liam is echt de liefste jongen die er bestaan. Ik moet hem dit echt eens vertellen. Als hij het zelf ondekt, weet ik zeker dat het over is tussen ons. Maar waneer moet ik hem dit vertellen? Misschien nu... Als hij thuiskomt? Het etentje met mijn ouders is toch afgelast. Ik moet hem het echt vertellen. De kans dat hij me dan nooit meer wil zien is groot, maar dan ben ik tenminste eerlijk geweest..
Finally een update omggg ;o
Binnenkort komen er autities trouwens :D
JE LEEST
Adopted
أدب الهواةJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.