Amikor leszálltunk a vonatról elváltunk Violettel, hiszen őt először körbevezették. A szívem hevesebben vért, hiszen újra a Roxfortban sétálhattam. Leültem az asztalunkhoz, és vártuk az elsősöket.Ott volt a süveg, ami megint eszembe juttatta, hogy nem igazán illeg be a házunkba. Láttam Harryéket, és Malfoyt is. Ők egy évvel idősebbek nálam. Draco a szemben ekkor még csak olyan volt, mint a többi Mardekáros. Mindig is vonzottak az olyanok mint ők, de muszáj volt távol maradnom az ilyenekről. Még sosem beszéltem vele egy szót sem eddig. Talán minden más lett volna, ha a Mardekárba kerülök. Harryvel és a Griffendélesekkel néha beszélgettem, de barátoknak nem mondtam volna magunkat. Számomra az a ház mindig is fura volt. A tanárok is lassan megérkeztek az étkezőbe. Mindenki lassan elfoglalta a helyét. Kinyílt a kapu és besétáltak az elsősök. Sok izgatott és rémült arcot láttam. A diákok elcsendesültek. Izgatottan figyeltem Violetet. Ő következett. A süveg szinte nem is érintette egy haja szálát sem már kimondta: Hollóhát. Én mindig is gondoltam,hogy oda fog kerülni, hiszen nagyon okos lány. A húgom az asztalhoz menet szomorú szemekkel pillantott rám. Láttam, hogy könnycseppek gyűlnek a szemében. Nem bírtam nézni, szóval halkan, és észrevétlenül odamentem hozzá, és mellé gugoltam.
-Hé, emlékszel arra amit a vonaton mondtam?-suttogtam
-Igen.
-Akkor nyugodj meg - ezután szépen visszamentem a saját házamhoz, büszke voltam magamra, mert szinte észre sem vették. Ezután Dumbledore megtartotta a nyitó beszédét. Most különösen nagy odafigyelésre intett minket. Hiszen elvileg, már ha hiszünk neki és Harrynek akkor visszatért Tudjuk ki.Este még találkoztam a húgommal , megbeszéltünk mindent. Már talán nem tűnt olyan rémültnek, meg néhány barátra is lelt ez alatt a rövid idő alatt is. Neki könnyen ment. Az ő haza tele volt olyanokkal, akik hasonló tulajdonsagokkal rendelkeztek. Ezután kipakoltam a ládámból. Még nem voltam álmos, így úgy döntöttem, hogy elmegyek a bagolyházba Bubóhoz. Megnyugodva láttam, hogy jó helye van az én kis baglyomnak.
Másnap bájitaltannal kezdtünk, laza kontyba fogtam fel előtte a hajam, hogy ne lógjon bele a főzetekbe. Pár új gyógyfőzetet vettünk. Mindig is ez a tantárgy volt a kedvencem, igaz,hogy itt nem varázsoltunk, de ennek ellenére imádtam. És néha különösen is tehetségednek tartottam magam ezen a területen. Összevont óránk volt az egy évvel idősebb mardekárosokkal. Egyszer csak nagy röhögés halottunk a másik sorból. Persze Malfoy röhögött valamin a baráti társaságával. Rájuk néztem, de pont ekkor pillantott felém a fiú, mire én zavartan elkaptam a fejem. Mikor vége lett a bájitaltannak, mentem átváltoztatástanra. Amikor az óráknak vége lett megkerestem a testvéremet. Megkért, hogy segítsek neki a házi feladatában, így hát elmentünk a könyvtárba. Miközben ő tanult, én is belenéztem a bájitaltanba. Egy új főzet volt megemlítve, ami felkeltette az érdeklődésemet. Felálltam és elkezdtem kutatni a könyvtári könyvek között. A hosszú polcok között megtaláltam amit kerestem. Kinyitottam, és teljesen a lapokba belemélyedve indultam vissza az asztalhoz, amikor hirtelen valaki fellökött, a könyv kirepült a kezemből.
-Hé, nem tudsz vigyázni? - kérdezte ingerült arccal Malfoy
-Kössz - mondtam sértetten.
Lehajolt a könyvért - Tessék- nyújtotta át. Én csak némán kihúztam a kezéből és visszamentem a húgomhoz. Miután végeztünk elkísértem a Hollóhát bejáratához, majd én is visszatértem a saját klub helységembe. Lara, James és Lisa a kanapékon ülve beszélgettek.
-Sziasztok - köszöntem oda nekik
-Sky, nem jössz ide beszélgetni?-invitált Lara
-Nagyon fáradt vagyok, inkább lefekszek. Jóéjt.
-Neked is.
-Jaj, holnap délután kviddics edzés lesz - szólt utánam James
-RendbenGyorsan eltelt az első pár nap, és napok múlva elérkezett az első kviddics meccsünk.
ESTÁS LEYENDO
Kívülállók (Fanfiction)
FanficSky Lawson, eddig csak átlagos boszorkány volt, de amikor beleszeretett egy kívülről gonosznak tűnő varázslóba, minden megváltozott. Még a halálfalók társaságába is belekeveredett. És aztán, hogy keveredett a képbe Fred Weasley? Aki eléggé elbizonyt...