'Louis is voor mij vertrokken....' Mompel ik. 'Waarom is hij hier dan niet?' Vraag Lou. Ik schud mijn hoofd. Dan krijg ik een klap op mijn rug van de deur die opengaat. Ik krimp ineen van de pijn. Niall komt meteen op me af en helpt me recht. 'Tweede keer, zit of sta niet voor de deur.' Zegt Louis nogal arrogant. Niall kijkt me verbaast aan. Ik besluit om niet te reageren op Louis en loop de kamer uit. Niall komt me achterna. 'Wat is er met Louis?' Vraagt Niall. 'Ruzie...' 'Ow.....'. Ik knikt en zucht. 'Niall?' Roept Simone. 'Ja?' 'Ik moet je make-up nog doen.' 'Ik wil niet!' 'Dan krijg je een oreo!' 'IK KOOOOM!!!!!' Roept Niall die opeens heel snel weer de visagistenkamer inloopt. Leunend tegen de muur geeuw ik. Ik heb echt niet geslapen, de deur is nogal hard. Ik vraag me echt af of Louis nog bijdraait of hij boos blijft. 'NIEMAND RAAKT MIJN HAAR AAN!!!!!!!!!' Hoor ik Louis schreeuwen. Ik kan mijn glimlach niet onderdrukken. 'Typisch...' Mompel ik.
*****
'Nee! Cut! Harry, je haar!' Je ziet niks anders dan een lichaam met een bol haar als hoofd!' Roept Simon. Een lichaam met een bol haar, wauw Simon. Simone loopt snel naar me toe met iets in haar hand. 'Harry kan je even bukken?' Vraagt Simone. 'Waarom?' Grijns ik. 'IK BEN KLEIN DAAROM!' Ik begin te lachen en buk dan toch. Ik voel Simone een speldje in mijn haar schuiven. Ik kom weer recht en Simon knikt. 'Beter.' Zegt Simon. Vanuit mijn ooghoek zie ik Louis, recht voor zich uit starend. 'Zayn! Ga al even je kleren aandoen! Louis! Jij ook!' Roept Simon. Zayn en Louis staan op en lopen naar het gebouw.
Pov Louis
'Oké, dit zijn de kleren die jullie aan moeten.' Zegt Simone. Ze houd ons een kapstok voor waar een plastieken zak aanhangt. 'Hierin zitten de kleren voor de videoclip, het gedeelte dat jullie solo doen.' Zegt Simone. Ze geeft een van de kapstokken aan Zayn e draai zit dan naar mij. 'Jij hebt meer tijd om je kleren aan te doen, maar ik moet wel daarna je haar doen.' Zucht ze. 'NEE!' Roep ik.
*****
'Okay je haar is finito!' Grinnikt Simone. Ik kijk haar boos aan. 'Hml dmmm pmbnjnd vjn mnnnn gzggt!' 'Ik versta je niet, komt door die tape,voor je mond.'. Ik rol met mijn ogen. Simone pakt het stuk tape dat loshangt. Ik schud hevig mijn hoofd maar ze trekt de tape toch los. 'AAAHHHHHHAAAAAAAAAAUUUUUWWWWWWWWWWWW!!!!!!' Brul ik. Simone grinnikt. Ik sta op uit de stoelen ga voor baar staan. Ik schud mijn hoofd opniew en wil dan weglopen. Maar ik word teruggetrokken. 'Wacht even, ik heb haarlak op je trui gemorst.' Zegt Simone die een doekje pakt. Ze steekt het doekje onder de kraan en schuift dan de onderkant van mouw een beetje naar boven. Dan kijkt ze me geschrokken aan.
Okay dit hoofdstuk is shit!
Q&A is nog open!!!
JE LEEST
Adopted
FanfictionJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.