En maar al te goed weet ik wie me tegenhield. Meteen word ik in een knuffel getrokken. Zachtjes beginnen de tranen over mijn wangen te rollen. Harry tilt me op zodat ik op gelijk hoogte kom. Zijn gezichtsuidrukking verraad niets, wat me alleen nog ongeruster maakt.
*****
Ik zit tussen Harry en Alanis in de ambulance. Niemand van ons zegt iets. Ik kijk naar mijn schoenen. Harry heeft zijn handen gevouwen. Alanis staart recht voor zich uit. Ik wrijf in mijn ogen en zucht. Harry slaat zijn arm om me heen en ik leun wat dichter tegen hem aan. Hij kijkt me aan en ik zucht. Hij doet zijn best om te glimlachen maar een glimlach kun je het niet echt noemen. De ambulance komt tot stilstand en ik hoor een deur dichtklappen. Daarna hoor ik het geluid van de brancard die weggerold word. Ik zucht diep. Harry trekt me nog wat dichter tegen zich aan.*****
Heel zenuwachtig zit ik met mijn vingers te spelen. Alanis controleren ze nu, ofdat de rook geen invloed op haar gehad heeft. Harry en ik hebben nog niks gezegd tegen elkaar. Maar we hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen nu. 'Jessy Tomlinson?!' Hoor ik een zware mannenstem roepen. Ik kijk op. Een dokter met grijs haar van rond de 50 wenkt me. Ik sta op uit de stoel en stap voorzichtig naar de man toe. Hij kijkt me een beetje fronsend aan. Waarschijnlijk omdat ik half mankt loop door die stomme val.
Pov Harry
Ik zie Hoe Jessy een kamer binnengaat met de dokter. Ik zucht diep en bijt van de zenuwen een stuk van mijn nagel. Ik pak mijn mobiel en log in op twitter, aangezien er boven de app 737382 staat. Soms is het verschrikkelijk hoe de fans ons, ....... Stalken? Nee dat nu ook weer niet. Soms vraag ik me echter wat er in het hoofd omgaat van die fans. Ik k vind het altijd zo raar dat meisjes flauwvallen als ze ons zien. Of gaan gillen alsof the grudge achter hen aan zit. Ja, ik heb gisteren the grudge gekeken. Alleen. Niet zo'n goed idee eigenlijk. Elke persoon met lang, zwart haar vertrouwt ik tijdelijk niet. Ik scroll wat tussen tweets van de fans en retweet er 2. Gewoon door 2 keer op het scherm te klikken maak je fans blij, dat is iets wat ik geweldig vind. Ik kijk wat tussen mijn eigen, oude tweets. Sommige tweets zijn echt van, waarom Harry? Denk je dat mensen dit interresant vinden? 'Mr. Styles?' Hoor ik een hoge vrouwenstem roepen. 'We hebben de uitslagen van Mr. Tomlinson binnen'
JE LEEST
Adopted
FanficJessy,een meisje van 12,haar wereld veranderde totaal toen ze geadopteerd werd door Larry Stylinson.