Új Barátok

588 39 1
                                    

Kb. Egy hét telt el azóta. Luna mindig próbált felvidítani, de engem mindig elöntött a szomorúság.
-Na jó, elég ebből - mondta, majd megfogtam a kezemet. A könyvtárba mentünk ahol egyenesen Harryékhez vezetett.
-Sziasztok - állt meg előttünk - ő Sky, bár már lehet, hogy ismeritek - elkepedve nézték rám.
-Malfoy barátnője - szólalt meg Harry.
-Nem, már nem.
-Akkor gyere, csatlakozz hozzánk - mosolyodott el Hermione - te is Luna.
-Miről van szó? - kérdeztem.
-Arról, hogy vajon Draco Malfoy halálfaló e. De te úgy is tudod a választ.
-Igen... Hát nagyon sajnálom... De... De
-Nem akarod elmondani a választ - fejezte be Harry, én csak zavartan mosolyogtam. Meg mindig szerettem Dracot. Nem akartam elárulni, még akkor sem ha összevesztünk.
-Nem baj - mondta kedvesen Hermione.  Láttam, hogy Harry előtt egy bájitaltan könyv van.
-Segítsek? - mutattam a kötetre - Nem akarok dicsekedni de okkal hívnak a bájitalok hercegnőjének.
-Öm... Nem - válaszolta röviden Harry.
-De azért megnézhetem, hogy mit tanultok? - már a könyvért nyúltam, de fiú gyorsan elhúzta. Csodálkozva néztem rá.
-Sky, neked ha jól tudom van egy húgod - terelte gyorsan a témát.
-Igen, van. Hollóhátas és most másodikos - így beszélgettünk egy ideig, majd pedig elindultam a klub szobába. Tanultam, majd pedig este felé elindultam találkozni Violettel, akivel igyekszem egyre több időt tölteni. 

Egyik nap éppen az udvaron beszélgettem Harry Potterékkel amikor egy ismerős hang megszólalt.
-Mi van Sky, már a Griffendélesekkel barátkozol? - a mondat Dracotól származott.
-Malfoy, takarodj innen - állt fel Ron.
-Jaj, nézzétek már a kis Weaslyt - nevett össze PARKINSONNAL. Idegesen felkaptam a táskámat és beviharzottam az épületbe. Egy elhagyott lépcsőn viszont sírva fakadva ültem le. Az arcomat a tenyerembe temettem. Szeretem. Még mindig szeretem. A nyakba ott lógott a nyaklánc amit még tőle kaptam szülinapomra. A tenyerembe vettem és nagyon erősen megszorítottam. Nem szerettem volna elveszíteni. És tudom, hogy ő sem engem.
-Sky? - felnéztem.
-Szia Ginny - mondtam, majd gyorsan letöröltem a könnyeim.
-Draco miatt sírsz? - kérdezte miközben leült mellém, és megfogta a kezemet.
-Igen. Tudom, hogy szeret, de mégsem lehetünk együtt.
-Nem akarok bele kérdezni, mert nem hiszen, hogy szívesen elárulnád. Csak remélem, hogy hamar megoldódik az ügyletek - hálásan rámosolyogtam.
-Na gyere. Mennünk kell órára. Én mugli ismeretre megyek. Te?
-Bűbájtan - mondtam és elindultunuk.

Mar november vége felé járhatott. Egyszer úgy döntöttem, hogy elmegyek Lumpsluck vacsorájára. A szobája ajtajánál kopogtattam.
-Jó estét professorúr - mondtam amikor kinyílt.
-Áh...Lawson kisasszony. Jöjjön csak - beinvitált. Az asztalnál már sokan ültek, köztük Harry, Hermione és Ginny. Leültem egy szabad helyre.
-Nem biztos, hogy tudtad, de Harry Potter is nagyon jó bájitaltanból - fordult felém a professzor.
-Nem is tudtam - néztem az említett fiúra, aki gyorsan elkapta a tekintetét. Gyanúsan viselkedett. A vacsora után sikerült elkapnom Harryt.
-Héj. Mi van a bájitaltannal? - kérdeztem tőle.
-Mi lenne? - nem nagyon voltam jók a színészi képességei.
-Mi van a könyvvel? Azt sem adtad nekem oda.
-Elmondok valamit, de ne mond el senkinek sem. Draconak sem.
-Megígérem.
-Az a könyv nem új, használt, és vannak bele írva bizonyos jegyzetek, trükkök a bájitalokhoz.
-Most már mindent értek. Ki volt a könyv?
-Azt nem tudjuk pontosan. Félvér hercegnek nevezte magát.
-Ki tud még róla?
-Ginny, Hermione és Ron.
-Rendben, de szóljatok ha van valami fejlemény a könyvvel kapcsolatban - csak bólintott.

A november hamar eltelt. December elején már havazi kezdett aminek mindenki nagyon örült. Mindenkire próbáltam időt szánni az általános tanulás mellett. Majdnem minden nap mentem a bagolyházba meglátogatni Bubot. Violettel gyakran sétáltunk a birtokon, néha segítettem neki a tanulásban. Hermione keményen elhatározta, hogy fel készítet minket az RBF-re, így nem volt előle menekvésünk. Harryvel és Ronnal is gyakran beszélgettem. Lunával egyre többször jártunk le a Theszrálokhoz. Mostmár mindig ketten mentünk, hiszen így kevesebb esélyünk volt arra, hogy elveszünk vagy megtámadnak. Dracoval egy szót sem beszéltem. A tekintetünk néha összeakast, de ha nem én, akkor ő kapta el a tekintetét. A hideg miatt a kviddics kicsit háttérbe szorul, de nem volt baj, hiszen nekünk csak tavasszal lesz majd a következő meccsünk a Griffendél ellen. Apropó RBF. Gondoltam felsorolom nektek most a vizsga tantárgyakat: Mugliismeret, Sötét varázslatok kivédése, Mágiatörténet, Asztronómia, Átváltoztatástan, Legendás lények gondozás, Bájitaltan, bűbájtan és gyógynövénytan. Hát ezek várnak rám, de majd csak az évvéggén.

Kívülállók (Fanfiction) Место, где живут истории. Откройте их для себя