Tánc Próba

854 62 0
                                    

Dupla Átváltoztatástan után már pakoltam volna össze a holmikat, amikor Mcgalagony újra megszólalt.
- Nem hiszem, hogy értesültetek róla, de szombat este iskolánkban bál lesz, ezért az utolsó óra után mindenkitől elvárom, hogy jöjjön el az étkezőbe a tánc próbára. Ennyi, mehetnek. - hallottam, hogy több lány izgatottan összesugott. Bevallom, nem vagyok nagy táncos, de azért kíváncsi lettem, annak ellenére, hogy nem lesz senki aki a párom lenne, főleg, hogy Dracoval is rosszban vagyok. Ezután gyógynövénytanra mentünk. Egyik szünetben aztán éppen az udvaron ültem, és rajzolgattam a füzetembe, amikor Pansy Parkinson odajött hozzám. A mardekáros lánnyal még egyszer sem beszélgettem.
-Szia. Sky, ugye?
-Szia, igen - válaszoltam, közben pedig helyet foglalt a padon.
-Láttalak Malfoyal. Együtt vagytok?
-Ő küldött?- néztem rá felháborodva.
-Nem - válaszolta röviden.
-Nem, nem vagyunk együtt.
-De jóba vagytok, nem?
-Már nem - Felálltam, és visszamentem az épületbe, nem akartam vele csevegni. Hogy képzeli ezt? Még pont neki fogom elmondani az életem.

Eljött a táncpróba ideje. Ki nem találjátok kikkel voltunk egy próbán. Persze, hogy a mardekárosokkal. A terem két oldala tele volt rakva padokkal. Beültem Lisa mellé, és próbáltam minél kevesebb foglalkozni az engem néző Draco Malfoyal.
-Hölgyeim és uraim - tapsolt Mcgalagony - először is a keringő alaplépéseit fogom megmutatni. Smiths gyere ide - a tanárnő bemutatót tartott nekünk - na jó, mindenki szerezzen magának egy párt - senki sem mozdult - gyerünk fiúk- ekkor a többség felállt. James lépett elém, kinyújtotta a kezét.
-Akarsz velem táncolni?
-Miért is ne? - megragadtam a kezét, majd felálltam. A terem közepén lévő, már kész párok közé álltunk. Ekkor Draco lépett elém.
-Sajnálom, de attól tartok új párt kell keresned - fordult James felé.
-Nem, nem kell - vágtam közbe dühösen.
-De kell - erre Draco meglökte a régi táncpáromat. Gyáva James, nem tud magára kiállni, gondoltam magamban. Idegesen a velem szembe lévő Mardekáros fiúra néztem.
-Hogy lehetsz ilyen bunkó? - amint kimondtam elindult a zene. Draco a derekamra rakta a kezét, úgy mint ahogy a professzor mutatta, de én rögtön elléptem.
-Gyere már, muszáj lesz táncolni - nem mondtam semmit, de újra közelebb mentem hozzá.
Egyik kezével megragadta az enyémet, a másikat ismét a derekamra rakta, én pedig az én kezemet a vállára helyeztem. Elkezdtünk táncolni. Nem is tudom mennyi idő telhetett el, de úgy éreztem egy örökkévalóság óta táncolunk. Amikor túlléptünk az alap lépésen,pörögni kellett. Levettem a kezemet a válláról, megpörgetett, úgy hogy kicsit eltávolodtam tőle, majd hírtelen visszahúzott. Olyan közel húzott magához, hogy már majdnem összeért a szánk. Egy pár másodpercig így álltunk, majd zavartan elléptem tőle. Innentől kezdve egy szót sem váltottunk egymással.

A próba után visszamentem a házamba. A ládámhoz léptem, és elkezdtem benne kutatni. Sikerrel jártam, megtaláltam az elegáns, csipkés egybe ruhámat. Felpróbáltam, és elhatároztam, hogy ez jó lesz a bálra. A ruha halvány kék színű volt, és valamivel a térdem felettig ért. Úgy döntöttem, hogy befonom majd előtte a hajamat. Visszavettem a taláromat, majd elindultam a húgomért, hogy szokásokhoz híven menjünk tanulni a könyvtárba.

-Violet, te mész majd a bálba?
-Nem sajna csak harmad év felett lehet menni - mondta szomorúan - te mész?
-Még nem tudom, ruhám van, csak nem igazán vagyok még benne biztos.
-Menj el, gyönyörű leszel - mondta kedvesen.

A könyvtár után visszamentem a klubhelységbe, ahol Lora és a többi Hugrabugos lány vígan beszélgettek a bálról. Megpróbáltam úgy felosonni a szobába, hogy ne vegyenek észre, de nem sikerült.
-Ó szia Sky. Mivan veled és Malfoyal?
-Mi lenne? - kérdeztem vissza reménykedve.
-Együtt táncoltatok, nem?
-De, de nincs köztünk semmi - láttam, hogy még kérdezni akart valamit, de gyorsan felsiettem a hálószobába.

Kívülállók (Fanfiction) Where stories live. Discover now