Veszteségek

469 26 2
                                    

-Vissza kell mennem harcolni - mondtam miközben próbáltam kiszabadulni a szorításából. De vissza húzott, és megcsókolt.
-Sky, halálfaló vagy. Ha harcolsz, lesz olyan aki felismer - mondta.
-Akkor menjünk a diákokhoz.
-Hol vannak?
-A pincében - mondtam, és az alagsor felé vettük az irányt. Luna és Blase állt ott amikor leértünk. Mindenki csodálkozva nézett Dracora. Én rögtön a húgomhoz rohantam.
-Semmi bajod? - kérdeztem Violetet.
-Nem, jól vagyok - mondta. Ezután segítettünk Pansyéknak vigyázni a diákokra.

Vitézül küzdöttek, de hiába. Elég volt már ebből, a kioltott mágus vér minden cseppje veszteség számunkra. Parancsot adok a csapataimnak a visszavonulásra. Megengedjük, hogy összegyűjtsétek halottaitokat. Harry Potter most hozzád szólók, csak hozzád. Te ma este veszni hagytad megannyi barátod ahelyett, hogy szenbe néztél volna velem. Szégyenletesen viselkedtél. Gyere el a tiltott rengetegbe és nézz szembe sorsoddal. Ha nem adod át magad nekem, megölöm őket. Megölök minden férfit, nőt és gyereket aki rejtegetni próbál előlem - mondta Voldemort.

-Felmegyek szétnézni - mondta Draco - elmentek - mondta pár perc múlva.

A csata vége után a folyósóra hozták a halottakat. Draco megszorította kezemet, mert látta, hogy kit hoznak be.
-Neee.. Nem. Ez nem lehet - sírtam el magamat. Az erő kiment a testemből és a földre rogytam volna, de Draco szorosan tartott - nem érdemelte meg - mondtam amikor letették a földre Fred testét. Ekkor bejött Arthur és Molly. Először engem vettek észre.
-Mi az Sky drágám? - kérdezte az anyuka. Nem bírtam megszólalni.
-Fred - mondta Draco. A szülők arra nézték. Molly rögtön elkezdett sírni, majd megjelent George is. Amikor egy kicsit sikerült lenyugodnom, odamentem, és megöleltem Georgeot, aki szinte a másik felét vesztette el. Nem sokár Ginny is megérkezett, majd Ron is, Harryvel és Hermioneval a nyomában.
-Gyere, menjünk - suttogta az engem tartó fiú. Egy lépcsőhöz mentünk. Leültünk egymás mellé, és a fiú vállára hajtottam a fejem. Sok idő telt el így, én csak a gondoltaimba meredtem, majd pedig nagy nehezen odamentem Lunához.
-Szia - köszönt mindkettőnknek, és megölelt. Nagy meglepetésemre Dracot is. Már hajnalodott amikor láttuk, hogy mindenki elindul az udvarra. Így hát mi is arra vettük az irányt.
-Hova mennek? - kérdeztem Lunát
-Fogalmam sincs - mondta. Amikor kiértünk megláttuk Voldemort és a halálfalók, meg Hagridot karjában egy fiúval.
-Harry Potter meghalt.
-Neeem! - üvöltött fel Ginny. Igaz, hogy Harry sosem volt a legjobb barátom, mégis elhagyata a szememet egy-két könnycsepp. Draco megfogtam a kezemet, mert meglátta, hogy itt vannak a szülei is.
-Ostoba lány. Harry Potter meghalt. E perctől engem kövessetek. Engem - mindenki lesújtva hallgatta Voldemort szavait - Harry Potter meghalt - ismételte nevetve, és a mögötte álló halálfalók többsége is nevetett.
-Eljött az ideje, hogy ki-ki szint váljon. Gyertek, és álljatok közénk, vagy meghaltok.
-Draco? - kérdezte Lucius. A fiú kezét még szorosabban fogtam.
-Draco - ismételte.
-Draco - mondta Narcissa is - Gyere - a fiú nem mozdult, csak a kezemet szorította. A szülei és Voldemort arcán csalódottság és düh volt. Ezt Draco is felfedezte. A fiún félelmet láttam. Nagy meglepetésünkre ezt a kínos csendet az szakította meg, hogy Nevile előre bicegett.
-Nos, be kell vallanom jobbat reméltem - mondta Voldemort nevetve - mutatkozz be fiatalember.
-Nevile Longbottom - erre minden ott álló halálfaló nevetni kezdett.
-Jól van Nevile találunk neked helyet a sorainkban, ne félj.
-Mondhatok valamit? - kérdezte a fiú.
-Parancsolj Nevile - szólalt meg pár másodperc gondolkodás után - érdeklődve hallgatunk téged. Mond csak el amit akarsz.
-Mit számít egy halott? Sokan meghaltak már. Barátok. Rokonok. Igen, elvesztettük Harryt, de velünk maradt. Ide bent - mutatott magára - ahogy Fred is, és Remus, Tonks, és mindjáan. Nem haltak meg hiába, de te úgy fogsz, mert tévedsz. Harry értünk halt meg, mindjárunkért. Még nincs vége - mondta és kezében tartott Teszlek Süvegből kirántotta Griffendél kardját. Ekkor Harry kiugrott Hagrid kezéből, és egy varázslatot küldött a sereg felé. Meglepődve néztük vissza ahogy Harry Potter "visszatért".Voldemort pánikolva probálta elkapni. Eközben a halálfalók közül akadt olyan aki elment, például Draco szülei. A maradék ember és Voldemort felénk közeledett. Harryvel az élen berohantunk az épületbe.
-A fiatalok azonnal menjenek le az alagsorba. Ms. Parkinson és Mr. Zabini kérem vigyázzanak rájuk - kiáltotta McGalagony - Értünk harcol Mr. Malfoy? - kérdezte a mellettem álló fiútól, aki határozottan bólintott.

Kívülállók (Fanfiction) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon