Az Új Halálfaló

533 28 3
                                    

-Áá.. Sziasztok - mondta amikor észrevett minket.
-Rég láttalak Apa - mondta a fiú - nem is tudtam, hogy már kihoztak az Azkabanból.
-Jó napot Mr. Malfoy - mondtam Luciusnak.
-Hallom, egy új halálfalót köszönethetek a köreinkben- nézett rá a férfi az alkaromra. Draco egész teste megfeszült a dühtől. Elengedte volna a kezemet, és már indult volna az apja felé, de én a másik kezemmel is megragadtam.
-Azt hittem, hogy azért ettől jobban fogsz örülni nekem fiam - nevetett a férfi.
-Örülünk, hogy újra itt van Mr. Malfoy - kezdtem el bájlogni, és nagy nehezen magamra erőltettem egy mosolyt - de ha most nem haragudnának mi vissza megyünk a szobába - mondtam, mire a fiút húzni kezdtem, és fel sietünk.
-Mit keres itt? - kérdeztem.
-Kiszabaditották. Szeptembertől pedig Piton lesz a Roxfort igazgatója. Ide fog ő is jönni, délután. El fogja mondani, hogy mit szeretnének kérni tőled a továbbiakban.
-Ezt, hogy érted?
-Majd meglátod. Nem kell majd nyilván őket normálisan teljesítened, inkább csak látszatra. Rendben? - kérdezte mire bólogatottam.

Az egyik házi manó kimosta a ruháimat, így végre fel tudtam venni a nadrágomat. De felsőként még mindig a Dracoét vettem fel, mert azok kellemesen nagyok voltak rán.
-Itt van Piton - mondta a fiú. Ismét a kezemet fogva mentünk le a egy nagyobb szobába.
-Sziasztok! - mondta amikor beértünk.
-Jó napot Piton professzor - mondtam. Draco is köszönt, és leültünk egy kanapéra, a férfival szemben.
-Lawson kisasszony. Szeretnénk, ha vissza menne a Roxfortba szeptemberben. Lettené a PDF-et, és eközben kínosan figyelné, hogy senki se lássa meg magán  a sötétjelet. Nem maga lesz az egyedüli halálfaló.
-Rendben - mondtam.
-Ez gyors volt - nevetett fel Draco.
-Nem tudok semmit sem kezdeni az életemmel, ha nincs meg a PDF-em - mondtam.
-Örülök, hogy ezt válaszolja.Nekem most mennem kell. Viszlát - mondta Piton majd el is hopponált.
-Violettel mi van? - kérdezte Draco.
-Ginnyékkel van. Ajj, elfelejtettem. Írnom kéne Lunának.
-Gyere, menjünk fel - mondta.

Luna!
Minden rendben, viszont nem megyek haza. Itt maradok Dracoval, ha nem baj. Legalább ellehetünk ketten egy kicsit. Violet ellesz Ginnyékkel. Vigyázz magadra.

Puszi. Sky.

Meg írtam a levelet. És bele tettem egy borítékba.
-Sky, most el kell mennem. Bagoly van kint a kerti kisházban.
-Rendben - mondtam majd pedig adott egy búcsú csókot. Még írnom kellett egy levelet.

Violet és Ginny!

Megtaláltam Dracot. Ha nem baj, itt maradok a nyárra. Írjátok vissza, hogy hogyan vagytok. Ginny remélem nem baj, hogy ott van Violet és Simi.

Puszi, Sky

A két levéllel együtt mentem ki az udvarra. Narcissa segített, hogy merre van az a kis ház amiről Draco beszélt. Amikor beléptem több bagoly is volt ott. Én egy füles bagolyhoz mentem, mert tudtam, hogy ez a Dracoé.
-Szia Loki - mentem oda és megsimogattam bársonyos tollait - elvinnéd nekem ezt Luna Lovegoodnak, ezt pedig Ginny Weaslynek? Köszönöm - miután odaadtam neki a leveleket úgy döntöttem, hogy sétálok a kertben.
-Te mit keresel itt kint? - hallottam még Snatch hangját.
-Csak sétálok, várom Dracot.
-Értem. Gratulálok a halálfalóvá válásodhoz.
-Ja - dünnyögtem halkan - Hogy hogy nem vagy ott a halálfaló megbeszélésen?
-Nem mindenki szokott elmenni. Látod te is itt vagy - mondta mire mindketten elnevettük magunkat.
-Sajnálom amúgy amit Bellatrix tett veled. Gondolom nem szerettél volna halálfaló lenni - mondta komolyan
-Nem, de így legalább többet lehetek Dracoval.
-Elképesztően erős lány vagy te. Ha még néha nem is érzed így.
-Hé, te nem is vagy gonosz - nevettem fel.
-Nem minden halálfaló rossz.
-Tudom. Én most vissza megyek a házba. Szia - köszöntem el, majd vissza mentem a házba. Meglepődtem, hogy Snatch ilyen kedvesen viselkedett velem. Egyedül voltam a házban , csak a házi manók voltak itt. Már esteledett, gondoltam szét nézek a házban. A társalgóban az egyik polcon nézegettem a könyveket, amikor hallottam hogy nyílik az ajtó.

Az idő csak úgy repült. Augusztus vége felé megbeszéltük Dracoval, hogy vissza megyek a Weasley házba. A pólómra egy pulóvert vettem fel, hogy ne látszódjon a sötét jegy.

Kívülállók (Fanfiction) Where stories live. Discover now