7

3.2K 141 15
                                    

Pov Jessy

*Droom*

' Troy!! Alsjeblieft nee!!!'  Roept een wanhopige vrouw huilend.  'Vaarwel Jessica!'  Zegt de man grijnzend. Hij haalt een pistool boven en schiet de vrouw neer. 'NEE PAPA!!!!' Roept een klein meisje rond de 5 jaar. Ze heeft blonde krulletjes en mooie grijsblauwe ogen. Ze loopt naar de vrouw op de grond die juist door haar vader werd neergeschoten. 'Mama...' Snikt het meisje. 'Jessy....' De moeder van het meisje ademt diep. 'Mama?' Vraag het meisje. Ze pakt de hand van maar mooeder er knijpt erin. 'Mama?!' Vraagt ze nog een keer, dit keer wat harder. 'Jessy, I...

*Einde droom*

Ik open mijn ogen en kijk recht in de ogen van Harry. ' OPSTAAAAAAAAAAANNNN!!!!!!' Brult hij in mijn oor. Ik stap uit bed en realiseer me dat het zaterdag is en er helemaal geen reden is om op te staan. 'Waarom?' Vraag ik geeuwend. 'Omdat je niet elke dag tot 1 uur gaar slapen Jessy Tomlinson!' Roept hij. 'Okéé? Sins wanneer is mijn achternaam Tomlinson?' Vraag ik met opgetrokken wenkbrauw.  'Sins Louis en ik dat hebben besloten! Je krijgt zijn achternaam.' Zegt hij glimlachend. 'Ok!' Zeg ik en ik loop mijn kamer uit. Als ik beneden kom zie ik Louis zitten. 'Morning.' Fluistert hij bijna onhoorbaar. 'Morning!' Zeg ik. 'Boo om half 11 is de dokter hier. Louis knikt. 'Ziek?' Vraag ik. 'Beetje...' Fluistert Louis. 'Nog iets gehoord over Zayn?' Vraagt Harry. Louis schud zijn hoofd. Ik moet terugdenken aan die droom van vanacht. Wie was die vrouw? Wie was dat meisje? Waarom komt de man me bekend voor en het kleine meisje ook? Ik schrik op uit mijn gedachten omdat de bel gaat. Harry loopt naar de deur en doet open. Ik kijk en zie een man in een doktersjas, waarschijnlijk dus de dokter. De man komt binneb en gaat direct naar Louis. 'Jessy!' Roept Harry die een teken geeft dat ik mee moet. Ik loop naar hem toe. Hij haalt een doosje uit zijn zak. 'Doe maar open.' Zegt hij. Ik ope  het doosje en haal er een witte Iphone 5s uit. 'Dat is dus je mobiel!' Zegt Harry grijnzend. Ik kijk hem verdwaast aan. 'Dankje!' Zeg ik lachend en geef hem een knuffel. 'Bedank straks andere papa ook maar.' Zegt hij glimlachend.  Ik knik. 'Ik ga douchen!' Roep ik als ik ongeveer halverwege de trap ben.

*****

Al bijna 10 minuten twijfel ik welke kleren ik zou aandoen. Ik heb 2 outfits klaargelegd: Een zwarte skinnyjeans,lichtblauw t-shirt en lichtblauwe vans of een roze skinnyjeans, witte t-shirt en roze ballerinas. Ik ga toch voor de roze-achtige outfit. Ik trek de kleren aan en doe snel een laagje mascara op. Ik loop weer naar beneden en zie dat Louis verdrietig naar zijn mobiel kijkt. Harry zit naast hem met zijn arm rond hem.

Mwahaa! :D Ik Ging Zwemmen Met Enkele Goede Vrienden Van Me En We Gingen In Een Gigantische Glijbaan, We Hadden Een Slinger Van 8 Mensen Gemaakt. En Het Licht Kleurde Groen Dus We Gingen In De Glijbaan En We Hadden Echt Een Rotvaart. Opeens Zagen We Een Laddervette Gast In De Glijbaan. En Wij, Die Slinger Van 8 Mensen Knallen Daartegenaan En Da Maakte Echt Zo Een 'Plof' Geluid. :') Daarnaa Gingen We In Het Bubbelbad. En We Begonnen Allemaal 'Bubbelbad' Van Tegen De Sterren Op Te Zingen. Bij Het Stukje Van 'Dik Gat, In Het Bubbelbad' Begonnen Ik En De Andere Meisjes Te Twerken. En De Jongens Waren Megahard Naar Onze Achterwerken Te Kijken. xD En Toen We Eruit Kwamen Had 1 Van De Jongens Een Stijve! :'D Ik Heb Nu Nog Steeds De Hik Van Het Lachen.

AdoptedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu