Könyvtár

936 65 0
                                    

Átváltoztatástan után visszamentem a Hugrabug szobájába és összeszedtem pár olyan könyvet ami kellett a tanuláshoz. Ezután elindultam a húgomért, akivel együtt elmentünk a könyvtárba. Leültem Violettel szemben.

-Sky, segítenél?
-Persze, mi az? -mosolyogtam rá kedvesen, amikor felnéztem a könyvemből.
-Melyik az a varázsige amivel a törött dolgokat meg lehet javítani?
-Reparo
-Köszi.

Felálltam, és a könyves polcok között elkezdtem kutatgatni egy bűbájtan könyv után. Ekkor megláttam egy olyan kötetet, ami a sárkányok fajtáit gyűjtötte össze. Nagyon felkeltette az érdeklődésemet, és az asztalunkhoz vittem. Olvasgattam, közben néha segítettem Violetnek.
Volt egy sárkány ami különösen érdekelt, ez volt a magyar mennydörgő. Nem volt róla túl sok minden leírás, így vissza mentem a polcokhoz, és még begyűjtöttem pár másik könyvet. Amikor az egyik könyvet lapozgattam két lap között találtam egy vékony kötetet, amin ez állt: Legendás lények a roxfort körül. Az egész könyv kézzel volt írva. Nem volt rajta szerző feltűntetve. Az elején volt egy tartalom rész. Minden állat kapott egy új fejezetet. Hat kis fejezetből állt: Furkász, Mumus, Kákalagok, Sellők, Kentaurok, Főnix. Megnéztem azt is hogy ezeket hol lehet látni a roxfort környékén. A Kentaurok nagyon felkeltették az érdeklődésemet. Nagyon érdekelt, hogy ki csinálta ezt a könyvet, és arra is, hogy ebből mennyi van hivatalosan is megjelenítve a roxfortot bemutató kötetben. Így hát újra a könyves polcok között lépkedtem. A roxforti könyvben a Furkász, a Mumus, a Kákalagok, és a Sellők voltak megemlítve, a Főnix és a Kentaurok nem voltak egy oldalon sem.
-Sky, én kész vagyok - szólal meg a húgom.
-Rendben, menjünk akkor.
Visszatértem a hugrabugos szobába. Az ágyamon ülve még kicsit tanulmányoztam a könyvet. Kézzel van írva, néhol rajz is volt. De vajon ki írhatta? Végül is mindegy,de eldöntöttem, hogy holnap elmegyek a tiltott rengetegben. Igaz, hogy be van tiltva oda belépni tanulóknak, de a feljegyzések alapján nagyon érdekeltek ezek a kentaurok.

Kívülállók (Fanfiction) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang