Váratlan Társaság

957 69 0
                                    

Másnap délelőtt a tanórák alatt is az a könyv járt a fejembe. Az írás alapján fiú írta, a lapjai már sárgák, biztosan régen történt. Egy sárkányos kötetben volt, lehet ez is vissza tud vezetni a tulajdonosához. A könyv írója vajon látta ezeket a lényeket? Kicsit féltem a tiltott rengetegtől, főleg, hogy elvileg Voldemort visszatért. Igen, le mertem írni a nevét, még ha kimondani nem is. Bár sokan azt állítják, hogy Harry hazudik, de én hiszek neki, és ez okot is adna Draco viselkedésére. A kiskönyvben az volt írva a Kentaurokról hogy alapból békések. Mikor vége lett a mugli ismeret órának, mentem sötét varázslatok kivédésre. Dolores Umbrige volt a tanárunk. Velünk, Hugrabugosokkal nem volt baja, inkább a Griffendélesekkel akart kiszúrni. Fegyelemben teltek vele az órák. Aztán az óra felénél kopogtak, és benyitott Malfoy. Végig sétált a padok között egyenesen a tanári asztalhoz. Amikor mellettem haladt el, rám nézett, de én zavartan elkaptam a tekintetem. Odalépedt Umbrige professzorhoz, és mondott neki vele itt, úgy hogy mi ne halljuk. Ekkor mind a ketten kisétáltak a teremből. Nem tetszik nekem ez a nagy titkolózás.
-Egy hangos szót sem - nézett vissza fenyegetően ránk a professzor asszony. Az óra hátra lévő részében nem jött vissza. Mivel már december volt, felmentem a kabátomért a házamba, és mivel vége lett az órának elindultam a tiltott rengeteg felé. Többször is majdnem meggondoltam magamat. Féltem attól ami ott várhatott rám. Már majdnem az erdőben voltam amikor halottam, hogy valaki nekem kiabál.
-Sky, várj már.
-Hagyjál békén Malfoy - amikor ezt kimondtam már be is ért, és mellettem sétált tovább, felvévé az én tempómat.
-Ne hívj így, ez az apám neve - nem reagáltam erre - Miért mész te a tiltott rengetegbe?
-Ahhoz neked semmi közöd - elindultam tovább.
-Akkor megyek veled - mondta semleges hanggal.
-Minek mondjak el neked bármit is? Te sem mondtál el nekem semmit.
-Ha elmondod miért megyünk oda, akkor válaszolok neked egy kérdésedre.
-Háromra.
-Jó, háromra - adta meg magát
-Találtam egy rejtélyes kézzel írt könyvet a könyvtárban. Kíváncsi vagyok, hogy ki írta, és mivel a könyvben a Kentaurokról is van írva, ezért elmegyek hozzájuk. Csak felnevetett. Eközben már az erdőben voltunk.
-Na akkor az első kérdésem. Az apád halálfaló?
-Igen
-Te is az vagy?
-Nem, még nem.
-Még? - nézek rá mérgesen. Nem válaszolt. -És miért hívtad ma ki Dolores Umbrigeot?
-Megvolt a három kérdés.
-Igen, de a harmadikra nem is válaszoltál.
-A szüleim miatt egyértelmű, hogy annak kell lennem, és le kellett Umbrigenek jelentem, hogy merre láttam menni Potteréket.
-Draco, az legyél aki akarsz. Ne befolyásoljon a családod. Várj, volt olyan, hogy az apád bántott? - megálltam és a szemébe néztem. Nem válaszolt.
-Akkor igen -állapítottam meg- És az igaz, hogy tudod ki vissza tért?
-Igen.
-És... - de ekkor félbeszakított.
-Ez nem három kérdés volt - ahogy ezt kimondta, magához húzott, átölelte a derekamat, és megcsókolt.Aztán még egyszer. Kicsit meglepetésként ért,de annyira mégsem. Az eszem azt mondta, hogy nem szabad, de mellett érzem magam igazán önmagamnam. Hirtelen zajt hallottunk, ami miatt rögtön oda néztünk.

Kívülállók (Fanfiction) Where stories live. Discover now