A Mardekáros

486 21 1
                                    

A vörös szememmel nem tudtam mit kezdeni ezért feladtam, és elindultam a Hugrabug klubhelyiségébe. A folyósón halálfalók járörőztek.
-Siessen, pár perc múlva kijárási tilalom!- szólt rám az egyik. Gyorsan szedtem a lábaimat. Amikor beléptem láttam, hogy Lisa és még pár lány a kanapékon beszélget. Nem is törődte volna velük, és indultam volna fel a hálószobába.
-Sky. Hallottuk itt volt Draco - mondta az egyik lány mire én meglepődve néztem rá.
-Igen.
-Nem zavar téged, hogy ő egy halálfaló? - kérdezte Patricia.
-Nem ismeritek.
-Benne volt az igazgató meggyilkolásában.
-Nem - mondtam határozattan - ti semmit sem tudtok - nevettem fel.
-Nem vagy közénk való. Egy hugrabugos sosem védene egy halálfalót - mondta ki kegyetlenül a lány.
-Elmentek ti a.... - ba - mondtam és felrohantam a szobámba. Összepakoltam a cuccaimat és a ládámnal együtt mentem le.
-Hova mész? - kérdezte James.
-Nem mindegy az neked? - kérdeztem vissza és ki is viharzottam a klubházból. Tudtam, hogy a Hollóhátban és Griffendélben is vannak akik így gondolják, ezért határozattan indultam meg a pincében. Egyszer csak bele ütköztem egy halálfalóba.
-Mit keres itt? Kijárási tilalom van... - kezdtett bele, de nekem ehhez nem volt türelmem, ezért megmutattam a sötétjegyet. Semleges arckifejezéssel ment el. Draco már régebben mesélte, hogy egy rejtett kőajtó védi a klubhelyiségét. Pár perc keresgélés után, Draconak hála, kinyitottam az ajtót. Amikor beléptem rögtön megpillantottam Pansyt pár másik Mardekárossal együtt a kandallóval szemben.
-Sziasztok! - köszöntem.
-Szia. Hogyhogy itt? - nézett rám Zabini, majd a ládámra.
-Ömmm.. Egy kis ideig aludhatok itt? - kérdeztem.
-Persze, hogy maradhatsz. Mi történt? - jött oda hozzám Pansy.
-Kiutáltak a Hugrabugból - mondtam, majd gyorsan hozzátettem - Draco miatt - ekkor nagy meglepetésemre a lány átölelt.
-Sky, hozzám nyugodtan jöhetsz az ágyba - mondta Cram.
-Jó a kanapé is - forgattam meg a szememet - és nem hinném hogy Draco örülne annak.
-Ne bohóckodj - szólalt meg Zabini - aludhatsz az ágyamba. Én majd alszok Pansyval - mondta mire az említett lány elpirult. Összeállt a kép. Amikor Pansy azt mondta, hogy szerelmes, most már tudom kire gondolt.
-Köszönöm - mosolytam rájuk.
-A társunkért bármit - mondta Zabini. Tudtam, hogy arra céloz, hogy halálfaló vagyok.

Másnap hirtelen nem tudtam, hogy miért a fiúk szobájába vagyok, de aztán beugrott. Én voltam az első aki felkelt, ezért elmentem felfedezni a Mardekár klubházát. Hasonlított a Hugrabugéhoz, csak más színekben. Amikor lassan elkezdtek a többiek is felkelni úgy döntöttem, hogy elmegyek reggelizni. Elsőként értem le, szerencsére már ki volt rakva az asztalra a reggeli. Nem sokkal később Luna, majd Ginny ült le mennél.
-Tudodnotok kell valamit - kezdtem bele.
-Mondjad csak.
-Tegnap itt volt Draco, utána meg amikor visszamentem a klubhelyiségembe akkor elkezdtek piszkálni, ezért átköltöztem a Mardekárba.
-Miért nem hozzánk jöttél? - kérdezte Luna.
-A többi ház is hasonló képpen gondolkoznak Dracoról - mondtam szomorúan.
-Óó..
-Hiányozik - szólaltam meg újra., mire Luna szorosan átölelt - mindegy, menjünk lassan órára - Legendás állatok gondozásávál kezdtünk, ezért melegen felöltöztem, majd pedig az erdő széléhez mentem. Hagridot is zavarta, hogy ott van egy halálfaló az órán. Óra után beindultam a roxfortba, ahol Violetet láttam meg. Amikor közelebb mentem észrevettem, hogy egy lila folt van az arcán.
-Mi történt? - kérdeztem.
-Sötét varázslatokon tegnap nem akartam Imperium átkot csinálni, ezért kaptam - mondta szomorúan.
-Elintézem - mondtam dühösen.
-Ne, nem ér annyit. Téged is bántani fognak.
-Dehogy. Úgyis az lesz a következő órám, ha vége beszélek Carrowal - mondtam is már el is mentem a terem felé.

-Professzor, beszélhetnénk? - kérdeztem óra után.
-Igen - mondta, majd megvártuk, hogy kimenjenek a diákok.
-Hallottam, hogy gond volt a húgommal - kezdtem, mire bólintott - arra szeretém kérni, hogy legyen elnézőbb vele.
-A szabály az szabály - mondta röviden, ekkor felhúztam a talárom ujját.
-Meg látom mit tehetek, most menjen - mondta komoran.

November elején az egyik Átváltoztatástan órán, amikor önálló munka volt, McGalagony mindenki elé elkezdett papírokat osztogatni. Rögtön szét nyitottam és elkezdtem olvasni.

Ms. Lawson!
Ezúton tájékoztatom önt az RBF vizsgák eredményéről. Gratulálok a kiváló eredményeihez.

Mágiatörténet: E
Sötét varázslatok kivédése: K
Bűbájtan: K
Gyógynövénytan: V
Átváltoztatástan : V
Bájitaltan: K
Asztronómia: H
Rúnaismeret: V
Legendás állatok gondozása: V

Sikeres vizsga:

K = kiváló

V = várakozáson felüli

E = elfogadható

Sikertelen vizsga:

H = hitvány

B = borzalmas

T = troll

Üdvözlettel:
Minerva McGalagony.

Utólag boldog karácsonyt, és előre boldog új évet kivánok drágák🤗 A piával vigyázni ❤️

Kívülállók (Fanfiction) Onde histórias criam vida. Descubra agora