Beköszöntött a május. A meleg idő miatt még rosszabbul viseltük, hogy nem mehetünk ki, csak a belső kertbe. A szükség szobáját már teljesen belaktuk. Már Violet és pár barátja is beköltözött. Reggel bementünk a nagy terembe reggelizni.
-Még mindig semmi hír Harryről? - kérdeztem Ginnyt.
-Nem. Dracoról?
-Semmi.
-És Freddel mizu? - szállt be a beszélgetésbe Luna.
-Hát, néha küldünk levelet, de csak felszínesek. A téli szünet óta haragszik rám.
-Érthető - mondta Ginny. Kivettem egy muffint az asztal közepi kosárból. Reggeli után bájitaltanra mentünk.Az idő gyorsan és eseménytelenül telt. Május vége lett. Lunával utolsó óra után vissza mentünk a szükség szobájába. Leültünk beszélgetni. Egyszer csak az egyik festmény kinyilt és Nevilet láttuk meg.
-Van egy meglepetésem - mondta és félre állt, így megálltunk Harryt. Már nagyon régen nem láttam. Azért jöttek vissza a Roxfortba, mert úgy vélték, hogy itt van egy horclux. Valami Hollóhátihoz kapcsolódó tárgyat kerestek. Luna egy diadémről kezdett el beszélni. Ekkor Ginny rontott be. Lefagyott arccal nézet rég nem látott Harryét.
-Baj van Ginny? - kérdeztem.
-Piton tudja. Tudja, hogy Harryt látták a faluban. Mindenkit a nagy terembe hivat - Rendezett sorban mentünk le a nagyterembe. Piton mit sem sejtve állt meg előttünk.
-Talán nem is sejtitek, hogy miért hivattalak titeket ilyen későn - kezdte el. Harry után érdeklődött. Nem is sejtette, hogy mi fog történni. Maga Harry Potter állt ki a sorból. Piton higgadtan nézett a fiúra
-Úgy tűnik , hogy azok az igen szigorú biztonsági intézkedései nem állták ki a próbát, igazgatóúr. Többszörösen nem álltak ki- tette hozzá, mert az ajtó kinyilt és beléptek rajta a rend tagjai. Piton rászegezte Harryre a pálcáját, de McGlagony a fiú elé állt, és különböző varázslatokkal kezdte el bombázni Piton. A férfi érezte, hogy kicsúszik a lába alól a talaj, ezért halálfaló formában eltünt. Már éppen örülni akartunk amikor furcsa dolog történt. Két lány is felsikítot, majd meghalottuk ŐT a fejünkbe.Tudom, sokan harcolni akarnak. Mitöbb egyesek azt hiszik, hogy harcolni okos dolog, pedig ostobaság. Adjátok ki Harry Potter, akkor senkinek sem esik bántódása. Adjátok ki Harry Potter, és én cserébe megkímélem a Roxfortot. Adjátok ki Harry Potter és nem fog elmaradni a jutalmatok. Egy órát kaptok.
-Gyerünk, fogjátok meg - szólalt meg Crak. Ekkor Ginny, és a többiek, köztük én is Harry elé álltunk, védve őt. Ekkor berontott Frics.
-Kérem kísérje ki Mr. Crakot és a többi Mardekárost. Az alagsor jó hely lesz nekik - mondta.
-Kérem Tanárnő, mi hadj maradjunk segíteni - lépett elő Pansy és Blase.
-Rendben, legyen. Maradhatnak - ezután Harry elmondta McGalagonynak, hogy még szükségük van egy kis időre.
-Ms Weasley, Ms Parkinson, Ms Lovegood és Ms Lawson - szólt nekünk a professzor nő - magukra bízom a diákok felügyeletét. Minden tanuló vonuljon le az alagsorba! - kiáltotta. Amikor lekisértük őket nagy hangoskodás volt.
-Ne féljetek. Aki harcolni akar az nyugodtan menjen fel, a többiek biztonságban vannak itt. Pansy, Blase vigyázzatok rájuk - mondtam. És egy páran vissza indultunk, hiszen mi is harcolni akartunk. Amikor az udvarra értünk megláttam az ikreket. Gyorsan odamentem megölelni őket. Fred belepuszilt a nyakamba, ami nagyon meglepett. A kastélyt ezután egy pajzs varázslattal körbe vontuk, és készültünk a harcra. Pár óra múlva megláttuk a halálfalókat. Aki a pajzson át akart jönni az meghalt. De ez nem tartott sokáig.A halálfalók bejutottak a kastélyba. Durván túlerőben voltak. Egy kis ideig feltartotta őket a hídra állított örzők, de közbe a levegőből is támadtak minket, ezért beszaladtunk a kastélyba.
-Hol vannak Harryék? - kérdeztem Ginnyt
-Elment a szükség szobájához megkeresni a horcluxot.
-Kösz - mondtam és már el is kezdtem rohanni. Éppen akkor vetődtek ki a teremből. De nem csak hárman voltak.
-Draco - mondtam teljesen ledermedve, amikor megláttam, gyorsan vissza fordult és felém futott. Megragadta a kezemet, és elkezdett húzni. Nem tudtam, hogy hova rángat. Végül a könyvtárban kötöttünk ki.
ESTÁS LEYENDO
Kívülállók (Fanfiction)
FanficSky Lawson, eddig csak átlagos boszorkány volt, de amikor beleszeretett egy kívülről gonosznak tűnő varázslóba, minden megváltozott. Még a halálfalók társaságába is belekeveredett. És aztán, hogy keveredett a képbe Fred Weasley? Aki eléggé elbizonyt...