Új Állapotok

475 24 0
                                    

Gyógynövénytanra beérve nem csak Bimba professzor, hanem egy halálfaló is volt a terembe. Mindenki elfoglalt egy helyet, csak nekem nem volt padtársam. A saját házam utál, még mindig, ez van. Az órán senki sem mert megszólalni, sőt néhány szerintem még meg sem mozdultak. A következő óra már érdekesebbnek mutatkozott. Az új sötét varázslatok kivédése tanár meglepő módon egy halálfaló lett. Amikor beléptünk a terembe, a padok oldalra voltak tolva, így megálltunk az ajtóban.
-Mint tudják én leszek az új sötét varázslatok kivédése tanáruk. A nevem Amycus Carrow. Elvárom a tiszteletet. A mai órát arra szánom, hogy meglátsuk, hogy hogy megy maguknak a patrónus bűbáj. A varázsigét tudják, álljanak sorba - beálltunk, én a sor közepén voltam kb. Az első fiúnak csak egy pajzs alakú patrónus sikerült. Előttem még volt olyan akinek egyáltalán nem sikerült, de a többségnek csak pajzs alakú. Aztán jöttem én.
-Expecto Patronum -  mondtam, mire a róka előbújt a pálcámból, és végig ugrált a termen.
-Na végre valaki - szólalt meg Carrow- ez volt egy teljes értékű patrónus.  Mi a neved?
-Sky Lawson - mondtam és arrébb álltam az útból. Én voltam az egyedüli a csoportból aki megtudta csinálni.
-Ez szégyen. Hatodik éveleje van, és csak egy ember tud egy normális patrónust csinálni. Most menjetek, de holnap folytatjuk - mondta dühösen, mire mindenki kiesietett a teremből, félve az új tanárunk haragjától. A következő órák viszonylag átlagosan teltek, az állandó halálfaló felügyeltet leszámítva. A új rendszer az iskolaházak kérdésben nem volt szigorú, ezért már ebédnél is Lunával és Ginnyvel ültem.
-Engem nagyon zavar, hogy minden órán vannak halálfalók - szólalt meg Ginny.
-Hát igen. Amúgy mi a véleményetek Carrowról? - kérdezte Luna.
-Eléggé kiakadt amikor senki sem tudta közülünk megcsinálni a patrónus bűbájt - mondta Ginny, miközben másodikat szedett.
-Jaj, ne is mond, közülünk sem csinálta meg senki. Azt mondják, hogy csak egy valaki tudta a hatodikosok közül.
-Amúgy nem értem. A patrónus bűbájt csak hatodik féléves anyag. Nem kéne számon kérnie. Sky, mi van veled, meg sem szólalsz? Rátok is kiakadt?
-Ami azt illeti nem annyira - mondta miközben az ebédemet kotorásztam - én megtudtam csinálni.
-Azta - mondták egyszerre.
-Mi ez a rossz kedv? Malfoy elvonási tünetek? - viccelődött Ginny.
-Valami olyasmi - mondtam halkan, tovább kémlelve az ételem. Ginny ráhibázott. Nagyon hiányzott Draco. Már szinte fizikai fájdalmat okozott a kettőnk közötti távolság. Ebéd után még volt egy dupla bájitaltanunk, ami után én a könyvtár felé indultam, ahol a lányok vártak.
-Lawson - hallottam meg egy ismerős hangot és hátra fordultam.
-Parkinson várnak rám, szóval szállj le rólam.
-Légyszíves.
-Te megkértél szépen engem? - kérdeztem döbbenten, és bevártam a lányt.
-Draco hogy van?
-Jól, nincs vele semmi különös, de leszállhatnál már róla.
-Nem azért kérdezem, csak mint a barátja. Mi történt veled náluk?
-Azt hogy érted? - néztem rá.
-Igaz nem vagyunk legjobb barátok, de én is tudom, hogy önként nem lettél volna halálfaló.
-Miért mondanám el neked? - kérdeztem és a szemében néztem.
-Na jó. Sajnálom, hogy olyan gonosz voltam mindig veled, de rosszul esett, hogy Dracoval vagy, de már nem érdekel. Szerelmes vagyok. Sajnálok mindent, amit veled tettem - mondta, az arcát fürkésztem. Döbbenten fedeztem fel az őszinteséget a szemében.
-Amikor odamentem, nem volt Draco otthon, se Narcissa, csak Bellatrix. Ő akaratom ellenére rámtette a sötétjegyet, miután teljesen lebénított a Crucio átokkal. 
-Sajnálom - mondta.
-Nem kell. Így legalább többet lehetek Dracoval. Most ne haragudj, de várnak.
-Rendben - mondta, és tovább indultam a könyvtár felé, de azért még vissza kiáltottam neki.
-Tudod, Parkinson, nem vagy te olyan rossz fej - mondtam és befordultam a könyvtárba. Körülnéztem, és meglepően fogadtam, hogy a könyvtár megváltozott. Sokkal kevesebb könyv volt amit diákok is olvashatnak, és a zárolt részleg pedig bővült.
-Sziasztok! - köszöntem a lányoknak és leültem hozzájuk.
-Szóval, van egy hetünk felkészülni. Annyi előnyünk van, hogy elég csak átolvasni az anyagokat - mondta a tervet Ginny - na ugye, a kötelezőkön kívül Sky rúnatanból és legendás állatok gondozásából, Luna számisztikából és szintén rúnatanból, én pedig jóslástanból és szintén LÁG-ből vizsgázok. A kötelező tantárgyakat már az előző évében átnéztük, ezért most ezeket helyezzük előre - fejezte be a lány.
-Hűű Ginny, ez aztán már a terv - néztem rá.

Sziasztok! Sajnálom, hogy ennyi kihagyás volt. 🙁 Nálunk végre esik a hó, aminek nagyon örülök, mert ez a kedvenc időszakom 😍❄️ Remélem tetszett ez a fejezet. Puszi ❤️

Kívülállók (Fanfiction) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum