S İ L M E S İ N L E R İ Z L E R İ M İAcının gölge düşürmediği şafak sökmez bir geceydi. Kırık bir zihnin çatlamış yanlarından sızan hisler, gecenin mahzeninde sıkışıp kaldığında biri akıl almaz bir oyun oynadı. Gece tüm ihtişamıyla kefaretini asla ödeyemeyeceği bir yalanın ortasına düşmüştü.
Biri, olması gereken bir yerde acımasızca oyun dışı edildi.
Biri, olmaması gereken bir yerde oyuna girmek zorunda bırakıldı.
Biri, sadece uzaktan bu oyunu izleyebildi.
Biri ise, böylesine bir oyunun içinde olduğunun farkında bile değildi.
Fakat birileri, izlerini hiç silmedi.
Bu gece kaybeden, sadece biri değildi.
Zifiri karanlığın ant içtiği açık kahverengi gözler ahenkle kızıla boyandığında, gür kaşları çehresinin duygularını ağartarak alnının ortasında bir çukur kazdı. Uzun, kemikli parmaklarının içe doğru bükülerek bir yumruk hâlini almasına izin verirken, parmak boğumlarını kızartan acımasız yumruklarının farkında bile değildi. Alyansı yüzük parmağında derin izler bırakıyordu. Sıktıkça sıktı, birer keskin şerit hâline gelen kemiklerinden akan kan zehirdi. Önce boğazında ağır bir yutkunuş peydahladı; nefes aldırmayan cinstendi, ağzını kurutmuştu. Omzuna uzanan iri el bir süre orada kaldığında, karanlıkta demlenen ay, cesetlerin geceye gömüldüğü bu cinayete tanıklık etti.
Biraz önce olanların ağırlığı göğsünü eziyor, ağzını açıp da tek bir kelime dâhi edememiş olmanın hezimetini yaşıyordu. Yerden tavana kadar uzanan görkemli cama doğru birkaç adım atarak, elinin birini siyah kot pantolonunun cebine yerleştirdi ve gözlerini dışarıya dikti. Satranç tahtası şeklinde döşenmiş olan toplantı salonunun zeminindeki parkelerden tam beyaz karenin içindeydi. "Onları durdurmadın," diye mırıldandı anlam veremeyen bir tınıda. Hemen ardından ensesinde duran elini kahverengi, kalın saç tutamlarının arasından geçirerek sinirle sesini yükseltti. "Neden baba!" Cama yansıyan gölgesinden babasıyla göz göze gelmişti.
Babası onun öfkesini umursamadan intikâm hırsı bürümüş bakışlarını masanın üzerindeki dosyaya iliştirdiğinde, dosyayı sertçe oradan kavrayıp gözlerine sokarcasına gösterdi. "Bak burada kimin adı yazıyor!" Gözlerini dışarıdan ayırmadan, umursamaz bir edânın eşiğinde tıslarcasına güldü. Ardından sinirle babasının elindeki dosyayı alarak parçalara ayırıp, kalan son kağıdı ise babasının gözlerinin içine baka baka yırttı. Yırtılan parçalar bir kısmı açık camdan sızan rüzgar nedeniyle etrafa savrulurken, hayatının fragmanını izlediğinden habersizdi.
Körelen bir zihin, matemin karanlık koynunda keskinleşti.
Kaderin ilmekleri kefaretin bileklerine asılırken, bir kalbin ritmi sancılı bir doğuşun haykırışlarıyla dünyaya geldi.
Acının nasırlı elleri bir bebeği, acıyla sıvanmış geçmişin kollarında avutulan bir kadının rahmine düşürdü.
O, çakır gözlerinde keskin bir acının yasını tuttu.
İki şah, asla yan yana gelemezdi.
İlk hamlenin rotası keskindi.
Rakip şahı mat etmek isteyenler, veziri oyuna sürükledi.
İşte o gece...
O gecenin sancıyan yarasında bir hayat başladı.
Bir savaştı.
Bir kaçıştı.
Bir inanıştı.
Bir batıştı.
❝...Araf'ta kalan bir gece,❞
❝Sinesinde puslu bir saye...❞
♚ ⎰Y A K I N D A ⎱♔
❧ Tanıtım filmini nasıl buldunuz? Yapana kadar 7-8 defa falan silindi, fakat her seferinde sinirle, ağlayarak sil baştan yaptım ve sonunda artık tüm sahneleri ezberlemiştim. Gerçekten çok uğraştım, umarım beğenmişsinizdir.
❧ İlk defa okuyacak olanlar?
❧ Eski hâlini okumuş olanlar?
❧ Yine, yeniden başlamaya hazır mısınız?
❧ İnstagram: zehraozkul_
Herkese merhaba canlarım. Şu an ilk kez hikaye paylaştığım zamanla aynı heyecan içerisindeyim. Aradan epey zaman geçti. Kurgumun özgünlüğüne güveniyorum ama kalemimin ilk ürünlerinden biri olduğu için mantık hataları, kurguda eksiklikler, anlatımda zayıflıklar vardı. Bu durum beni çok rahatsız ediyordu ama sizi yarı yolda bırakmamak için final yapmıştım. Daha önce de defalarca açıkladığım gibi şimdi yeniden, daha sağlam bir şekilde yazmaya başlıyorum. Kurgu değişmedi, sadece daha iyi işleyeceğim. Aslında benim için önemli olan bir KPSS çalışma dönemindeyim. Fakat yazacağım o kadar çok kurgu var ki, bir yerden başlamam gerekiyor ve sizin de anlayışınızla bir şekilde beraber götüreceğiz. Artık bir instagram hesabımız da var, orada pek çok şey yapmayı planlıyorum. Takipte kalırsanız sevinirim.
Ve lütfen, kurgunun gidişatında pek çok değişiklik olacak olsa da spoi içeren herhangi bir yorum görmek istemiyorum. Bu konuda ilk defa okuyacak olanlara anlayış gösterirseniz sevinirim. Israrla yapmaya devam eden olursa engellemek durumunda kalacağım, o yüzden lütfen yapmayın tatlışlarım.
Çok heyecanlıyım, çoksjshsjs.
Şöyle her bir satırda yorumunuzu görsem ne iyi olur, özledim. :')
Vee lütfen fikirlerinizi bırakmayı ihmâl etmeyin,
sizi çok seviyorum. 💜İlk yayımlanma tarihi: 03.07.2017
Tekrar yayımlanma tarihi: 29.01.2020